abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44823491
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef Coolcat het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Yoghurtje zijn dates???
Zie je PM
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:46:04 #202
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44828089
Ik heb nu op relatieplanet berichtjes achtergelaten bij een aantal dames die me wel leuk leken en niet te ver weg woonden. Eergisteren een stuk of 10 en vandaag nog een stuk of 10. Tot op heden nog geen reacties ontvangen, maar we wachten het maar gewoon af. En ja, ik heb een full membership

Op PaiQ heb ik alleen maar steeds dezelfde suffe kut gesprekjes en ze gaan nergens heen. Het is altijd meer een interview dan een leuk, interessant gesprek voor beide kanten. Van haar komt gewoon weinig informatie en dan kun je wel vragen blijven stellen maar dat word je ook heel erg zat na verloop van tijd. Over jezelf vertellen moet je met mate doen en dat lukt wel, maar dat loopt ook niet echt uit op iets.

Wat betreft battle daten, vaak win ik wel, maar op basis waarvan? Geen FLAUW idee. Het zijn altijd dezelfde dingen. Ik werk ze inmiddels bijna af als een robot die battledates. Je kent iemand TOTAAL niet en je mag dan gaan kletsen. Waar ga je het dan over hebben? Juist, over wie die persoon is en wie je zelf bent en of je het een beetje naar je zin hebt etc. etc. De gesprekken beginnen inmiddels zo vermoeiend te worden dat ik het binnenkort eens over een andere boeg moet gooien. Hoe weet ik nog niet...

Conclusie: Resultaat nog steeds 0. Gisteren bij het uitgaan nog eens 4 dames aangesproken, gewoon om er een leuk gesprek mee te hebben. Het boeide me gewoon totaal niet meer om redenen die er nu even niet toe doen maar de gesprekken waren wel leuk en ik had definitely aanspraak, maar toch niks mee kunnen doen uiteindelijk terwijl het wel super gezellig was.

Dat was het weer even
Internetjosti!
pi_44830345
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef BttD het volgende:
Ik heb nu op relatieplanet berichtjes achtergelaten bij een aantal dames die me wel leuk leken en niet te ver weg woonden. Eergisteren een stuk of 10 en vandaag nog een stuk of 10. Tot op heden nog geen reacties ontvangen, maar we wachten het maar gewoon af. En ja, ik heb een full membership
Haha, forget it bij relatieplanet, ik ben inmiddels bij mail 40 aanbeland. Heb nu zo'n beetje alle profielen gehad die me interesseerden. Resultaat: 6 geen interesseberichten en 34x geen reaktie (ook niet van full members). Zal me niets verbazen als de beheerder de helft van alle damesprofielen zelf invoert
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:02:37 #204
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44834121
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Haha, forget it bij relatieplanet, ik ben inmiddels bij mail 40 aanbeland. Heb nu zo'n beetje alle profielen gehad die me interesseerden. Resultaat: 6 geen interesseberichten en 34x geen reaktie (ook niet van full members). Zal me niets verbazen als de beheerder de helft van alle damesprofielen zelf invoert
Ahja ik blijf gewoon proberen. Het kan in ieder geval weinig kwaad om te proberen en we kijken wel wat eruit komt toch . Ik kan me niet voorstellen dat de site helemaal niet werkt, want er zijn echt wel mensen die elkaar vinden via relatieplanet. In de reacties probeer ik tegenwoordig sneller aan te sturen op een mogelijke date omdat ik steeds minder het gevoel heb dat Internet een goed medium is om elkaar goed te leren kennen. Dat zal dan wel algemeen bekend zijn, maar het lijkt wel alsof de meiden op de site hier iets terughoudender over zijn.

Vandaag had ik nog bijna een date kunnen regelen op PaiQ, maar liep ook nergens op uit, omdat zij erg bang was om weer via Internet te daten. Ze was al een keer of 3 teleurgesteld ofzoiets. Kan gebeuren, maar jammer, want dat verpest het voor de mensen die wel normale/serieuze bedoelingen hebben
Internetjosti!
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:05:41 #205
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_44834222
Wat ook zwaar is aan RelatiePlanet zijn die interesseberichtjes... Je kunt als je member bent zien of de persoon die zo'n interesseberichtje zend zelf ook member is of niet. Als ze geen member is, dan heeft ze geen mogelijkheid een normaal berichtje te versturen. Als blijkt dat degene die dat berichtje stuurde geen member is, en haar profiel en uiterlijk interessant is, dan wil ik nog wel eens een berichtje sturen om daar mijn e-mail adres in te frotten. Dan heb je in ieder geval de kans om op MSN verder te babbelen ofzo.

Dan zie je na een tijdje dat de desbetreffende persoon je op MSN toevoegt, en dan blijft het stil. En dan blijft het nog langer stil.... En dan zeggen ze dus gewoon niets! Dan heb ik echt zoiets van: "Hork, jij toont interesse, schiet op met dat gesprek!". Snap het niet...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:13:30 #206
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44834502
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Detroit het volgende:
Wat ook zwaar is aan RelatiePlanet zijn die interesseberichtjes... Je kunt als je member bent zien of de persoon die zo'n interesseberichtje zend zelf ook member is of niet. Als ze geen member is, dan heeft ze geen mogelijkheid een normaal berichtje te versturen. Als blijkt dat degene die dat berichtje stuurde geen member is, en haar profiel en uiterlijk interessant is, dan wil ik nog wel eens een berichtje sturen om daar mijn e-mail adres in te frotten. Dan heb je in ieder geval de kans om op MSN verder te babbelen ofzo.

Dan zie je na een tijdje dat de desbetreffende persoon je op MSN toevoegt, en dan blijft het stil. En dan blijft het nog langer stil.... En dan zeggen ze dus gewoon niets! Dan heb ik echt zoiets van: "Hork, jij toont interesse, schiet op met dat gesprek!". Snap het niet...
Om daarop in te haken, dat is heel simpel en je geeft de oplossing zelf al. Ik heb een mailadres dat ik weer op zou kunnen zeggen als het adres misbruikt wordt of wat dan ook en dus kan het geen kwaad om de meiden dit e-mail adres te geven. Als ze echt interesse hebben kunnen ze me altijd daarop bereiken .

Verder moet ik zeggen je door het vertellen over jezelf en de ander haar interesses wel meer over jezelf te weten komt. Je leert langzaamaan wel waar vrouwen wel en niet op reageren, hoewel ik moet zeggen dat de hoeveelheid respons verschrikkelijk laag is. Eigenlijk moet je daar gewoon schijt aan hebben en gewoon blijven proberen. Veel kwaad kan het niet, maar het wordt wel vervelend na verloop van tijd om steeds dezelfde soorten berichtjes de deur uit te doen. Het gebeurt niet makkelijk dat ik goed kan inhaken op een welkomsttekst.

Sommige meiden op RP liegen ook gewoon. Laatst een paar profielen gezien waarin ze aangeven helemaal niet op zoek te zijn, maar inmiddels hebben ze wel een full membership (vermoedelijk betaald, kan ook een actie van RP geweest zijn) en 5 goed geposeerde foto's in hun profiel staan. Dan kun je mij niet wijsmaken dat je niet op zijn minst een klein beetje op zoek bent. Ik dacht dat een datingsite bedoeld was om een potentiele date tegen te komen of leuk vriendschappelijk contact op te bouwen.

Maar goed... the journey continues...
Internetjosti!
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:01:44 #207
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_44836021
Whehehe... Het is inderdaad een sport bij die vrouwen om maar zo goed mogelijk aan te geven dat ze niet maar dan ook vooral NIET op zoek zijn! Dat is voor mij dan ook echt een reden om niet te reageren, blijkbaar is de reden waarom ze aanwezig zijn toch alleen maar wat simpel vermaak...

Ook zie je vaak iets in profielen als "ik ben niet op zoek maar ik zou wel graag via dit medium mijn kennissenkring/vriendenkring uitbreiden...". Ik weet het niet hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je via een datingsite succesvol je vriendenkring of kennissenkring kunt uitbreiden.

Anyway, good luck on your jouney... Ik ga desondanks ook gewoon verder!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_44836196
Daarom vind ik de optie Vriendschap via paiq ook een beetje bullshit, want idd, vrienden via een datingsite??
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:08:30 #209
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44836272
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:06 schreef Coolcat het volgende:
Daarom vind ik de optie Vriendschap via paiq ook een beetje bullshit, want idd, vrienden via een datingsite??
Hmmm, ben dus niet de enige die dat al raar vond. Mailcontact of gewone vriendschap my ass... Kijk dat je niet ECHT op zoek bent of dat je gewoon een keer een leuke date wil, kan ik me nog voorstellen, maar hoe weinig vrienden heb je als je ook gewoon mailcontact of vriendschap verkiest via een datingsite
Internetjosti!
pi_44839839
Kennissenkring uitbreiden is dan wel weer mogelijk. Maar ik vind dat je inderdaad alleen uit 'date' of 'chat/mail' contact zou moeten mogen kiezen.

Om 'real life' je kennissenkring uit te breiden is toch een date vereist. Je kan wel van te voren al zeggen dat je niet date voor een relatie, maar gewoon om een stapmaatje te vinden. Zou ik niet erg vinden. Die meid heeft ook weer vriendinnen en daar zitten vast wat singles tussen
pi_44845460
Waha krijg ik weer een of ander wijf wat alleen open staat voor chatten bij Paiq terwijl ik zelf alleen daten heb... jezes flikker toch op met je waardeloze match systeem, dat handmatig verwijderen begint irritant te worden. Laatste datingsite waar ik m'n profiel nog niet verwijderd heb zal niet lang meer duren op deze manier.

Gelukkig gaat daten in het 'echte' leven een stuk beter de laatste maand... Maar toch zonde dat zo'n extra kanaal zo slecht uitgebuit wordt
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_44845843
Pff, heb zelf nu 2 kanslozen figuren op msn via knuz leren kennen. Eerste leek in het begin wel aardig maar nu wordt ik er doodmoe van. Ik kan niet online komen of binnen 10 sec. spreekt die gozer me weer aan met wederom een doelloos intro en vragen. Zet hem regelmatig een dagje of wat op blok maar ja. Tis een zeur en hij vroeg me ook of ik eens af wilde spreken, nee dus daar had en heb ik nu echt ff geen behoefte aan. Of die gozer heeft een bord zo groot als amerika voor zijn kop of ik ben nog niet duidelijk genoeg geweest.

Die 2e gozer is de grootste slijmbal op aarde. Heb hem al gezegt dat hij dat niet meer/ of minder moest gaan doen dus hopen dat dat helpt. Ook al zo'n neppert. Geeft ook al voor de 2e keer zijn nummer terwijl ik toch duidelijk gemaakt heb er niets mee te gaan doen. Ook al een bord voor zijn kop.

Ben te aardig om ze resoluut te blokken en nooit meer van me te laten horen. Maar ja. Dit werkt ook niet.
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:47:51 #213
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44847328
Nou, met een vleugje doorzettingsvermogen kom je toch nog een aardig eind. Heb daarstraks een erg leuke match gevonden. Ze praat gezellig en we hadden een aantal leuke gedeelde interesses! Ze vond het ook echt leuk om me gesproken te hebben en binnenkort spreek ik haar zeker weer

Vind het wel leuk dat er na zoveel pogingen eindelijk een leuke match uitkomt. Ik vond het een erg gezellig gesprek en waarschijnlijk volgen er nog wel meer!

