Je kan toch gewoon 2minuten doen, voelen en dan evt. langer erin doen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Is 2 minuten magnetron lang genoeg voor een bord met gebakken maar afgekoelde aardappelschijfjes en een stuk vis?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jaa klopt maja, dalijk is het veul te lang ofzo..
Ma tis al klaar, 2 minuutjes was prima.![]()
Goed planquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:00 schreef Ipho het volgende:
laten we het over brommer en scootererts hebben.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi, ik ben D 16 jaar en ik doe mijn brommer na met gaatjes in de luchtfilter:
"Bwoaaaap"
Jij hebt de X-factor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi, ik ben D 16 jaar en ik doe mijn brommer na met gaatjes in de luchtfilter:
"Bwoaaaap"
Niet zo best.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb denk ik een bier-verslaving.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee idd.
Magoed, ben naar het café, aan mijn bierverslaving werken.![]()
![]()
![]()
Iedereen gaat ook weg he.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:17 schreef fs180 het volgende:
ik ga maar voor de verandering naar de cofeeshop.. maar eerst ff douchen en wat drinken enzo
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef no1uknow het volgende:
Jij bent de enige van wie ik nog hou en vertrouw Ivo![]()
Ik snap niet waarom ze nou zo lullig dedenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik wil er best met je over praten hoor.Dit raakt me echt.
Dan moeten we echt kenker veel weer spammenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze nou zo lullig deden
Ik ga om 10 uur naar bed, zullen we nog ff half uurtje topic volspammen, zodat ik fipo kan krijgen?![]()
En ze missen je vroeg of laat toch wel!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:34 schreef no1uknow het volgende:
Weetje, ik heb een beter idee, ik ga niet meer niet posten in dit topic, maar die teringlijers gewoon negeren
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef Ipho het volgende:
[..]
En ze missen je vroeg of laat toch wel!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef Ipho het volgende:
Je hebt ze het meeste daar mee hoor.
Precies vroeg of laat krijgen ze spijt van hun daden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
Net zoals eerst, had ik het druk met school, poste ik niet/nauwlijks, gingen ze allemaal op MSN ooh waar ben je nou sander![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Precies vroeg of laat krijgen ze spijt van hun daden.
Ik mis sander nu al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef fs180 het volgende:
jawel.. over 10 min
Je was paar seconde stil en het was al dood hier.quote:
Sorry lieverdquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je was paar seconde stil en het was al dood hier.![]()
Ja dankzij die stoners hier.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:42 schreef no1uknow het volgende:
Uhm.
Ik heb vandaag een topic volgespammed en een fipo gemist.
Verder beleef ik vrij weinig door de weeks.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:51 schreef no1uknow het volgende:
tov!
WTF moet je met een scooter op je 18equote:Op zaterdag 2 december 2006 16:04 schreef mstr het volgende:
Nog ff een ervaring hier vertellen...
Staat er een jongen (lees: 18, bontjas, oorbel) voor het stoplicht met z'n Speedfight 2 WRC.
Gaat 'ie gasgeven zodat hij snel wegkan...
Haal ik hem met uiterst gemak in
Ik zo: WTFBBQ moet je met een SF 2 WRC die 30 gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Ferrox op 02-12-2006 16:27:13 ]Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |