Hoe kom je trouwens op dat Paiq gebeuren?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
Heb Paiq bij een vriend van me gezien, vond het wel origineel dat je de foto pas na een tijdje chatten gaat zien - zo kun je echt eerst even kijken of je iemand aardig vind.
Maar, zijn er veel succesvolle dates eigenlijk, of loopt het vaak toch op niets uit?
wat is succesvol?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
Heb Paiq bij een vriend van me gezien, vond het wel origineel dat je de foto pas na een tijdje chatten gaat zien - zo kun je echt eerst even kijken of je iemand aardig vind.
Maar, zijn er veel succesvolle dates eigenlijk, of loopt het vaak toch op niets uit?
Dan moet je wel redelijk actief zijn denk ik?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Godshand het volgende:
ik heb weer 5 invites voor mannen,
Ach gewoon voorschrijven als consult, verdien je er ook nog wat aanquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:02 schreef Godshand het volgende:
Er blijven vragen komen over hoe het beste te Paiqen enzo..
En of relatieplanet wel goed is.. Relatieplanet wat vinden jullie ervan?
Dus daarom: deel 4 na dit deel: Tips voor internetdating deel 3
PS: en niet alleen BttD hoeft tips te krijgen
TS begint maar ik ben door mijn tips heen, sorry..
Door dat lange wachten zie je ook dat heel veel mensen pas veel te laat zien dat ze een speeddate hebben (ik soms ook). Maar uit de speeddates komt nooit zoveel, of ze zijn te saai, wonen ontzettend ver weg, of ze vinden mij niks en drukken je weg (na de speeddate 'gewonnen' te hebben). Nu wel een speeddate op msn, wel leuk om te kleppen meer niet, maar dat hoeft ook niet altijd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Tja paiq. Ik weet het nog niet.
Ben nu een paar daagjes bezig, en nog niet overtuigd. Best een grappig idee dat je vooraf niks weet en blanco zo'n gesprek aangaat, maar een beetje voorkennis mis ik wel. Om dan maar 'wat doe je' te vragen is ook weer zo... net niet, zeg maar.
Heb nu 5 matches, die ik nog geen een keer gesproken heb, omdat ze niet online zijn.
Heb een stuk of tien speeddates gedaan, waar welgeteld één leuke tussen zat. Wat helemaal frustrerend is dat je soms meer dan 20 minuten moet wachten tot je een speeddate krijgt, en zo boeiend is surfen nu ook weer niet. Heb wel eens gehad dat ik na 25 minuten wachten eindelijk een 'speeddate' had, en de dame me weer wegklikte voordat ik 'hoi' had getypt......
Kan ik je wel uitleggen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:31 schreef angel008 het volgende:
hoe werkt dat paiq eigenlijk ?.
Ik via ICQquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:41 schreef Deirtje het volgende:
ik heb m'n vriend ontmoet via internet, niet via datingsite maar via een online game. Telt dat ook ??
Nu 3 weken bezig met dat internetdaten teller staat op 2. Komende weken nog een paar dates in het verschiet. Denk dat 1 date per 1,5 week wel te halen is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel dates hebben de hardcore Internet-daters gehad?
die is aan bijkomen van zn jetlag...quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:01 schreef Stiletto het volgende:
internetdating / paiq is ook zo vaag he , denk je eens leuk gesprek te hebben.. tot ze ineens weg moet en je uit haar matches verwijdert, zeg dat dan gewoon ofzo !?! maja.. next
vraag me af hoe et nu met bttd gaat![]()
Tja ik ben nog nooit op een datingsite geweest en relatieplanet.nl kost geld. Ik kan er helaas (nog) niet over meepraten!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:15 schreef Godshand het volgende:
jongens alleen maar invite's aanvragen zijn geen tips!
Interesse tonen, maar niet meteen kruisverhoor met allerlij vragen op haar af vuren. Als je vraagt hoe ze heet, waar ze vandaan komt etc. dan ben je gewoon een van de vele andere. Zulke gesprekken heeft ze waarschijnlijk al tig keer gevoerd en en wordt het gesprek al gauw een sleur.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:08 schreef angel008 het volgende:
iemand tips om een beetje een gesprek op te starten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |