abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44059845
Er blijven vragen komen over hoe het beste te Paiqen enzo..
En of relatieplanet wel goed is.. Relatieplanet wat vinden jullie ervan?

Dus daarom: deel 4 na dit deel: Tips voor internetdating deel 3

PS: en niet alleen BttD hoeft tips te krijgen

TS begint maar ik ben door mijn tips heen, sorry..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44060128
Heb Paiq bij een vriend van me gezien, vond het wel origineel dat je de foto pas na een tijdje chatten gaat zien - zo kun je echt eerst even kijken of je iemand aardig vind.

Maar, zijn er veel succesvolle dates eigenlijk, of loopt het vaak toch op niets uit?
pi_44060546
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
Heb Paiq bij een vriend van me gezien, vond het wel origineel dat je de foto pas na een tijdje chatten gaat zien - zo kun je echt eerst even kijken of je iemand aardig vind.

Maar, zijn er veel succesvolle dates eigenlijk, of loopt het vaak toch op niets uit?
Hoe kom je trouwens op dat Paiq gebeuren?
pi_44060579
Tja paiq. Ik weet het nog niet.

Ben nu een paar daagjes bezig, en nog niet overtuigd. Best een grappig idee dat je vooraf niks weet en blanco zo'n gesprek aangaat, maar een beetje voorkennis mis ik wel. Om dan maar 'wat doe je' te vragen is ook weer zo... net niet, zeg maar.

Heb nu 5 matches, die ik nog geen een keer gesproken heb, omdat ze niet online zijn.

Heb een stuk of tien speeddates gedaan, waar welgeteld één leuke tussen zat. Wat helemaal frustrerend is dat je soms meer dan 20 minuten moet wachten tot je een speeddate krijgt, en zo boeiend is surfen nu ook weer niet. Heb wel eens gehad dat ik na 25 minuten wachten eindelijk een 'speeddate' had, en de dame me weer wegklikte voordat ik 'hoi' had getypt......
pi_44064235
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:

wat is succesvol?

als het een avondje of enkele avondjes rommelen zijn: ja

als het een langerdurende relatie is met een gedeelde bankrekening enzo: nee, in mijn geval niet. de gelukkigen (of niet, tiz maar hoe je het bekijkt ) mogen zich hier melden
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:24:52 #6
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44066396
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Godshand het volgende:
ik heb weer 5 invites voor mannen,
Dan moet je wel redelijk actief zijn denk ik?
Ik heb er na iets van 100 speeddates "al" eentje maar goed ik peuter altijd vrij snel een MSN adres oid los, misschien scheelt het dat ik niet echt "op zoek" ben?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_44067645
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:02 schreef Godshand het volgende:
Er blijven vragen komen over hoe het beste te Paiqen enzo..
En of relatieplanet wel goed is.. Relatieplanet wat vinden jullie ervan?

Dus daarom: deel 4 na dit deel: Tips voor internetdating deel 3

PS: en niet alleen BttD hoeft tips te krijgen

TS begint maar ik ben door mijn tips heen, sorry..
Ach gewoon voorschrijven als consult, verdien je er ook nog wat aan .

Zelf ook even niet echt tips. Misschien later weer
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44068040
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Tja paiq. Ik weet het nog niet.

Ben nu een paar daagjes bezig, en nog niet overtuigd. Best een grappig idee dat je vooraf niks weet en blanco zo'n gesprek aangaat, maar een beetje voorkennis mis ik wel. Om dan maar 'wat doe je' te vragen is ook weer zo... net niet, zeg maar.

Heb nu 5 matches, die ik nog geen een keer gesproken heb, omdat ze niet online zijn.

Heb een stuk of tien speeddates gedaan, waar welgeteld één leuke tussen zat. Wat helemaal frustrerend is dat je soms meer dan 20 minuten moet wachten tot je een speeddate krijgt, en zo boeiend is surfen nu ook weer niet. Heb wel eens gehad dat ik na 25 minuten wachten eindelijk een 'speeddate' had, en de dame me weer wegklikte voordat ik 'hoi' had getypt......
Door dat lange wachten zie je ook dat heel veel mensen pas veel te laat zien dat ze een speeddate hebben (ik soms ook). Maar uit de speeddates komt nooit zoveel, of ze zijn te saai, wonen ontzettend ver weg, of ze vinden mij niks en drukken je weg (na de speeddate 'gewonnen' te hebben). Nu wel een speeddate op msn, wel leuk om te kleppen meer niet, maar dat hoeft ook niet altijd.

Het is idd wel erg irritant dat heel veel matches (je hoort het van vele mannelijke paiqers) zo weinig online zijn. Zodat het vaak niet verder komt dan steeds een paar regels op elkaar reageren. Of überhaupt niet reageerd/online is. Maar toch blijft paiq wel een geinige site. En bovendien gratis. En zoals het nu is komt er misschien nog wel een date uit, zoals het bij mij staat. Maar dat zien we dan wel weer.
www.xi-online.nl
  FOK!fotograaf vrijdag 1 december 2006 @ 22:31:23 #9
151126 angel008
pi_44068207
hoe werkt dat paiq eigenlijk ?.

ik wil ook een invite

eens ff kijken of dat internet daten wat is..

zit er ook een leeftijd aan vast (lees word je random gekozen of echt in eigen leeftijd categorie ?

mail van mij staat btw in mn profiel voor diegene die een invite hebben..
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:49:51 #10
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44068689
Wat wel typisch is bij paiq, dat het soms moeilijk te peilen is of er enigzins interesse is van de andere kant.
Eigenlijk bedoel ik dan meer bij een speeddate. Bij matches loopt t meestal wel vanzelf of je hebt niks te vertellen dan weet je wel genoeg.

Maar bij de afloop na speeddates heb je weleens dat het niet echt loopt, maar dat je wel verder praat.
Soms heb je dat het je wel lekker klept, maar dat t wordt afgebroken ofzo (foto's zijn nog niet zichtbaar dus dat kan t iig niet zijn). Maar dat kan ook liggen aan een grap die ik maakte, waarvan ze misschien dacht dat ik t serieus bedoelde ofzo. Als dat het geval is, is het ook wel beter zo, want mensen die niet eens kunnen zien of iets een grap is of serieus bedoeld bij een opmerking als: Ow dat is zeker een sein van boven , hoef ik ook niet verder mee te praten.
www.xi-online.nl
pi_44073120
Hoeveel dates hebben de hardcore Internet-daters gehad?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44073129
Volgend topic alweer? .
pi_44074013
Hier staan ook wel nuttige tips tussen.
Niet zaligmakend, maar geeft wel een idee.
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:41:09 #14
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44074405
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:31 schreef angel008 het volgende:
hoe werkt dat paiq eigenlijk ?.
Kan ik je wel uitleggen.

Heb wel 1 invite voor je. "Hobby" je nog weleens op de baan eigenlijk?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_44074408
ik heb m'n vriend ontmoet via internet, niet via datingsite maar via een online game. Telt dat ook ??
♥..Every day I love you more..♥
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:46:48 #16
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44075460
Ik ben ook nog niet helemaal uit over Paiq. De redenen zijn al eerder opgenoemd. En als dan een keer een match online is gaat ze nadat ik online kom weer offline. Een andere reageerde weer niet toen ik haar groette om een gesprek te beginnen.

Het af en toe wat berichtjes uit wisselen wordt wat saai en ik kan me ook niet echt voorstellen dat daar een relatie uit kan komen. En bij die speeddates maakt de beperkte tijd het volgens mij lastiger om rustig met iemand te praten.
pi_44078291
nou ik heb nu inmiddels iets van 40 speeddates gehad.. en ongeveer 9 gewone matches, en ik was uiteindelijk maar in 2 meiden echt geinteresseerd. Heb van 1 van hun der msn, en de ander is nooit meer online op Paiq. Beiden zijn uiteindelijk niks geworden. Moet wel zeggen dat van die 40 er ongeveer 10 al het gesprek hadden beeindigd zodra ze hoorden waar ik woonde.. is ze blijkbaar te ver ofzo.

Heb een beetje het idee dat de meeste meiden daar niet echt serieus op zoek zijn. Die willen alleen kletsen en meer niet. Als je ook kijkt hoeveel mooie meiden daar zitten, die hebben echt niet zo een website als Paiq nodig om een jongen aan de haak te slaan hoor.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_44079023
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:41 schreef Deirtje het volgende:
ik heb m'n vriend ontmoet via internet, niet via datingsite maar via een online game. Telt dat ook ??
Ik via ICQ
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:44:22 #19
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_44079319
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 03:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel dates hebben de hardcore Internet-daters gehad?
Nu 3 weken bezig met dat internetdaten teller staat op 2. Komende weken nog een paar dates in het verschiet. Denk dat 1 date per 1,5 week wel te halen is.
Maarja de vraag is, hoeveel dates wil je hebben tot je een dusdanig leuke date hebt dat je daarmee verder wilt.
pi_44081007
internetdating / paiq is ook zo vaag he , denk je eens leuk gesprek te hebben.. tot ze ineens weg moet en je uit haar matches verwijdert, zeg dat dan gewoon ofzo !?! maja.. next
vraag me af hoe et nu met bttd gaat
pi_44081707
Sommige vragen die je moet beantwoorden slaan nergens op of zijn heel moeilijk te beantwoorden.
Thanx voor de invite godshand!

[ Bericht 21% gewijzigd door BadEend19 op 02-12-2006 17:31:29 ]
pi_44084435
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:01 schreef Stiletto het volgende:
internetdating / paiq is ook zo vaag he , denk je eens leuk gesprek te hebben.. tot ze ineens weg moet en je uit haar matches verwijdert, zeg dat dan gewoon ofzo !?! maja.. next
vraag me af hoe et nu met bttd gaat
die is aan bijkomen van zn jetlag...
  FOK!fotograaf zaterdag 2 december 2006 @ 22:08:50 #23
151126 angel008
pi_44090342
hmm iemand nog tips voor paiq net bezig met vragen invoeren enzo eerste speeddate weinig reactie op (lees ik zag niet dat ze wat typte :$ )

iemand tips om een beetje een gesprek op te starten ?
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:18:14 #24
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44090573
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:15 schreef Godshand het volgende:
jongens alleen maar invite's aanvragen zijn geen tips!
Tja ik ben nog nooit op een datingsite geweest en relatieplanet.nl kost geld. Ik kan er helaas (nog) niet over meepraten!
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:23:33 #25
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44090715
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:08 schreef angel008 het volgende:
iemand tips om een beetje een gesprek op te starten ?
Interesse tonen, maar niet meteen kruisverhoor met allerlij vragen op haar af vuren. Als je vraagt hoe ze heet, waar ze vandaan komt etc. dan ben je gewoon een van de vele andere. Zulke gesprekken heeft ze waarschijnlijk al tig keer gevoerd en en wordt het gesprek al gauw een sleur.

Vertel iets over wat je hebt meegemaakt of dat je ergens mee zit en daar je haar mening vraagt. Vertel haar wat je van haar vind en hoe ze op je overkomt. Maar niet gaan slijmen uiteraard. Dat houdt het wel spontaan. Succes

p.s invite over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')