Gelukkig dit doet me toch weer even goed, moest ik even kwijt
Internetjosti!
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:58:49 #214
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44847542
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef vencodark het volgende:
Pff, heb zelf nu 2 kanslozen figuren op msn via knuz leren kennen. Eerste leek in het begin wel aardig maar nu wordt ik er doodmoe van. Ik kan niet online komen of binnen 10 sec. spreekt die gozer me weer aan met wederom een doelloos intro en vragen. Zet hem regelmatig een dagje of wat op blok maar ja. Tis een zeur en hij vroeg me ook of ik eens af wilde spreken, nee dus daar had en heb ik nu echt ff geen behoefte aan. Of die gozer heeft een bord zo groot als amerika voor zijn kop of ik ben nog niet duidelijk genoeg geweest.
Sommige vrouwen zijn er ook goed in om hier heel onduidelijk over te zijn, maar vergeet niet dat een heleboel mannen best wel op zoek zijn en dus elke geveinsde interesse ook als interesse zien. Je kunt beter duidelijk zijn, da's het beste voor beide partijen. Da's in het echt trouwens ook zo. In het echt zie ik het trouwens ook altijd eerder aankomen als iemand echt niet geinteresseerd is.
quote:
Die 2e gozer is de grootste slijmbal op aarde. Heb hem al gezegt dat hij dat niet meer/ of minder moest gaan doen dus hopen dat dat helpt. Ook al zo'n neppert. Geeft ook al voor de 2e keer zijn nummer terwijl ik toch duidelijk gemaakt heb er niets mee te gaan doen. Ook al een bord voor zijn kop.
Wederom duidelijkheid. Zeg hem dat gewoon letterlijk, dan houden ze vanzelf wel af hoor
quote:
Ben te aardig om ze resoluut te blokken en nooit meer van me te laten horen. Maar ja. Dit werkt ook niet.
Als het verder ook geen interessante matches zijn kun je dat toch prima doen? Ik heb ook al een aantal dames waar ik verder eigenlijk geen interesse in had na het 1e gesprek ook gewoon verwijderd of geblokt. Heb ze wel eerst gezegd waarom ik vond dat zij minder interessant voor me was
Internetjosti!
pi_44848771
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef vencodark het volgende:

Date anders eens een aardige fok!ker...

weet je aan zn posts gelijk wat je aan ze hebt... (dus ik niet, gezien mijn posts )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44849469
Ik ken mijn scharrel ook via knuz, was meteen vanaf het begin duidelijk wat ie wou en wat ik wou... Verder blok ik de mensen die me niet aanstaan echt meteen, soms krijg je dan een hele poos later nog is een mailtje van hee hoe is het, lang niet gesproken, blablabla...
pi_44854808
Iemand bekend met arcadedating.nl / zpinner? Ziet er wel aardig uit.. is 't wat?
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:36:08 #218
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44868612
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 03:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Date anders eens een aardige fok!ker...

weet je aan zn posts gelijk wat je aan ze hebt... (dus ik niet, gezien mijn posts )
Dat is toch net zo'n mythe als het Monster van Lochness
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44872792
ja hoor, mijn automatische Paiq match die ik gister heb gehad vandaag gesproken..

we matchen op verrassend veel overeenkomsten, alleen is ze even lang als ik..
dus dat matchingsysteem werkt dus wel top... ze was zelfs brunette (waar ik vnl op val), alleen niet geheel slank

verder wonen we in dezelfde stad en hebben we gedeelde interesses....

dinsdag as een date, weet ik meteen ook wat ik me bij: "niet geheel slank" moet voorstellen...
pi_44927537
Dat niet geheel slank zal meer naar dik toe zijn denk ik, alleen probeert ze dat "subtiel" te verbergen!
pi_44927570
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:35 schreef Godshand het volgende:
ja hoor, mijn automatische Paiq match die ik gister heb gehad vandaag gesproken..

we matchen op verrassend veel overeenkomsten, alleen is ze even lang als ik..
dus dat matchingsysteem werkt dus wel top... ze was zelfs brunette (waar ik vnl op val), alleen niet geheel slank

verder wonen we in dezelfde stad en hebben we gedeelde interesses....

dinsdag as een date, weet ik meteen ook wat ik me bij: "niet geheel slank" moet voorstellen...
zie je geen foto voor je date?
pi_44928387
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:35 schreef BadEend19 het volgende:
Dat niet geheel slank zal meer naar dik toe zijn denk ik, alleen probeert ze dat "subtiel" te verbergen!
Ja, als vrouwen zeggen 'niet geheel slank' dan betekent dat dus behoorlijk mollig. Kom vaak genoeg profielen tegen van ronduit dikke vrouwen die gewoon postuur 'normaal' neerzetten.

Laatst had ik er een (paiq) die zich omschreef als 'rubensfiguur'. Ze had geen foto geplaatst. Nou dan weet ik al genoeg. Niet dat er iets mis is met dikke vrouwen, maar ik val er niet op. Bovendien is er over liegen helemaal een no-no.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 januari 2007 @ 16:58:15 #223
13368 NiGeLaToR
pi_44945275
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja, als vrouwen zeggen 'niet geheel slank' dan betekent dat dus behoorlijk mollig. Kom vaak genoeg profielen tegen van ronduit dikke vrouwen die gewoon postuur 'normaal' neerzetten.

Laatst had ik er een (paiq) die zich omschreef als 'rubensfiguur'. Ze had geen foto geplaatst. Nou dan weet ik al genoeg. Niet dat er iets mis is met dikke vrouwen, maar ik val er niet op. Bovendien is er over liegen helemaal een no-no.
Liegen: omdat al die mannetjes 'n anorexia'tje zoeken - net als die van de teevee of de gids van russianbrides.com. Kan me voorstellen dat je hoopt iemand te vinden die jou leuk vind, ipv puur naar je 'postuur' kijkt. Maargoed.. 'k heb makkelijk praten

Tis maar goed dat vrouwen niet allemaal een Arnie zoeken he
pi_44945584
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:36 schreef snellejelle het volgende:

[..]

zie je geen foto voor je date?
alleen als ze er 1 uploaden..

ze heeft trouwens gister afgezegd...

gelukkig maar want ik ben halfdood van de feestdagen...

ik zie het later allemaal wel weer
pi_44948937
Ik vind internetdating behoorlijk sneu, het moet wel echt de laatste mogelijkheid zijn en je moet al het andere geprobeerd hebben. Als iemand zegt dat ie aan internetdating doet denk ik ook meteen aan 'Lukt het in je social leven niet en ben je gewoon ook echt superlelijk, kom dan op het internet. Daar is voor ieder potje een dekseltje.' Maar dat is mijn mening.
pi_44949886
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind internetdating behoorlijk sneu, het moet wel echt de laatste mogelijkheid zijn en je moet al het andere geprobeerd hebben. Als iemand zegt dat ie aan internetdating doet denk ik ook meteen aan 'Lukt het in je social leven niet en ben je gewoon ook echt superlelijk, kom dan op het internet. Daar is voor ieder potje een dekseltje.' Maar dat is mijn mening.
Ik vind mensen die hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door anderen naar beneden te halen behoorlijk sneu.

Maar dat is mijn mening.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_44950287
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:36 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Ik vind mensen die hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door anderen naar beneden te halen behoorlijk sneu.

Maar dat is mijn mening.
Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.
pi_44950740
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:48 schreef most_wanted het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, ik doe het prima. Anders dan jij lukt het mij wél om een vriendin te krijgen door middel van het echte leven. Ik hoef niet achter een computer te kruipen om contact met andere mensen te krijgen.
Dat jij het niet met behulp van internet doet is prima. Maar je post had slechts de functie je eigen zelfbeeld wat op te krikken/ in stand te houden en verder geen enkele toegevoegde waarde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Starfighter_Pilot op 02-01-2007 20:05:29 ]
pi_44951031
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Dat jij het niet met behulp van internet doet is prima. Maar je post had slechts de functie je eigen zelfbeeld wat op te krikken/ in stand te houden en verder geen enkele toegevoegde waarde.
Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
pi_44951163
quote:

[..]

Je loopt enigszins achter. Een jaar of 10.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_44951360
quote:

[..]

Das fijn voor je, maar laat de mensen die het wel doen ff lekker hun gang gaan en ga lekker in een topic reageren... Niet echt een zinnige bijdrage dit...
En je loopt echt achter door te zeggen dat je alleen maar via internet gaat daten als je lelijk bent of geen sociaal leven hebt hoor... T kan ook gewoon leuk zijn, een kick...
pi_44951384
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:

[..]

Neehoor, mijn post was als mening dat ik vind dat je eigenlijk niet via internet moet daten omdat mensen heel anders zijn op internet.
Nee, dat zeg je niet.
Je zegt dat internetdaters sneu, lelijk en contactgestoord zijn.

Moeilijk hè, zelfreflectie.
pi_44953118
Tegenwoordig ontstaan 15% van alle relaties via internet. Kan ik me wel wat bij voorstellen. De grotere datingsites hebben vaak tot 300.000 profielen. Zullen vast veel eenmalige 'uitprobeerders' tussen zitten, maar je houdt er nog steeds enkele honderdduizenden over. En dat is veel. Heel veel. En als je dan de foto's checkt. Zitten eigenlijk niet eens zoveel engerds tussen. Echt lelijke mensen weten zowiezo al dat ze vrij kansloos zijn op internetdating. Want vergeet niet dat internetdating nog veel meer een vleeskeuring is dan een willekeurige kroeg. Op internet wordt namelijk geselecteerd op je foto en niet op toevallige ontmoetingen/gesprekken in een kroeg.
pi_44953309
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Liegen: omdat al die mannetjes 'n anorexia'tje zoeken - net als die van de teevee of de gids van russianbrides.com. Kan me voorstellen dat je hoopt iemand te vinden die jou leuk vind, ipv puur naar je 'postuur' kijkt. Maargoed.. 'k heb makkelijk praten
Ik zoek geen anorexiaatje. Sterker nog, wat ik normaal vind, vindt menig man mollig.

Dit vind ik dik:
http://www.mollig-na-und.de/modenschau03/063.jpg

Dit vind ik ergens nog gewoon normaal, terwijl menig man het mollig zou vinden.
http://www.spiegel.de/img/0,1020,433598,00.jpg
pi_44953328
Wat een drukte nu op Paiq...

Vind het wel irritant als je in een battle zit en de concurrent begint gelijk alle info over hem op te noemen... Ik wacht liever tot er me wat gevraagd wordt of het ter sprake komt.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik zoek geen anorexiaatje. Sterker nog, wat ik normaal vind, vindt menig man mollig.

Dit vind ik dik:
http://www.mollig-na-und.de/modenschau03/063.jpg

Dit vind ik ergens nog gewoon normaal, terwijl menig man het mollig zou vinden.
http://www.spiegel.de/img/0,1020,433598,00.jpg
Anorexia hoef ik niet nee. Dat eerste echter ook niet. De tweede vind ik niet echt mollig, maar ik weet niet of ik er snel of zal vallen. Maar als het karakter super is, zeg niet bij voorbaat nee.

[ Bericht 68% gewijzigd door JeroenV op 02-01-2007 21:21:41 ]
pi_44954071
Die laatste zou ik ook wel mollig/stevig noemen ja...
pi_44954140
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef most_wanted het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af waar jij de laatste jaren hebt rondgehangen en of je ooit wel ns een datingsite hebt bekeken. Je zult er zat superknappe mensen op kunnen ontdekken. En het is idd nogal achterhaald om te denken dat je internetdate omdat je t in real life niet voor elkaar krijgt. Als je zoals ik lange dagen werkt, ook nog erg veel sport, ook nog studeert en in het weekend vaak vrienden opzoekt komt van daten en andere mensen ontmoeten niet altijd evenveel. Dan is het lekker om lekker in je stoel ff wat profieltjes te bekijken ipv dat je meteen weer op pad moet....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44954144
Echt slank is het niet, maar ik hoef het niet bij voorbaat lelijk te vinden. Maar ik voel me wel meer aangetrokken vaak tot slankere vrouwen ja
pi_44956944
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef most_wanted het volgende:
ik vind zulke kortzichtige mensen als jij dan weer zo triest
.
zelfs als je date via internet zal je elkaar in het echte leven moeten ontmoeten, dus het komt toch gewoon op hetzelfde neer.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_44958009
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

alleen als ze er 1 uploaden..

ze heeft trouwens gister afgezegd...

gelukkig maar want ik ben halfdood van de feestdagen...

ik zie het later allemaal wel weer
Ik bedoel: wil je niet eerst een foto zien voor je met 'r gaat daten?

Hoe paiq werkt weet ik wel
pi_44958222
Zou zoiets zelf wel prettig vinden. Moet de persoon in kwestie toch beetje aantrekkelijk vinden.
Heb weleens een date met een gozer gehad waarvan ik niet eens graag de foto bekeek maar vond het van karakter zoooo leuk dat ik toch met hem had afgesproken.
Is niks geworden maar toch.
pi_44958394
*dienstmedelingen

- Als je internetdating kansloos vind heb je hier niets te zoeken.
- Topic moet wel blijven gaan over tips, niet verzanden in slowchat over mollige of dikke vrouwen (anticipatiemededeling ).

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2007 23:45:17 ]
pi_44958590
Ik zit nu een weekje of wat op Paiq en vind het eigenlijk maar vaag. Er zitten heel veel mooie vrouwen op ben ik achter. Maar als je ernaar vraagt zitten ze er allemaal maar voor de gezelligheid. Niet dat ik echt op zoek ben, maar voor een datingsite vind ik het gek. Ik zoek gewoon leuk contact en hoop dat er wat gebeurt . Een relatie hoeft niet zozeer.
pi_44959370
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Hoe paiq werkt weet ik wel
als ze wat verder weg woont wel, in mn stad boeit dat minder.. ff op je fiets stappen of gewoon lopen, je ziet dr en als ze niks is ga je na een drankje weer weg...

das minder tijd en geldverspilling dan eerst half uur met trein, taxi of bus en dan dat het tegenvalt
pi_44959650
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:33 schreef Coolcat het volgende:
Die laatste zou ik ook wel mollig/stevig noemen ja...
ik wilde je wat vragen dus heb je ff een PM gestuurd
pi_44959736
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat mensen gewoon echt een "blind-date" hebben.

Zelfs al kan je nog snel weg (wat trouwens best onbeschoft is) dan wil ik echt wel een foto zien van tevoren, en zij mag mijn foto ook zien uiteraard. Gewoon een bevestiging of ze inderdaad enigszins uitziet zoals ze heeft verteld. Nadeel is wel dat het dan van "overeenkomsten" naar uiterlijk gaat, maar dat is toch ook belangrijk als het gaat om een partner
^_
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:42:50 #247
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44961109
Het is idd onzin om te zeggen dat internet daten voor kneuzen ed dergelijke is. Dat cliché blijft er idd wel een beetje rond hangen en natuurlijk heb je die er wel veel tussen zitten (maar zijn die er ook niet in de kroeg enz).

Het kan namelijk wel zo zijn dat je heel populair bent en heel veel dates hebt enz, maar dat diegene die jij echt interessant vind nooit op dezelfde plek uitgaat (of iets anders) en dan kom je haar dus ook niet tegen. En als je allebei op een site staat kan dat toevallig weer wel. Je kunt internetdaten namelijk ook zien als een aanvulling.

En je hebt ook mensen die als ze uitgaan enz, het gewoon gezellig hebben met vrienden en blind zijn voor leuke meisjes (dat is vooral in mijn geval ).

En wat anderen zeggen: er zijn genoeg mooie vrouwen/mannen te vinden op datingsites. Net weer even een leuke tegengekomen op paiq. Maar dan wel via een speeddate, want mijn gewone matches zijn t meestal net niet. Maar wel leuk om mee te kleppen , en je weet nooit hoe iets afloopt.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:56:54 #248
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44961429
Hmmm, heb nu talloze speeddates gedaan en een heleboel berichtjes achtergelaten op relatieplanet maar vooralsnog geen succes . Ik wil het voorlopig even links laten liggen omdat het nu gewoon frustrerend wordt dat er nooit meer uit komt dan een suf gesprekje zonder inhoud. Heb een paar MSN adressen eraan overgehouden, maar echt veel aanspraak heb je gewoon niet. Zo af en toe eens wat zeggen maar ik heb niet echt het idee dat de dames echt geinteresseerd zijn.

Vind het ook steeds moeilijker om leuke conversaties te houden. Je kent iemand TOTAAL niet en dan moet je ineens allemaal dingen gaan verzinnen om het over te hebben, wil niet echt... Het voelt allemaal toch wat geforceerd aan.

Oh ja, relatieplanet is dus helemaal niets, ik heb op 30 berichtjes geen enkele reactie teruggehad. Zelfs geen 'desinteresse' bericht Daar stop ik nu ook maar mee. PaiQ moet ik voorlopig maar even mee wachten nog... kennelijk ben ik daar 'niet klaar voor' ofzo

[ Bericht 16% gewijzigd door BttD op 03-01-2007 01:06:03 ]
Internetjosti!
pi_44964866
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef BttD het volgende:
Oh ja, relatieplanet is dus helemaal niets, ik heb op 30 berichtjes geen enkele reactie teruggehad. Zelfs geen 'desinteresse' bericht Daar stop ik nu ook maar mee. PaiQ moet ik voorlopig maar even mee wachten nog... kennelijk ben ik daar 'niet klaar voor' ofzo
haha inderdaad wat een baggersite is dat zeg. Gisteren ging mijn 60e mail de deur uit. Meestal worden die berichtjes dezelfde dag nog gelezen door de dames dus ik voelde me zo vrij om een paar keer mijn profiel aan te passen dat het heel onopvallend errug goed matchte (als zij lama's als favo tv programma had, vulde ik in cabaretprogramma's, zelfde type films en zelfde type uitgaansgelegenheden enzo, maar ook weer niet alles exact gelijk). En zelfs dat werkt niet. Puur uiterlijk dus. Daarnaast is het nadeel dat je niet eens een kans krijgt om een indruk te maken, wat je bij paiq wel kan.

Dus ontopic tip: ga naar een professionele fotograaf en laat een paar schitterende foto's maken, leuk ze wat op desnoods in photoshop. Dan val je wellicht bij een date wellicht wat tegen, maar je hebt in ieder geval de kans om het met verbale skills goed te maken
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:18:07 #250
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44965744
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Detroit het volgende:

Dat snap ik ook nooit, dan voegen ze zich toe aan je msn en vervolgens hoor je er nooit meer wat van , je kunt ze aanspreken tot je een ons weegt maar ze reageren niet. Voeg jezelf dan niet toe ofzo

Ik heb overigens goede ervaringen met de sites: www.knuz.nl en www.datecom.nl

allebei gratis en via knuz al 2 keer een relatie opgelopen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')