Je kan toch gewoon 2minuten doen, voelen en dan evt. langer erin doen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Is 2 minuten magnetron lang genoeg voor een bord met gebakken maar afgekoelde aardappelschijfjes en een stuk vis?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jaa klopt maja, dalijk is het veul te lang ofzo..
Ma tis al klaar, 2 minuutjes was prima.![]()
Goed planquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:00 schreef Ipho het volgende:
laten we het over brommer en scootererts hebben.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi, ik ben D 16 jaar en ik doe mijn brommer na met gaatjes in de luchtfilter:
"Bwoaaaap"
Jij hebt de X-factor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi, ik ben D 16 jaar en ik doe mijn brommer na met gaatjes in de luchtfilter:
"Bwoaaaap"
Niet zo best.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb denk ik een bier-verslaving.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee idd.
Magoed, ben naar het café, aan mijn bierverslaving werken.![]()
![]()
![]()
Iedereen gaat ook weg he.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:17 schreef fs180 het volgende:
ik ga maar voor de verandering naar de cofeeshop.. maar eerst ff douchen en wat drinken enzo
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef no1uknow het volgende:
Jij bent de enige van wie ik nog hou en vertrouw Ivo![]()
Ik snap niet waarom ze nou zo lullig dedenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik wil er best met je over praten hoor.Dit raakt me echt.
Dan moeten we echt kenker veel weer spammenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze nou zo lullig deden
Ik ga om 10 uur naar bed, zullen we nog ff half uurtje topic volspammen, zodat ik fipo kan krijgen?![]()
En ze missen je vroeg of laat toch wel!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:34 schreef no1uknow het volgende:
Weetje, ik heb een beter idee, ik ga niet meer niet posten in dit topic, maar die teringlijers gewoon negeren
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef Ipho het volgende:
[..]
En ze missen je vroeg of laat toch wel!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef Ipho het volgende:
Je hebt ze het meeste daar mee hoor.
Precies vroeg of laat krijgen ze spijt van hun daden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
Net zoals eerst, had ik het druk met school, poste ik niet/nauwlijks, gingen ze allemaal op MSN ooh waar ben je nou sander![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Precies vroeg of laat krijgen ze spijt van hun daden.
Ik mis sander nu al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef fs180 het volgende:
jawel.. over 10 min
Je was paar seconde stil en het was al dood hier.quote:
Sorry lieverdquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je was paar seconde stil en het was al dood hier.![]()
Ja dankzij die stoners hier.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:42 schreef no1uknow het volgende:
Uhm.
Ik heb vandaag een topic volgespammed en een fipo gemist.
Verder beleef ik vrij weinig door de weeks.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:51 schreef no1uknow het volgende:
tov!
WTF moet je met een scooter op je 18equote:Op zaterdag 2 december 2006 16:04 schreef mstr het volgende:
Nog ff een ervaring hier vertellen...
Staat er een jongen (lees: 18, bontjas, oorbel) voor het stoplicht met z'n Speedfight 2 WRC.
Gaat 'ie gasgeven zodat hij snel wegkan...
Haal ik hem met uiterst gemak in
Ik zo: WTFBBQ moet je met een SF 2 WRC die 30 gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Ferrox op 02-12-2006 16:27:13 ]Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
Hij staat op marktplaats hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:07 schreef Ipho het volgende:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3237
Mhuahahaha!! Snelwagen wint een prijsvraag voor mij
Nieuwe manier van spammenquote:That's a nice video set you have. I tried uploading my video blog onto my youtube space but it didn't seem to work, lol..
Anyway, you seem cool and I'd like to see more. You should check out my page on this other site, I'm usually on over there and I doubt if i'll be logging in to youtube everyday: www.thevideocircle.net/?id=2416&mypics. But umm, please ignore my pics, lol!
So anyways.. message me on there and we'll chat sometime!
talk to you soon
Hey sander.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:26 schreef no1uknow het volgende:
Dag Ivo!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hij staat op marktplaats hoor![]()
Wat denk je zelf, dat ik zomaar iets weggeef, ik ben en blijf een NEDERLANDER hoor![]()
Khoop dat ik hem snel voor je heb ipho, kheb die van halo besteld
![]()
pwned:')quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:38 schreef mstr het volgende:
WTFBBQ krijg ik nou weer op m'n YouTube-account
[..]
Nieuwe manier van spammen
In dat geval mag ik me sinds gisteren echte man noemenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:09 schreef PallominnoXIII het volgende:
Echte mannen rijden TZR.
Lijkt me duidelijk
Waarom quote je me? Ik ken je niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Maarja, daarvoor hebben ze meestal dat delete knopje voor uitgevonden
Laten we dat maar zo houden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom quote je me? Ik ken je niet.
moet je maar geen pleepot rijdenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:48 schreef mstr het volgende:
Wat zijn die schijtvogels toch erg
Kom testraks bij m'n scooter, zit er vogelstront op m'n buddyseat.
Kutvogels![]()
ga toch lekker weer in je kudgolf rijden en kom ons niet lastigvallen met gebrek aan argumentenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef Sala-adin het volgende:
Brommerrijders zijn helemaal verpest!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:32 schreef Sala-adin het volgende:
Je mag blij zijn als je er zelf een kan betalen op je 18e
En een golf 5 op je 19e
Ga maar op je vieze puch rondrijden ofzo
Wie heeft het over een afgeragde?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:34 schreef C2C het volgende:
[..]iedere jostie kan zoeen half afgeragde kutgolf kopen op z'n 18e
capiche, k denk dat mijn scooter duurder is dan 90 % v/d golfjes waarin die 18 jarige golf camperts rijden
wat ik voor me zie als iemand het heeft over een 18 jarig iemand met een golf is dit:quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wie heeft het over een afgeragde?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef C2C het volgende:
[..]
wat ik voor me zie als iemand het heeft over een 18 jarig iemand met een golf is dit:
[afbeelding]
Ik heb een scooter en m'n een Golf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Volkswagen golf zoiezo.Anders doe je ff orgineel.
Een golf is de scooter onder de auto's noob.
Jep, denk het.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een scooter en m'n een Golf.
Zijn we nu een pauperfamilie?
Ik doe een Bank en verzekeringsopleiding niveau 4quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Ferrox het volgende:
Wat voor opleiding doe je?
waar betaal je dit van dan?
wheheh een golf betalenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:32 schreef Sala-adin het volgende:
Je mag blij zijn als je er zelf een kan betalen op je 18e
En een golf 5 op je 19e
Ga maar op je vieze puch rondrijden ofzo
Ja ftw! Kenker scooters.quote:
1.4quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:29 schreef Sala-adin het volgende:
Maar het is wel een standaard type 5 1,4
Ik ga meer voor een lager verbruikquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:00 schreef Ferrox het volgende:
bweheheh 1.4![]()
14 seconden voordat ie de honderd aantikt
tis wel een toffe auto, maar dan moet je wel een snelle versie hebben
Die van mij rijd constant 1 op 20 met een sportieve rijstijl en is met 0.4 nog veul sneller naar de 100 ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga meer voor een lager verbruik
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:04 schreef mstr het volgende:
Nog ff een ervaring hier vertellen...
Staat er een jongen (lees: 18, bontjas, oorbel) voor het stoplicht met z'n Speedfight 2 WRC.
Gaat 'ie gasgeven zodat hij snel wegkan...
Haal ik hem met uiterst gemak in
Ik zo: WTFBBQ moet je met een SF 2 WRC die 30 gaat?
We hebben er 2, weet zo de exacte types niet ma zal morgen even kijken of ik een foto voor je heb.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:10 schreef Ferrox het volgende:
haha dat is best erg![]()
er uit getrokken worden door een trekker![]()
wat voor John Deere hebben jullie dan dimi?
Borkydude reageerde alleen maar eventjes op mij, voor de rest komt 'ie hier nooit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:23 schreef fs180 het volgende:
die golfsjonnie.. en borkydude en white nog wat
Alleen door mij (nog) niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:27 schreef fs180 het volgende:
terwijl ie door vrijwel iedereen hier in de bochter eruit gereden wordt
Neuqsequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben na mijn dinnetje, doei!
Speciale groetjes vandaag voor onze kameraad Sander!![]()
Doei een hele goeie geile avondquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben na mijn dinnetje, doei!
Speciale groetjes vandaag voor onze kameraad Sander!![]()
Snelwagen was ook 2 weken terug @ wegmisbruikers.quote:
Waarvoor?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:55 schreef Ipho het volgende:
[..]
Snelwagen was ook 2 weken terug @ wegmisbruikers.
Wheelie van af het stoplicht.quote:
quote:
Jij, met je 50cc derbiquote:
quote:
Jah nu is het ineens een geintjequote:
Jan Smitquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:04 schreef Ipho het volgende:
Je schaduw blijft me volgen
je pijlen zijn gericht
ik voel dat jij hier ergens bent
maar telkens uit het zicht
waarom ben jij zo bezig
met dat leventje van mij
je wilt als in een sprookje
een prinsesje aan mn zij
toch is er nog niet één
die jouw mn liefdesvuren blust
oh cupido laat me toch met rust
De sint is in het landquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:04 schreef Ipho het volgende:
Je schaduw blijft me volgen
je pijlen zijn gericht
ik voel dat jij hier ergens bent
maar telkens uit het zicht
waarom ben jij zo bezig
met dat leventje van mij
je wilt als in een sprookje
een prinsesje aan mn zij
toch is er nog niet één
die jouw mn liefdesvuren blust
oh cupido laat me toch met rust
Beetje respect voor de goed geiligman, tis geen stripfiguurquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:08 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
Dat die nog niet gepost is hier![]()
Ik heb hem goffedomme zelf in gekleurd met paint hoor!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Beetje respect voor de goed geiligman, tis geen stripfiguur
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb hem goffedomme zelf in gekleurd met paint hoor!
0mGBbQ!!!!!!!!!!3!nZ!1quote:
Khoop dat Sint lief isquote:
Je moet toch iets doen om te tijd te doden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:22 schreef Ipho het volgende:
Wat zit jij nou triple te posten?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen om te tijd te doden?
Ik ga ook zo morgen weer vroeg blaadjesblazenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Troe, moet ook vroeg naar bed. Morgen werken, zit je daar je zaterdagavond te verneuqe
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik ga ook zo morgen weer vroeg blaadjesblazen
Williams?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg met Serena werken
![]()
quote:
Niet 'ns in een oude auto?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:50 schreef Devolution het volgende:
Bij ons rijdt er elk jaar een Sint op een puchje rond door het dorp
Groetjes van mij!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg met Serena werken
![]()
Hulp Sint. Nicolaas komt hier altijd met de boot. Paar jaar terug kwam de echte Sint. Nicolaas en dat was toen ook op tvquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:13 schreef Zuen het volgende:
Bij ons rijdt sinterklaas op een 180er
Er is geen echtequote:Op zaterdag 2 december 2006 22:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Hulp Sint. Nicolaas komt hier altijd met de boot. Paar jaar terug kwam de echte Sint. Nicolaas en dat was toen ook op tv![]()
Meen je dat nou?quote:
Ik wou net zeggen. Je moet echt niet fucken met Sint. Nicolaas en zijn pietermannen.quote:
Ik fuck ook niet, blowjobben is ook niet fijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:21 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Je moet echt niet fucken met Sint. Nicolaas en zijn pietermannen.
Nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef no1uknow het volgende:
Jammer dat ik nu in mn eentje ben.
Niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:44 schreef no1uknow het volgende:
Ivo, wanneer kom je terug? ik ben nog steeds in mn eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |