quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:36 schreef Geerd het volgende:
-edit.
Ondertussen is duidelijk dat het NIET de vader was.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef Dennehy het volgende:
De vader?
Godverretyfus. Die idioot moet branden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kind is 9.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef Gaosz het volgende:
hé maar serieus..... het is wle erg ja... maar dat ventje zal zelf ook wel niet heilig zijn geweest hebben en zou zeker een zwak punt bij de dader hebben bereikt waar hij misschien zn hele leven mee gepest is.. en als zo'n ventje dat zegt en hij pikt dat niet..... kan ik het op een vreemde manier begrijpen ! MMAAR HET BLIJFT AFSCHUWELIJK!!!!
Heb je een beetje last van gaosz in je hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef Gaosz het volgende:
hé maar serieus..... het is wle erg ja... maar dat ventje zal zelf ook wel niet heilig zijn geweest hebben en zou zeker een zwak punt bij de dader hebben bereikt waar hij misschien zn hele leven mee gepest is.. en als zo'n ventje dat zegt en hij pikt dat niet..... kan ik het op een vreemde manier begrijpen ! MMAAR HET BLIJFT AFSCHUWELIJK!!!!
Ik begrijp alleen jou niet, ook niet op die vreemde manier (wat dat ook moge zijn).quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef Gaosz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |