wie ben jij dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:05 schreef Noca het volgende:
Whehe, ik sta geen eens bij de eerste 250 zie ik
Welke rest?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar blijven de rest van de stats?
Owjah het is een nieuw jaarquote:Op zondag 4 februari 2007 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke rest?
Normaal post Bruce de jaarstand en de maandstand. Aangezien nu de jaarstand ook de maandstand is, verwacht ik geen nieuwe stats deze maand.
of een paar maar ik gebruik hem nooit bewustquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:09 schreef borisz het volgende:
ik gebruik dat echt nooit
Toch vreemd dat je dan niet voorkomt in het lijstje van users die nooit een non default PI gebruikenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:09 schreef borisz het volgende:
ik gebruik dat echt nooit
zie post boven jequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je dan niet voorkomt in het lijstje van users die nooit een non default PI gebruiken
Ik weet wel wie er gelijk heeft, het lijstje of jij. Nu moet jij er alleen nog achter komen
quote:
Leuke opdracht om die te zoeken danquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef popolon het volgende:
Klopt die lijst wel? Ik heb tong nog nooit een pi zien gebruiken.
Nou nee maar ik weet zeker dat 'ie dan bovenaan staat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Leuke opdracht om die te zoeken dan
Ik proef lichtelijk de wrange smaak van sarcasme.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Suijk het volgende:
Verdraaid interessant lijstje weer!
Kun je ook uitzoeken hoevaak ik de letter 'p' heb gebruikt in de afgelopen 78 dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |