Zou Zubeldia er iets mee te maken hebben (quote:
Tief 's op met die kutreacties van jequote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Over de afkomst van de bloemenleggers heeft de politie geen mededelingen gedaan.
V.
nice!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Over de afkomst van de bloemenleggers heeft de politie geen mededelingen gedaan.
V.
Wat heeft dat er mee te maken dan ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Kunnen jullie gewoon ff kappen anders? Of ga ff fijn PMen ofzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt gelijk hoor Linkse Koene Ridder op het paard. Je hebt weer een politiek correct statement kunnen maken over de rug van een dood 8 jarig kind. Tevreden?
Laten we nu maar hopen dat Rechtsliberaal brandt in de hel en vervolgens gaan we allemaal Verbal aanbidden omdat hij tenminste de visie heeft om dit soort racisten en tuig van de ergste soort aan te pakken!
Lekker nuttige mededelingquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Dat vond ik ook al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:50 schreef venomsnake het volgende:
Heftig, de strot doorsnijden van een kind.....![]()
![]()
Jezus Christus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:53 schreef Janena het volgende:
Op een ander forum (babybrabbel) waar ik kom:
'Het jongetje was door de juf uit het computerlokaal naar de klas gestuurd om iets te halen, geloof ik. Hij bleef lang weg en de juf stuurde kinderen om te kijken waar hij bleef. '
Schoonzusje van de schrijfster van bovemstaan stukje was aan het helpen op de schoolt toen het gebeurde...
Dat zullen alle SP stemmers dan wel hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:52 schreef Verbal het volgende:
JE selectiviteit en het verdraaien van de zaken tekent je rotte aard.
V.
omgquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:53 schreef Janena het volgende:
'Het jongetje was door de juf uit het computerlokaal naar de klas gestuurd om iets te halen, geloof ik. Hij bleef lang weg en de juf stuurde kinderen om te kijken waar hij bleef. '
Schoonzusje van de schrijfster van bovemstaan stukje was aan het helpen op de schoolt toen het gebeurde...
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien dat een paar daarom ook dachten in de richting van moslim-afkomst. Het spijt me dat ik het zo zeg maar die vermoorden nogal vaak op die manier.
Je wordt een beetje vermoeiend V.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Omdat er nog gespeculeerd moet worden over de afkomst van de dader. Zonder dat is het niet triest genoeg.
V.
En andere bronnen hebben het over de vader als dader.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:55 schreef vosss het volgende:
Hoeveel banken zijn er in Halsteren?
Niet echt veel lijkt me, iig een ABN Amrobank.
De identiteit van het jochie lijkt me dan niet al te moeilijk te achterhalen, aangezien directeurs meestal toch wel ergens op internet vermeld staan
Dan zou die man het kind dus moeten hebben opgewacht of toevallig al naar hem op zoek zijn geweest op dat ene moment.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:53 schreef Janena het volgende:
'Het jongetje was door de juf uit het computerlokaal naar de klas gestuurd om iets te halen, geloof ik.
Dan vraag ik me af, heeft die vader daarop staan wachten ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:53 schreef Janena het volgende:
Maar wat heb je dan aan die info?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:55 schreef vosss het volgende:
Hoeveel banken zijn er in Halsteren?
Niet echt veel lijkt me, iig een ABN Amrobank.
De identiteit van het jochie lijkt me dan niet al te moeilijk te achterhalen, aangezien directeurs meestal toch wel ergens op internet vermeld staan
.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:55 schreef Vivi het volgende:
OT: Vreselijk..arm kind..ik ga me dan zitten afvragen wat er door zo'n koppie omgaat op dat moment![]()
Nee niet, tis omdat het moslim gebeuren nu veel in het nieuws komt, ik denk dat er in Amerika of Rusland ook veel kelen worden doorgesneden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al.
Misschien dat een paar daarom ook dachten in de richting van moslim-afkomst. Het spijt me dat ik het zo zeg maar die vermoorden nogal vaak op die manier.
Maar goed, waarschijnlijk zit het toch anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |