quote:
Leuke opdracht om die te zoeken danquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef popolon het volgende:
Klopt die lijst wel? Ik heb tong nog nooit een pi zien gebruiken.
Nou nee maar ik weet zeker dat 'ie dan bovenaan staat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Leuke opdracht om die te zoeken dan
Ik proef lichtelijk de wrange smaak van sarcasme.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Suijk het volgende:
Verdraaid interessant lijstje weer!
Kun je ook uitzoeken hoevaak ik de letter 'p' heb gebruikt in de afgelopen 78 dagen?
* Bruce117 slaps popolon around a bit with a large troutquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef popolon het volgende:
Klopt die lijst wel? Ik heb tong nog nooit een pi zien gebruiken.
whoopsieeeequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 slaps popolon around a bit with a large trout
tssssss, een beetje de stats in twijfel trekken.
tong80 heeft drie maal een non-default PI gebruikt.
Royston Drenthe: onvermoeibare stijder
Bundesliga 2006/2007 # 3. Met HSV onderin.
Voetbalcrypto's # 32 Denkwerk dus
bij voetbal kom je dan toch gauw op wat scheldwoorden bij sommige usersquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:03 schreef VoreG het volgende:
Is er op te zoeken wat het meest gebruikte woord van iemand is?
quote:Op zondag 24 december 2006 15:54 schreef DutchGooner het volgende:
Als je toch bezig bent, hoe zit het met de FC Den Bosch topics?
Volgens mij staan in de OP alle eerdere topics.
Precies, wie kankert er het meestquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
bij voetbal kom je dan toch gauw op wat scheldwoorden bij sommige users
Nouja, die lijstjes met posters kan ik nog wel inzien dat mensen dat interessant vinden, maar de PI's?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik proef lichtelijk de wrange smaak van sarcasme.
Telt hij het echt allemaal na?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nouja, die lijstjes met posters kan ik nog wel inzien dat mensen dat interessant vinden, maar de PI's?
Wel respect voor Bruce dat 'ie alles heeft nageteld natuurlijk.
Nee hoor, hij telt het allemaal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Telt hij het echt allemaal na?
Ik dacht dat hij een automatisch script ofzo had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |