Inderdaad...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alla Columbine? Geloof me, de eerste opstapjes zijn er al als je er op gaat letten hoe vaak er nu al wel niet 'incidenten' gebeuren op basisscholen en middelbare scholen.
Voorkom schietpartijen op scholen. Stem Wilders! So what als u er een paar grondwettelijke rechten voor moet inleveren?quote:
dat zal hier niet zo snel gebeuren, denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alla Columbine? Geloof me, de eerste opstapjes zijn er al als je er op gaat letten hoe vaak er nu al wel niet 'incidenten' gebeuren op basisscholen en middelbare scholen.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voorkom schietpartijen op scholen. Stem Wilders! So what als u er een paar grondwettelijke rechten voor moet inleveren?
Maar je mag niet suggereren dat de dader uit die hoek zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, nou. Ik bedoelde ermee te zeggen dat een turk/marokkaan/surinamer whatever ook een nederlands paspoort kan hebben ja.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?Gaan we hier nou ook een links-rechts-discussie van maken?
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voorkom schietpartijen op scholen. Stem Wilders!
Ja, en anders ik wel. Hier gaan ook elke dag twee kids naar school. Het is toch te gek voor woorden dat ze zelfs dáár al niet meer veilig zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:48 schreef Dos37 het volgende:
Niet te geloven zeg. Kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik het hoorde, dit lijkt me het ergste wat je kan meemaken.
Op de basisschool waar ik stageloop is de buitendeur alleen met sleutel of van binnen open te krijgen.. De lokalen zitten niet op slot, wat natuurlijk ook onverantwoord is, ivm mogelijke brand...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Op de basisschool waar mijn kinderen hebben gezeten waren alleen de deuren vanaf het schoolplein van buiten te openen. De voordeuren waren altijd alleen van binnen te openen, tijdens de lessen.
Nee ik zou nooit op Wilderder stemmen. Maar deze maatschappij verruwd wel in een rap tempo! We kunnen daar niet langer aan voorbijgaan even losgezien van dit geval.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voorkom schietpartijen op scholen. Stem Wilders! So what als u er een paar grondwettelijke rechten voor moet inleveren?
Inderdaad, dat mag absoluut niet. Ik herhaal: absoluut niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef Gia het volgende:
Maar je mag niet suggereren dat de dader uit die hoek zou kunnen komen.
Is ook zo. Ik vermoed dat de deuren naar het schoolplein nu ook van buiten op slot gaan. Ze hebben daar pas verbouwd en hebben heel moderne deuren met speciale sloten. Maar goed, mijn kids zitten daar toch niet meer. Aan de andere kant kan zoiets uiteraard ook wel gebeuren op een middelbare school. Hoewel daar in de hoogste klassen toch wel erg grote leerlingen rondlopen. Dat kán afschrikken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Op de basisschool waar ik stageloop is de buitendeur alleen met sleutel of van binnen open te krijgen.. De lokalen zitten niet op slot, wat natuurlijk ook onverantwoord is, ivm mogelijke brand...
nee gewoon mohammed C.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd of straks in het nieuws de dader wordt genoemd met 'voornaam + initiaal achternaam' of 'twee initialen'.
Dus: Volkert van de G., Mohammed C., Ali B. of M. C. of A.B.
het zou ook een marsmannetje kunnen zijn,quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |