Moet dat nou?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voorkom schietpartijen op scholen. Stem Wilders!
Ja, en anders ik wel. Hier gaan ook elke dag twee kids naar school. Het is toch te gek voor woorden dat ze zelfs dáár al niet meer veilig zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:48 schreef Dos37 het volgende:
Niet te geloven zeg. Kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik het hoorde, dit lijkt me het ergste wat je kan meemaken.
Op de basisschool waar ik stageloop is de buitendeur alleen met sleutel of van binnen open te krijgen.. De lokalen zitten niet op slot, wat natuurlijk ook onverantwoord is, ivm mogelijke brand...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Op de basisschool waar mijn kinderen hebben gezeten waren alleen de deuren vanaf het schoolplein van buiten te openen. De voordeuren waren altijd alleen van binnen te openen, tijdens de lessen.
Nee ik zou nooit op Wilderder stemmen. Maar deze maatschappij verruwd wel in een rap tempo! We kunnen daar niet langer aan voorbijgaan even losgezien van dit geval.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voorkom schietpartijen op scholen. Stem Wilders! So what als u er een paar grondwettelijke rechten voor moet inleveren?
Inderdaad, dat mag absoluut niet. Ik herhaal: absoluut niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef Gia het volgende:
Maar je mag niet suggereren dat de dader uit die hoek zou kunnen komen.
Is ook zo. Ik vermoed dat de deuren naar het schoolplein nu ook van buiten op slot gaan. Ze hebben daar pas verbouwd en hebben heel moderne deuren met speciale sloten. Maar goed, mijn kids zitten daar toch niet meer. Aan de andere kant kan zoiets uiteraard ook wel gebeuren op een middelbare school. Hoewel daar in de hoogste klassen toch wel erg grote leerlingen rondlopen. Dat kán afschrikken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Op de basisschool waar ik stageloop is de buitendeur alleen met sleutel of van binnen open te krijgen.. De lokalen zitten niet op slot, wat natuurlijk ook onverantwoord is, ivm mogelijke brand...
nee gewoon mohammed C.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd of straks in het nieuws de dader wordt genoemd met 'voornaam + initiaal achternaam' of 'twee initialen'.
Dus: Volkert van de G., Mohammed C., Ali B. of M. C. of A.B.
het zou ook een marsmannetje kunnen zijn,quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Zoals? Het enige wat nu nog naar buiten moet komen is het motief, dat weten zij niet, dat weet alleen de dader.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Zijn er mensen, ouders van kindereren van die school hier op Fok! ?
Die misschien wat meer weten...
werd dat zo gesuggereerd dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:53 schreef sp3c het volgende:
op zich heb ik ook niet zo veel tegen de suggestie als het op zijn minst een beetje onderbouwt is en niet enkel 'het zal wel een moslim zijn want die snijden kelen door'
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:52 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
die eventueel - ik herhaal: eventueel - met een mes iemands keel door heeft doorgesneden. Hieruit mag en kan men geen conclusies trekken!
quote:De 22-jarige dader is door de politie aangehouden. Hij heeft het kind uit groep vier met messteken gedood. Dat heeft de politie tijdens een persconferentie bekendgemaakt.
Details......Bekenden van het slachtoffer...mogelijke toedracht...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zoals? Het enige wat nu nog naar buiten moet komen is het motief, dat weten zij niet, dat weet alleen de dader.
En Wilders is degene die dan de maatschappij gaat verbeteren, omdat al vaststaat dat deze dader een illegale buitenlander is... ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voorkom schietpartijen op scholen. Stem Wilders! So what als u er een paar grondwettelijke rechten voor moet inleveren?
Laat ik voorop stellen dat ik absoluut niet hoop dat het een moslim is, maar aan de andere kant als je alles optelt:quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee gewoon mohammed C.
op zich heb ik ook niet zo veel tegen de suggestie als het op zijn minst een beetje onderbouwt is en niet enkel 'het zal wel een moslim zijn want die snijden kelen door'
Naar mijn weten is dat niet gezegd, anders was dat hier wel naar voren gekomen, heb het nog nergens gelezen namelijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En Wilders is degene die dan de maatschappij gaat verbeteren, omdat al vaststaat dat deze dader een illegale buitenlander is... ?
Volgens mij was de verdachte een Nederlander (zeiden ze tijdens de persconferentie geloof ik)
Daarom.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:08 schreef andre77 het volgende:
Ik denk dat de achtergrond van het kind er niets mee te maken heeft en hij een volstrekt willekeurig slachtoffer is. Hoe kon de dader anders weten dat juist hij naar de klas gestuurd zou worden om de knutselspullen op te halen.
meerdere malenquote:
Ben je gek twee etmalen screeuwen,en dan maken we ons weer druk over het feit dat we geen boterletter van de baas gekregen hebben,quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik absoluut niet hoop dat het een moslim is, maar aan de andere kant als je alles optelt:
Capuchon over het hoofd getrokken, Keel doorgesneden en het gaat om een katholieke school, dan krijg ik toch koude rillingen.
Echt ik hoop dat het een ontsnapte tbs-er is of zo, zodat daar eens iets aan gedaan wordt. In het andere geval vrees ik voor het welzijn van heel Nederland.
Mijn citaat kwam uit een nieuwsbericht in dit topic. En daarin werd dit aangevoerd door de politie. Overigens sluit het één het ander niet uit. je kunt iemand ook in de nek steken (slagader raken, bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:58 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hij was met ernstige verwondingen aan zijn keel gevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |