Moet je doen!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:34 schreef PAA-053 het volgende:
Ja binnenkort idd ff langs voor het pokerkoffertje
telefoonhoesje of voor om je mp3speler ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is dat 2e, een zakje, of gewoon een soort kussentje?
Ze zijn gewoon te bestellen, en dan zijn ze er 2 dagen later, alleen dit soort artikelen worden nog wel eens vergeten omdat erzoveel hangt daar(werk er zelf)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
die gsm zakjesa zijn ónwijs slecht leverbaar, ik was er gister weer, ze hadden ze nog steeds niet, had ook geen idee wanneer ze ze weer kon verwachten
niet volgens de 2 medewerksters die ik sprakquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon te bestellen, en dan zijn ze er 2 dagen later, alleen dit soort artikelen worden nog wel eens vergeten omdat erzoveel hangt daar(werk er zelf)
Tuurlijk, ze kunnen slechts zeggen dat ze dat vergeten zijn te bestellenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niet volgens de 2 medewerksters die ik sprak
Gister niet gezien, maar zoek nog wel zoiets voor mijn telefoonquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:49 schreef Dafje33 het volgende:
Die zakjes hebben ze ook bij de Wibra!
ik heb alle kleurtjes behalve witquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef Little_Angel het volgende:
Deze flatjes heb ik er laatst gehaald voor 6 euro, ze lopen lekker!
Je had ze ook in het zwart, zilver en brons dacht ik.
[afbeelding]
maak een timco-topic aan ...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef w00h00 het volgende:
Wij hebben TIMCO.
www.timcowarenhuis.nl is echt de bomb
Mja dat is ook niet voor niets,. panden in het centrum (van het formaat action) zijn in het centrum natuurlijk een stuk duurder en dan zouden de kosten hoger zijn en dus de producten ook duurder en juist de goedkoopheid maakt de action zo leukquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:29 schreef Koningin het volgende:
In Roermond ligt de Action een beetje buiten het winkel-centrum vind ik.
Anders zou ik er vaker komen. Deze week maar weer eens een poging wagen.
Die kosten op mijn werk 9 euro! Zijn het hele kussens of alleen hoesjes? Ik ga ze morgen ook halen, hopelijk zijn ze dan nog niet uitverkocht!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag weer eens geweest (sinds een lange tijd dus flink wat meegenomen maar de "toppers" vind ik dit:
[afbeelding]
1.98 per stuk!
hele kussensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:36 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Die kosten op mijn werk 9 euro! Zijn het hele kussens of alleen hoesjes? Ik ga ze morgen ook halen, hopelijk zijn ze dan nog niet uitverkocht!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Syrena het volgende:
De laptoptas zit in de weekaanbieding van komende weekIk heb 9.99 betaald, hij gaat 7.99 kosten.
Ach ja, anders was ik 'm mss misgelopen omdat ie al op was..
Dan krijgt ze toch alleen maar een tegoedbon voor het resterende bedrag, action geeft nl geen geld terug.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:49 schreef Savante het volgende:
[..]
Je zou 'm kunnen terugbrengen en opnieuw kopen![]()
Dus dan heb je een laptoptas en nog een product voor 2 euro als bonusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dan krijgt ze toch alleen maar een tegoedbon voor het resterende bedrag, action geeft nl geen geld terug.
Ik woon nu in Lent (bij Nijmegen). Ik zou niet weten waar de dichtsbijzijnde Action is. Waarschijnlijk bij mijn vader, maar ik ga niet zo vaak bij hem op bezoekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:
waar woon je dan Arual? is er echt geen in de buurt?
Ik kan maandag wel effe voor je kijken op t werk(hebben zo'n mooie lijst van heel Nederland)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik woon nu in Lent (bij Nijmegen). Ik zou niet weten waar de dichtsbijzijnde Action is. Waarschijnlijk bij mijn vader, maar ik ga niet zo vaak bij hem op bezoek.
Oeh, graag!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik kan maandag wel effe voor je kijken op t werk(hebben zo'n mooie lijst van heel Nederland)![]()
quote:Action Arnhem Afstand 16,2 km
Spijkerlaan 43
6828 EB Arnhem NL
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur
Koopavond donderdag tot 21:00 uur
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Liebe het volgende:
Dernet
Ik moest echt ff goed lezen wat er nou stondquote:
Ah ik was dus niet de enigste!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Spekkiemonster het volgende:
Dernet
![]()
[..]
Ik moest echt ff goed lezen wat er nou stond
quote:
Flauuuwwwww ben ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
shit ik haal het altijd door de war elkaar
heel erg maar, ik ben zelf een rasechte limbo, en ik heb dat dus ook precies het zelfdequote:Op donderdag 28 juni 2007 11:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Flauuuwwwww ben ikSorry
Ik had het ook met enige en enigste, totdat ik hoorde dat enigste echt iets is wat Limbo's vaak verkeerd doen, en ik wilde daar niet bij horen. Dus toen heb ik het in mijn hoofd gestamptNiet dat Limbo's dom zijn, want ik ben d'r zelf eentje, maar zo lang ze MIJ maar niet dom vinden.
Ja ik weet 't, ik heb issues
Ik ben een brabo, dat zal het dan wel zijn. Maar het is wel kut hoor, want ik ben eigenlijk een echte taalpurist en ben normaal degene die bij anderen de spelfouten er uit haalt! Laten we het er maar op houden dat ik aan vakantie toe ben.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Flauuuwwwww ben ikSorry
Ik had het ook met enige en enigste, totdat ik hoorde dat enigste echt iets is wat Limbo's vaak verkeerd doen, en ik wilde daar niet bij horen. Dus toen heb ik het in mijn hoofd gestamptNiet dat Limbo's dom zijn, want ik ben d'r zelf eentje, maar zo lang ze MIJ maar niet dom vinden.
Ja ik weet 't, ik heb issues
Ja! Ik heb Clerks op DVD gekochtquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:29 schreef Crappery het volgende:
dvdtjes voor 1,8 euriesssssssssssss
Taalpuristenquote:
Ja wat een kutsmoes, ik kan volgens mij redelijk normaal nederlands.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:54 schreef Liebe het volgende:
[..]
Taalpuristen![]()
Ik steek het maar op m'n zeeuwse afkomst.
t was maar een grapje hoorquote:
En ik ook!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
t was maar een grapje hoorik moest er iig smakelijk om lachen
Lampen, stoelen, tafels wel ja.. niet heel veel keuze maar ze hebben het wel.. alleen niet die stoeltjes die ik graag wil hehe.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik ook!
Nu maar weer even ontopic: heeft de action eigenlijk campingspulllen? (lampen, stoelen, tafeltjes dat soort dingen).
zwartedoos was me al voor, maar 1.8L dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
@SPROETJES:
hoeveel gaat er in die waterkoker?
Die aansteker heb ik ook eens gehad, deed het maar 2 keer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef sproetjes het volgende:
vandaag weer even geweest
Waterkoker: ¤7.95
aansteker voor in de keuken: ¤0.55
en pantene pro v dode punten serum: ¤1.99
Ligt een beetje aan hoe je t brengt...in principe ruilen we niet zonder bon...maar er worden wel uitzonderingen gemaakt, als je gewoon de situatie uitlegt, op een normale manier, zonder meteen te gaan schreeuwen maak je wel kans op een nieuwe, of een tegoedbon.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:44 schreef Stephie het volgende:
Verdorie, zo'n oranje shirtje daar gekocht uit de aanbieding, netjes gewassen zoals het hoort, en zijn er stukkken van dat goudkleurige spul af gegaan in de was
En m'n bonnetje is onvindbaar. Zucht![]()
![]()
Zijn prima dingen die waterkokers, bonnetje bewaren, just in casequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef Roeji het volgende:
Vandaag ook bij de action geweest. Heb zo'n afstandsbediening set voor je lampen enzo gekocht. Was 9,99. Iemand die toevallig ook gekocht en al uitgeprobeerd? Ik heb m nog niet opengemaakt, want ik twijfel toch een beetje of ie wel fatsoenlijk gaat werken zonder apparatuur te storen.
En verder nog een lading tandpasta en veet rasera en wattenstaafjes en brillendoekjes ingeslagen. Die microfiber doekjes zijn geweldig voor mn zonnebril, laptopscherm en mn gsm/pda scherm en ze kosten 42 ct per 2!!![]()
Oh en nog een koker voor mn posters meegenomen, kan ik die dingen ook eindelijk eens stof en kreuk vrij opbergen. Was maar 1,99 dat ding. Echt spotgoedkoop.
Over die waterkoker twijfelde ik nog, maar als ik zo hoor dat ie toch snel is met zijn ding te doen dan denk ik dat ik m morgen alsnog ga halen. Mijn huidige waterkoker heeft nl nogal wat tijd nodig![]()
Die dingen zijn half leeg als je ze koopt, heel vaak gehoord, maar ach, je kan ze navullen en voor dat geld....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:00 schreef sproetjes het volgende:
@ syrena
eehm hij is roze met blauw (wel navulbaar)maar ik heb em nog niet gebruikt en gewoon opgeborgen, dus ik hoop dat ie het wel gewoon doet haha, en ach anders was het maar 55 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |