idd echt belachelijkquote:
Ik denk niet dat jij wilt zien wat je dan aantreft...quote:
En, heb je nu je portie aandacht gehad?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:10 schreef _Dizzy_ het volgende:
Niet te geloven dat ik ooit voor dat rommetje heb gewerkt..![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Blinghh het volgende:
Zo iemand moet je niet overlaten aan het nederlandse rechtsysteem. Zo iemand moet publiekelijk op de brandstapel.![]()
eens, dieptriestquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef 61neorej het volgende:
Kinderen ondervragen, die journalisten zouden zich heeel diep moeten schamen.
Alles om betere luister/kijk cijfers te makenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef 61neorej het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Blinghh het volgende:
Zo iemand moet je niet overlaten aan het nederlandse rechtsysteem. Zo iemand moet publiekelijk op de brandstapel.![]()
Ik dacht dat de middeleeuwen al wel achter ons lagenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Blinghh het volgende:
dat ondervraagde kind was 6quote:
Mja anders is het wel heel toevallig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:16 schreef Posdnous het volgende:
Het enige kind dat nog op de gang liep.
Nogal grote kans dat het dus niet bewust op dat specifieke kind gericht is lijkt me.
Maar ondertussen vinden ze het wel supervet dat ze op tv zijn geweest!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef 61neorej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |