half 4 dus..quote:Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht. Om half vier is er een persconferentie.
De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen door slachtofferhulp. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen.
Niet blaten he, TBS wordt alleen voor een bepaalde tijd gegeven als het delict niemand in gevaar heeft gebracht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef arneaux het volgende:
5 Jaar TBS en dan vervroegd vrij. Zoiets zal t wel worden.
Als je zoiets doet als dit, bewijst dat alleen maar dat die moeder gelijk had...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je vrouw er alles aan doet om te zorgen dat je je dochter niet mag zien? Als ze je dochter tegen je opstookt? Als je leven instort? Als jouw dochter opgevoed wordt door de nieuwe vriend van de moeder? Dan gebeurt het dus heel vaak dat mensen ervoor kiezen om ervoor te zorgen dat niemand dat kind krijgt.
Ben ik weg uit Nederland?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet blaten he, TBS wordt alleen voor een bepaalde tijd gegeven als het delict niemand in gevaar heeft gebracht.
Dus eerst cel, dan TBS en dat duurt tot men vindt dat je weer de samenleving in kan. Daar zit dus ook geen vervroegd vrij bij.
Dat is normaal als ouder zijnde en zowiezo als mens zijnde maak je een ander niet dood.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben vader. en hoe wanhopig ik ook ben.... ik zal mijn kinderen NOOIT wat aandoen.
nou inderdaad, krijg er de rillingen van, zit hier gewoon met een knoop in mijn maag, ongelofelijk!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt een ultieme nachtmerrie![]()
Itt sommige andere 'nieuwskanalen' doet BNR liever niet aan speculatie. Er is op dit moment gewoon niet genoeg info beschikbaar.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:21 schreef arneaux het volgende:
BNR wilt ook niet zeggen over de dader. Ze hebben wel iemand aangehouden.
Niemand zegt ook dat hij boos is op het kind. Al die vermoorde kinderen de afgelopen jaren werden niet vermoord omdat papa of mama zo boos op ze waren maar om ze uit handen van die ander te houden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:23 schreef Thrilled het volgende:
duidelijk dat hier een steekje los zit bij de vader, en dat dit niet door toedoen is van de moeder. Als je als moeder het kind tegen dr vader opzet zal de vader niet boos worden op het kind, maar op de moeder. Want als je hier boos om wordt geeft dat aan dat je van je kind houd en dus helemaal depressief wordt van het feit dat je kind jou niet meer wilt zien door die moeder. Dus dan zou hij achter die moeder aan moeten, wat niet gebeurd is. Ik vermoed tbs behandeling omdat hij wat mist bovenin ofzo, dagje verlof, volgend kind slachtoffer..?
Nee dat doen we nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Itt sommige andere 'nieuwskanalen' doet BNR liever niet aan speculatie. Er is op dit moment gewoon niet genoeg info beschikbaar.
Oh, en kunnen we please stoppen geenstijl te quoten? Da's geen nieuwssite.
Foutje, ik had al geëdit, ik verwarde je met Arnoudt.quote:
beetje sneu.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:26 schreef Rechtsliberaal het volgende:
Riep de vader tijdens zijn daad "Bismillah, lahoema hadha manka wa illaika"?
Zo ja, dan weten wij in welke hoek men de dader moet zoeken. Nu weten wij, door de spaarzame berichtgeving, niets.
Nee, hij riep "vuile gore tyfushoer, ik m'n dochter niet, jij m'n dochter niet waraaaahhh".quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:26 schreef Rechtsliberaal het volgende:
Zo ja, dan weten wij in welke hoek men de dader moet zoeken. Nu weten wij, door de spaarzame berichtgeving, niets.
en zoals ik al zei, als je je kind vermoord om hem of haar een ander niet te gunnen zit er een steekje los bij de moordenaar zelf. Er werd eerder gezegd dat het mogelijk zou zijn dat de moeder het kind tegen dr vader had opgestookt. Dat lijkt me niet het geval.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat hij boos is op het kind. Al die vermoorde kinderen de afgelopen jaren werden niet vermoord omdat papa of mama zo boos op ze waren maar om ze uit handen van die ander te houden.
ga ergens ander schoppen ok? dit is niet het topic ervoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:26 schreef Rechtsliberaal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |