Wil je het 'netjes' afhandelen, dan je moet je hem frequent blokeren en na een tijdje dat weer opheffen. Immers, hoe minder vaak hij jou online ziet, hoe sneller zijn interesse in jou verdwijnt.quote:Op zondag 3 december 2006 23:34 schreef Christine het volgende:
-knip-
heb je gelijk in maar laat ik het zo zeggen de dames op paiq blijf ik terug spreken... de mensen irl van uitgaan spreek ik 1 x en dan letterlijk nooit meer :p zelfs na mail/bel contact.. dan tref ik een muur lijkt wel..quote:Op zondag 3 december 2006 14:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
ghe je zit in een vertrouwde omgeving enzo.. dat helpt
trouwens, je hebt dr pas versierd als je na de date een 2e keer afspreekt (of meteen ligt te batsen)
als ze klein en blond zijn dan mag je ze doorsturen naar mijquote:Op zondag 3 december 2006 19:25 schreef Godshand het volgende:
handig die mensen die ik geinvite heb zijn nu "vrienden"... ik kan ze dus nog eens saaie matches slijten![]()
Luxeprobleemquote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef angel008 het volgende:
[..]
als ze klein en blond zijn dan mag je ze doorsturen naar mijde rest hoef ik niet
![]()
Enquote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef BttD het volgende:
Anyway, deze jongen is weer back in town. Bijna over mijn jetlag heen. Ik probeer nu wat rustiger ermee om te gaan, door niet TE geforceerd op zoek te zijn.
Maar goed. Ik heb er wel weer zin in. Het eerste wat ik moet doen is rustig blijven en zo min mogelijk wanhopigheid uitstralen!
quote:Ik heb nog ongeveer een jaartje of 2/3 om een beetje succes te hebben, daarna kan ik het vergeten.
OK, ik geef toe dat het er een beetje vreemd bij staat, maar dat neemt niet weg dat er gewoon niet veel tijd meer isquote:
Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt jaquote:Op maandag 4 december 2006 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 26 wordt er niet meer geneukt?
jouw waandenkbeelden zijn schitterendquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:
[..]
Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
Serieus zeg...quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:
[..]
Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
waarom? als je hem niet wil, gooi je hem weer uit je lijstje...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Rosella het volgende:
[..]
Serieus zeg...Ik = vrouw en zit op Paiq, lurk al een paar topics mee en maak me nu al zorgen te maken dat ik een keer aan je gematcht word!
Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Rosella het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, je bent ongetwijfeld een lieve/aardige man, maar met zo'n wanhopige houding trek je geen vrouwen nee.
ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24stequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef BttD het volgende:
Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e?(+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
![]()
Ach, aan jou krijg ik wel meer niet uitgelegdquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24ste. Dan is echt wel liefde
. Dus sorry, nee, aan mij krijg je het niet uitgelegd.
Zal best. Ik vind het vrij abnormaal eigenlijk. Moet gewoon ooit eens verandering in komen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Stiletto het volgende:
tja dat is idd heel normaal, ik heb die behoefte ook wel.. 20 zelfde situatie als jou(beetje), alleen je brengt het beetje TE.. kansloos misschien.
Was ook een tikke overdreven hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom? als je hem niet wil, gooi je hem weer uit je lijstje...
doe ik ook met vervelende vrouwen...
Je doet het overkomen alsof er een tijdslimiet opzit van 8 maanden (die er niet is, echt niet, ik was zelf b.v. 29, nu 31 en zie het niet). Dat heeft niet zoveel zin. Je komt gewoon mensen tegen en soms komt daar een relatie uit voort, bij sommigen gaat dat nu eenmaal gemakkelijker dan bij anderen. Als je iemand anders wel aardig vindt, maar niet het gevoel hebt dat je heel veel tijd (of de rest van je leven!) met de andere persoon wil doorbrengen, kun je het gewoon beter bij af en toe een kop koffie drinken en wat bijpraten laten, misschien af en toe wat samen ondernemen. En misschien flirten wat zou kunnen uitdraaien op seks. Of niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef BttD het volgende:
[..]
Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e?(+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
![]()
Hoezo, ben je terminaal?quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar je opmerkingen over dat je het niet meer geforceerd gaat aanpakken en dat je niet wanhopig overkomt, neem ik niet erg serieusquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef BttD het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |