quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef PeRi het volgende:
Geen familierelatie tussen verdachte en kind.
Of dus wel afpersing.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef Zwansen het volgende:
Damn, dit maakt het nog zieker. Gewoon een willekeurig iemand die een klein kind vermoord?
Mja, zoon van een bankdirecteur. Wie weet. heeft het daar mee te maken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:08 schreef Ticootje het volgende:
Is er gewoon een gek de school binnengelopen en heeft een willekeurig kind vermoord??
Als dat waar is, tot zijn nek ingraven en stenigen. Als het niet waar is ook, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:08 schreef Ticootje het volgende:
Is er gewoon een gek de school binnengelopen en heeft een willekeurig kind vermoord??
Daar lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:08 schreef Ticootje het volgende:
Qua ziekheid zal hij er zeker voor in aanmerking komen iig. Jezus, word je van je werk gehaald door de politie omdat je zoontje door een gek zomaar de keel is doorgesneden. Stel het je even voor...quote:
Ten eerste het is gemeente Woensdrechtquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ooit een persconferentie georganiseerd? Ik kan me zo voorstellen dat dit voor de gemeente Hoogerheide de eerste keer is
dat is in iedergeval nog een geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Verbal het volgende:
Kinderen hebben het jochie -gelukkig- niet gezien.
V.
Geweigerde lening voor een mercedes 300D oid ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, zoon van een bankdirecteur. Wie weet. heeft het daar mee te maken.
Ik zie het al voor me. Zo'n lief klein kindje nietsvermoedend....quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
Juf ging kijken waar het jongentje bleef omdat hij klein is en er misschien wel niet bij kon.
Denk niet dat die juf voorlopig -of ooit- weer aan het werk kan of wilquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
Juf ging kijken waar het jongentje bleef omdat hij klein is en er misschien wel niet bij kon.
Ja. Of gewoon halal-oefening, nou goed?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:11 schreef salutem het volgende:
[..]
Geweigerde lening voor een mercedes 300D oid ?
iddquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:11 schreef PeRi het volgende:
Wat een verhaal , ik heb dr echt een brok in mn keel van..
Ja idd. Wtf.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:12 schreef Posdnous het volgende:
Vragen aan kleine kinderen.
wat gebeurde er vanochtend?.
Volgens mij heeft hij nog 2 dochters ? En natuurlijk een vrouw.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan valt er nu weinig meer af te persen.
omdat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Die juf kan ook weggevoerd worden denk ik inderdaad..
Capuchontrui.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:12 schreef venomsnake het volgende:
Geen bivakmuts dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |