abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44105802
Versieren, versieren....op PAIQ zitten zoveel mensen die alleen tijd willen doden en verder niks willen. Ik heb inmiddels zo'n 15 speeddates gehad waaraan ik één echte date aan over heb gehouden en dat is goed bevallen. De stelregel die ik vaak hoor is 1 op 20 wordt een real life date.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_44111106
handig die mensen die ik geinvite heb zijn nu "vrienden"... ik kan ze dus nog eens saaie matches slijten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 3 december 2006 @ 23:34:31 #33
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44119512
Zeg, ik kan eigenlijk wel even wat tips gebruiken. Via knuz had ik best leuk mailcontact met een jongen, maar sinds ik hem ook op msn heb, begin ik hem gewoon ronduit irritant en vervelend te vinden. Hij komt over alsof hij echt enorme haast heeft ofzo, en zegt constant dingen als: "gaan we strakjes samen in <insert plaatsnaam> wonen?" of "ja op zich wil ik wel elke avond koken, als jij dan de afwas doet!". Hij is al ons halve huishouden aan het plannen, terwijl we elkaar nog nooit gezien hebben.
Op zich lijkt het me geen verkeerde gozer ofzo, maar het 'ik-wil-dit-niet' gevoel bekruipt me steeds sterker. Hoe los ik dit op een nette manier op? Ik heb echt helemaal geen zin meer om hem überhaupt te ontmoeten. In het kader van 'we zien wel na een evt. date' heb ik de correspondentie en het contact allemaal heel positief gehouden, dus het is niet zo dat hij de bui kan zien hangen ofzo (denk ik).
Tips zijn dus welkom. .
Pffft, ik doe echt nooit meer aan internetdating .
  maandag 4 december 2006 @ 01:27:37 #34
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44122147
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:34 schreef Christine het volgende:
-knip-
Wil je het 'netjes' afhandelen, dan je moet je hem frequent blokeren en na een tijdje dat weer opheffen. Immers, hoe minder vaak hij jou online ziet, hoe sneller zijn interesse in jou verdwijnt.

Maar aangezien je hem nauwelijks kent zou ik hem in een keer verwijderen uit je msn lijst.
  maandag 4 december 2006 @ 10:18:55 #35
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44125064
Stuur 'em een mailtje dat je gewoon helemaal afgeknapt bent dankzei z'n pusherige gedrag, en verwijder 'em dan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  FOK!fotograaf maandag 4 december 2006 @ 10:23:03 #36
151126 angel008
pi_44125136
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

ghe je zit in een vertrouwde omgeving enzo.. dat helpt

trouwens, je hebt dr pas versierd als je na de date een 2e keer afspreekt (of meteen ligt te batsen )
heb je gelijk in maar laat ik het zo zeggen de dames op paiq blijf ik terug spreken... de mensen irl van uitgaan spreek ik 1 x en dan letterlijk nooit meer :p zelfs na mail/bel contact.. dan tref ik een muur lijkt wel..

angel008 moet dus wat aan zn social skills doen.

nog bedankt voor die invite btw
pi_44125155
Nou heb al 3 speeddates gehad op Paiq. 1 msn adres. Of ze hebben kinderen of ze spreken je aan en dan opeens hoor je er niks meer van. Zal wel aan mij liggen ...maargoed zit er ook pas een paar dagen mee te spelen . Weet ook nog niet precies de ins and outs van die website verder...
  FOK!fotograaf maandag 4 december 2006 @ 10:39:53 #38
151126 angel008
pi_44125485
moet wel zeggen dat er op paiq meer met de lekkere dames word geadvert en dat je de meest lelijke meiden krijgt

volgens mij zijn er ook meer heren aanwezig dan dames
  FOK!fotograaf maandag 4 december 2006 @ 13:40:11 #39
151126 angel008
pi_44130239
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:25 schreef Godshand het volgende:
handig die mensen die ik geinvite heb zijn nu "vrienden"... ik kan ze dus nog eens saaie matches slijten
als ze klein en blond zijn dan mag je ze doorsturen naar mij de rest hoef ik niet
  maandag 4 december 2006 @ 19:40:13 #40
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44142352
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef angel008 het volgende:

[..]

als ze klein en blond zijn dan mag je ze doorsturen naar mij de rest hoef ik niet
Luxeprobleem

Anyway, deze jongen is weer back in town. Bijna over mijn jetlag heen. Ik probeer nu wat rustiger ermee om te gaan, door niet TE geforceerd op zoek te zijn. Toch ben ik vandaag nog even gaan PaiQen... resultaat:

- Vier speeddates, waarvan er twee erg goed verliepen en die ook match geworden zijn
- Twee mislukte speeddates dus. Eentje was een meid waar ik niet echt op viel. Ze begon over paranormale dingen en er kwam nog iets vreselijks op tafel waar ik niet zoveel behoefte aan had om dat te horen. Ik zal het niet met jullie delen, want dat vind ik niet leuk voor dat meisje... De andere mislukte speeddate was ik zelf de lompe boer en heb hem afgebroken, dat ging echter per ongeluk. Gesprek verliep wel aardig (was het resultaat van een battledate overigens), en het meisje was niet bijzonder knap, maar ook niet bijzonder lelijk. Alleen toen brak ik per ongeluk de rest van de date af

Maar goed. Ik heb er wel weer zin in. Het eerste wat ik moet doen is rustig blijven en zo min mogelijk wanhopigheid uitstralen!

Mijn volgende missie blijft om (ZONDER TE FORCEREN!!!!!) volgende keer dat ik weer eens uitga eens een paar leuke dames aan te spreken. Ik begin steeds meer te realiseren dat ze toch ECHT niet naar je toe komen en je zult zelf een stap moeten zetten. Maar in plaats van 'wow, dat ziet er wel neukbaar uit' zal ik er nu op af moeten stappen met 'laten we eens een gesprek gaan houden'. Zal in het begin wel moeilijk zijn, maar ik ga het gewoon proberen. Ik heb nog ongeveer een jaartje of 2/3 om een beetje succes te hebben, daarna kan ik het vergeten. Maar goed. Zo relaxed mogelijk!

Zo, dat was mijn bijdrage voor vandaag

Edit: Smilies verwijderd Ik erger me er een beetje aan
Internetjosti!
pi_44147126
Na 26 wordt er niet meer geneukt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44153806
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef BttD het volgende:
Anyway, deze jongen is weer back in town. Bijna over mijn jetlag heen. Ik probeer nu wat rustiger ermee om te gaan, door niet TE geforceerd op zoek te zijn.

Maar goed. Ik heb er wel weer zin in. Het eerste wat ik moet doen is rustig blijven en zo min mogelijk wanhopigheid uitstralen!
En
quote:
Ik heb nog ongeveer een jaartje of 2/3 om een beetje succes te hebben, daarna kan ik het vergeten.
pi_44153830
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44153882
ik begin niet meer aan die zooi, ik heb totaal geen behoefte aan msn contact met iemand van het internet
  dinsdag 5 december 2006 @ 07:30:16 #45
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44154348
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 03:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

En
[..]

OK, ik geef toe dat het er een beetje vreemd bij staat, maar dat neemt niet weg dat er gewoon niet veel tijd meer is
Internetjosti!
  dinsdag 5 december 2006 @ 07:31:24 #46
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44154359
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 26 wordt er niet meer geneukt?
Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
Internetjosti!
pi_44160260
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 07:31 schreef BttD het volgende:

[..]

Het wordt dan toch in ieder geval steeds en steeds moeilijker om nog iemand te vinden als je dat bedoelt ja
jouw waandenkbeelden zijn schitterend
pi_44161413
quote:

[..]

Serieus zeg... Ik = vrouw en zit op Paiq, lurk al een paar topics mee en maak me nu al zorgen te maken dat ik een keer aan je gematcht word! Je hebt vast ook de uitspraak "vrouwen vallen niet op lieve/aardige mannen, maar hufters " wel eens in de mond genomen gok ik zo. Nee, vrouwen vallen niet op huilies.

Begrijp me niet verkeerd, je bent ongetwijfeld een lieve/aardige man, maar met zo'n wanhopige houding trek je geen vrouwen nee.
pi_44161790
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Rosella het volgende:

[..]

Serieus zeg... Ik = vrouw en zit op Paiq, lurk al een paar topics mee en maak me nu al zorgen te maken dat ik een keer aan je gematcht word!
waarom? als je hem niet wil, gooi je hem weer uit je lijstje...

doe ik ook met vervelende vrouwen...
pi_44162761
Hoe is de m/v verhouding eigenlijk op paiq dan? Neem aan dat er veel meer mannen dan vrouwen op die site staan.

Zelf ben ik wel geregistreerd op een aantal andere sites, maar wil je daar wat uithalen moet je toch echt dokken en dat gaat me iets te ver.

Btw. Als iemand nog een paiq invite over heeft, sla ik het niet af
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:26:37 #51
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44165981
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Rosella het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd, je bent ongetwijfeld een lieve/aardige man, maar met zo'n wanhopige houding trek je geen vrouwen nee.
Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e? (+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
Internetjosti!
pi_44166210
tja dat is idd heel normaal, ik heb die behoefte ook wel.. 20 zelfde situatie als jou(beetje), alleen je brengt het beetje TE.. kansloos misschien.
pi_44168512
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:26 schreef BttD het volgende:

Hiervoor ook niet, dus what's the difference. Daarnaast snap ik niet waarom men altijd zo hamert op dat wanhopige, is toch gewoon normaal dat je wel eens een keer een relatie met een meisje zou willen op je 24e? (+nooit gehad, +maagd). Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen
ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24ste . Dan is echt wel liefde . Dus sorry, nee, aan mij krijg je het niet uitgelegd.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:19:45 #54
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44173321
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, dan voel je je als meisje wel heel speciaal als een jongen interesse in je heeft omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad, en nog maagd is op zijn 24ste . Dan is echt wel liefde . Dus sorry, nee, aan mij krijg je het niet uitgelegd.
Ach, aan jou krijg ik wel meer niet uitgelegd
Internetjosti!
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:22:54 #55
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_44173445
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Stiletto het volgende:
tja dat is idd heel normaal, ik heb die behoefte ook wel.. 20 zelfde situatie als jou(beetje), alleen je brengt het beetje TE.. kansloos misschien.
Zal best. Ik vind het vrij abnormaal eigenlijk. Moet gewoon ooit eens verandering in komen...
Internetjosti!
pi_44177684
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

waarom? als je hem niet wil, gooi je hem weer uit je lijstje...

doe ik ook met vervelende vrouwen...
Was ook een tikke overdreven hoor. Ik bedoelde maar, het lijkt me op voorhand al geen leuk gesprek als hij zich daar ook zo opstelt.
pi_44179147
quote:

[..]

Je doet het overkomen alsof er een tijdslimiet opzit van 8 maanden (die er niet is, echt niet, ik was zelf b.v. 29, nu 31 en zie het niet). Dat heeft niet zoveel zin. Je komt gewoon mensen tegen en soms komt daar een relatie uit voort, bij sommigen gaat dat nu eenmaal gemakkelijker dan bij anderen. Als je iemand anders wel aardig vindt, maar niet het gevoel hebt dat je heel veel tijd (of de rest van je leven!) met de andere persoon wil doorbrengen, kun je het gewoon beter bij af en toe een kop koffie drinken en wat bijpraten laten, misschien af en toe wat samen ondernemen. En misschien flirten wat zou kunnen uitdraaien op seks. Of niet.

Maar je zet een enorme druk op een meisje en op jezelf als je vanaf date 2 al doet alsof er een vaste relatie is ... je kunt natuurlijk helemaal gek op elkaar zijn met fantastische chemie dat de vonken er vanaf springen en dan gaat alles vanzelf ... maar als dat niet zo is moet het groeien (en zoenen en seks kunnen dus best veeel eerder komen dan "ik hou van jou"). En als het niet de kant van een relatie opgroeit, is het misschien wel een leuke vriendschap, of niet, en dan verlies je het contact vanzelf wel weer.
pi_44179588
Kun je op die paiq site ook ergens suggesties voor verbeteringen doorgeven?
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:15:01 #59
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44179972
Woei! Een uurtje Paiq heeft mij meteen een echte date opgeleverd.

Het begon minder. Na het wennen aan de structuur van Paiq, werd ik gematched aan een meid. Na wat geklets vroeg zij.. ''Trouwens waar kom je vandaan?'' Ik zei.. ''Ik zit op kamers in Utrecht, maar in de weekenden ben ik Deventer'' Ik kreeg niet de kans om het verder toe te lichten, want ze beëindigde het gesprek.

Toen kwam de tweede speeddate.. Ik kwam terrecht in een gesprek tussen een jongen en een meisje. Na wat geklets over en weer met beide mensen, koos ze mij om beter te leren kennen. Toen ze vroeg waar ik vandaan kwam, voelde ik de bui al weer aankomen.. wat bleek? Ze woont in dezelfde stad! We hebben een half uur gezellig gekletst, over uitgaan, over ons zelf, over haar grote liefde voor poezen. Vervolgens msn en telefoonnummers uitgewisseld en nu we gaan allebij zaterdagavond naar dezelfde tent om te meeten en dansen.
pi_44181041
quote:

[..]

Hoezo, ben je terminaal?
quote:

[..]

Dat snap ik wel, maar je opmerkingen over dat je het niet meer geforceerd gaat aanpakken en dat je niet wanhopig overkomt, neem ik niet erg serieus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')