Wil jij dan ook bij het onderwerp blijven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Omdat er nog gespeculeerd moet worden over de afkomst van de dader. Zonder dat is het niet triest genoeg.
V.
Soms wel, maar soms ook niet.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:47 schreef Matness het volgende:
kon er niet gewoon gedood in de TT staan?
Elsevierquote:Een man met een bivakmuts drong vanochtend de school binnen. Hij vermoordde de jongen op de gang, verklaarde de vader van de klasgenoot tegen Elsevier.
De jongen zat in groep vijf van de basisschool, en heeft volgens de vader van het klasgenootje nog twee zusjes op dezelfde school, een oudere en een jongere. De vader van het klasgenootje wist niet of er problemen waren in het gezin. Wel zei hij dat hij de ouders van het slachtoffertje nog nooit had gezien op school, en dat het jongetje vaak alleen naar school fietste.
Waar is het verband tussen het neersteken van een kind en takkewijven die de vaders weghouden van hun kinderen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:37 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: deze man is duidelijk een klootzak, maar het gebeurt net zo vaak dat een man onterecht van zijn kind wordt weggehouden.. helaas..
Maak van afgeslacht even gedood. Dat is iets respectvoller.quote:
Joh is het heus? Nog meer platitudes of ga je, als je een beetje nadenkt wellicht nog snappen waarom ik zo walg van dit treurige gedoe?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
De dood van een onschuldig kind is iets belangrijker dan wat onderhuidse xenofobie en dito stalinisme
Vecht deze zinloze vete lekker ergens anders uit. Of mogen we ook op jouw graf ruzie komen maken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joh is het heus? Nog meer platitudes of ga je, als je een beetje nadenkt wellicht nog snappen waarom ik zo walg van dit treurige gedoe?
Magoed papa Swets voelt het allemaal aan en de rest weet het niet. Prima joh.
V.
Done.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maak van afgeslacht even gedood. Dat is iets respectvoller.
Tering dat gaat snel! Als je achter mekaar F5't komen er steeds tien bij...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:47 schreef L-IS het volgende:
Zie die bezoekersteller op de website van die school...
Heel erg dat dit moet gebeuren
Top. Thx.quote:
bronquote:Op de school heerste al snel chaos. Huilende kinderen en moeders vallen elkaar in de armen. "Ik ben er helemaal kapot van, ondanks dat ik niets heb gezien”, vertelt één van de leerlingen. Klasgenootjes van het vermoordde kind zijn direct door hulpverleners opgevangen op de school.
Over de afkomst van de bloemenleggers heeft de politie geen mededelingen gedaan.quote:HOOGERHEIDE (ANP) - Rond half drie zijn de eerste bloemen neergelegd bij basisschool de Klim-Op in Hoogerheide. Daar werd vrijdagochtend een jongetje uit groep vier van zeven of acht jaar door geweld om het leven gebracht.
Over zijn exacte leeftijd en de toedracht doet de politie nog geen mededelingen. Het is volgens een politiewoordvoerder in een klaslokaal gebeurd. Maar voor zover bekend waren er geen andere kinderen in de buurt, aldus de woordvoerder in het NOS Journaal.
Je hebt gelijk hoor Linkse Koene Ridder op het paard. Je hebt weer een politiek correct statement kunnen maken over de rug van een dood 8 jarig kind. Tevreden?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joh is het heus? Nog meer platitudes of ga je, als je een beetje nadenkt wellicht nog snappen waarom ik zo walg van dit treurige gedoe?
Magoed papa Swets voelt het allemaal aan en de rest weet het niet. Prima joh.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |