quote:Kind gedood op basisschool
Uitgegeven: 1 december 2006 13:21
Laatst gewijzigd: 1 december 2006 14:42
HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdag rond 11.00 uur een kind om het leven gebracht. Volgens onbevestigde berichten zou een gemaskerde man de school zijn binnengedrongen en de keel van het kind hebben doorgesneden.
De politie heeft rond 14.00 uur een verdachte aangehouden. Dat heeft een woordvoerder laten weten. Over zijn leeftijd en de toedracht doet de politie nog geen mededelingen.
Het slachtoffer zou een negenjarig jongetje zijn. De dader is mogelijk de vader van het kind. De politie wil op dit moment niet verder op de zaak ingaan. De omgeving rond de school is afgezet. Volgens BN/De Stem zou het slachtoffer het zoontje zijn van een bankdirecteur. Om half vier is er een persconferentie.
Het is onduidelijk of het in een klaslokaal is gebeurd. Voor zover bekend waren er geen kinderen in de buurt.
Opvang
Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht.
De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen door slachtofferhulp. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen.
Verhoeven
Minister van Onderwijs Maria van der Hoeven heeft geschokt gereageerd. "Het is vreselijk wat er is gebeurd", aldus Van der Hoeven na afloop van de minsterraad vrijdag.
Ze had nog geen nadere informatie. Na afloop van de ministerraad is Van der Hoeven direct naar haar ministerie gegaan om te horen wat er precies is gebeurd.
Nu nog iemand die hem gaat doodvermoordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef MouseOver het volgende:
Een doodsverwensing lijkt me hier op z'n plaats![]()
ik sla ook over. Het is echt een in en in trieste zaakquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nu nog iemand die hem gaat doodvermoorden![]()
Ik pas
Die was over 't randje tonks.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:59 schreef tonks het volgende:
=
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef PDOA het volgende:
Ze moeten die klootzak klootzaak afmaken totdat 'ie dood is!!!![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:25 schreef Kiteless het volgende:
Ze moeten die klootzak klootzak afmaken martelen totdat 'ie dood is!!!![]()
wilde je dan dat ze zonder kleren naar school gingen? vieze pedo!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:42 schreef Antal het volgende:
... Vuile hufters die kinderen wat aandoen !! ...
Dat de dader mogu branden in de hel !
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:36 schreef Geerd het volgende:
-edit.
Ondertussen is duidelijk dat het NIET de vader was.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef Dennehy het volgende:
De vader?
Godverretyfus. Die idioot moet branden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kind is 9.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef Gaosz het volgende:
hé maar serieus..... het is wle erg ja... maar dat ventje zal zelf ook wel niet heilig zijn geweest hebben en zou zeker een zwak punt bij de dader hebben bereikt waar hij misschien zn hele leven mee gepest is.. en als zo'n ventje dat zegt en hij pikt dat niet..... kan ik het op een vreemde manier begrijpen ! MMAAR HET BLIJFT AFSCHUWELIJK!!!!
Heb je een beetje last van gaosz in je hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef Gaosz het volgende:
hé maar serieus..... het is wle erg ja... maar dat ventje zal zelf ook wel niet heilig zijn geweest hebben en zou zeker een zwak punt bij de dader hebben bereikt waar hij misschien zn hele leven mee gepest is.. en als zo'n ventje dat zegt en hij pikt dat niet..... kan ik het op een vreemde manier begrijpen ! MMAAR HET BLIJFT AFSCHUWELIJK!!!!
Ik begrijp alleen jou niet, ook niet op die vreemde manier (wat dat ook moge zijn).quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef Gaosz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |