Ik ben zelf vader, maar ik zou mijn dochter nooit, NOOIT iets aandoen. In dat geval zou mijn ex van dat moment een risico lopen, niet het kind.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je vrouw er alles aan doet om te zorgen dat je je dochter niet mag zien? Als ze je dochter tegen je opstookt? Als je leven instort? Als jouw dochter opgevoed wordt door de nieuwe vriend van de moeder? Dan gebeurt het dus heel vaak dat mensen ervoor kiezen om ervoor te zorgen dat niemand dat kind krijgt.
In het kader van je eigen veiligheid en anti-terreur enzo!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klasdeuren op slot enzo zal er nu wel van komen.
quote:Minister van Onderwijs Van der Hoeven heeft geschokt gereageerd op het nieuws. "Het is vreselijk wat er is gebeurd", aldus Van der Hoeven na afloop van de minsterraad. Na afloop van daarvan is ze direct naar haar ministerie gegaan om te horen wat er precies is gebeurd.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:15 schreef vosss het volgende:
[..]
In het kader van je eigen veiligheid en anti-terreur enzo!
Shock and awe........
Werkt prima kennelijk
wanhoop doet helaas veel met mensen.. wat niet wil zeggen dat deze klootzak, ook al is het de vader, van mij door een groep gepakt mog worden ipv door de politie..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben zelf vader, maar ik zou mijn dochter nooit, NOOIT iets aandoen. In dat geval zou mijn ex van dat moment een risico lopen, niet het kind.
begrijpelijk als de moeder besloot dat de vader het kind niet meer mocht zien!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, verblind door woede dan, redelijk hetzelfde en in ieder geval hetzelfde effect.
Hij zal een leven vol begrip tegemoet zien. Zo gaat dat in Nederland.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik wens degene die dit gedaan heeft een gruwelijk leven vol martelingen toe, met een vreselijke dood.
Nogmaals, ik ben vader. en hoe wanhopig ik ook ben.... ik zal mijn kinderen NOOIT wat aandoen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:17 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
wanhoop doet helaas veel met mensen.. wat niet wil zeggen dat deze klootzak, ook al is het de vader, van mij door een groep gepakt mog worden ipv door de politie..
ik bedoel ook niet jou specifiekquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben vader. en hoe wanhopig ik ook ben.... ik zal mijn kinderen NOOIT wat aandoen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef arneaux het volgende:
5 Jaar TBS en dan vervroegd vrij. Zoiets zal t wel worden.
helaas wel ja..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef arneaux het volgende:
En ik bedoelde dat ik me hetquote:
half 4 dus..quote:Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht. Om half vier is er een persconferentie.
De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen door slachtofferhulp. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen.
Niet blaten he, TBS wordt alleen voor een bepaalde tijd gegeven als het delict niemand in gevaar heeft gebracht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef arneaux het volgende:
Als je zoiets doet als dit, bewijst dat alleen maar dat die moeder gelijk had...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je vrouw er alles aan doet om te zorgen dat je je dochter niet mag zien? Als ze je dochter tegen je opstookt? Als je leven instort? Als jouw dochter opgevoed wordt door de nieuwe vriend van de moeder? Dan gebeurt het dus heel vaak dat mensen ervoor kiezen om ervoor te zorgen dat niemand dat kind krijgt.
Ben ik weg uit Nederland?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet blaten he, TBS wordt alleen voor een bepaalde tijd gegeven als het delict niemand in gevaar heeft gebracht.
Dus eerst cel, dan TBS en dat duurt tot men vindt dat je weer de samenleving in kan. Daar zit dus ook geen vervroegd vrij bij.
Dat is normaal als ouder zijnde en zowiezo als mens zijnde maak je een ander niet dood.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben vader. en hoe wanhopig ik ook ben.... ik zal mijn kinderen NOOIT wat aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |