Ze zijn volgende week in de aanbieding.... 200 euro inclusief een softijsjequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kun je de Wii dan voor 249 euro uit de muur trekken?![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:04 schreef linebear het volgende:
En heb gehoord dat ze bij Super de Boer ook moeite hebben met leveren...
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:06 schreef FJD het volgende:
Zetten we een bellijst op
Probleem met betalen is wel lastig dus ik denk dat je FOK!kers in de regio moet groupen. Met alle respect maar ik wil wel een Wii voor iemand vast houden maar niet afrekenen als ik die persoon alleen maar van FOK! ken
Ik schrijf me alvast in voor regio Rotterdam.
No way. Ik ga voor mn eigen Wii. Hoe de rest eraan komt interesseert me niet eigenlijk. Ook geen tijd voor, moet gamenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:55 schreef Oksel het volgende:
Iedereen wordt ge0wned hier..!
Wij Fok!ers moeten elkaar steunen. Kunnen we niet een steunfonds in het leven roepen? Dat áls je er 2 kán krijgen dat je meteen een Fok!er op de lijst belt?
En dan de vaste bezoekers van dit topic? Wie o wie? Roy, kun jij dat niet organiseren? We gaan allemaal jagen op Wii's, mócht je er dan 2 tegenkomen..
Twentepower!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:08 schreef Mortale het volgende:
Regio twente!
Ik post nog niet zo lang in dit topic maar volg het al vanaf deeltje 40![]()
Geef je niet om je mede fokkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No way. Ik ga voor mn eigen Wii. Hoe de rest eraan komt interesseert me niet eigenlijk. Ook geen tijd voor, moet gamen
Ik ga nu ook even mn connectie bij de FSR proberen te bereikenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
Dito. Regio Rotterdam. (Gouda)
Moge de wiimote direct door je tv vliegenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No way. Ik ga voor mn eigen Wii. Hoe de rest eraan komt interesseert me niet eigenlijk. Ook geen tijd voor, moet gamen
Welke 2 andere winkels als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:06 schreef FJD het volgende:
Zetten we een bellijst op
Probleem met betalen is wel lastig dus ik denk dat je FOK!kers in de regio moet groupen. Met alle respect maar ik wil wel een Wii voor iemand vast houden maar niet afrekenen als ik die persoon alleen maar van FOK! ken
Ik schrijf me alvast in voor regio Rotterdam. Ik heb een preorder bij een kleine winkel staan en ga zelf met nog iemand bij twee andere winkels voor de deur staan
Nee! Dat mag niet MWAHAHAHA. Jij moet ronddwalen op 8 decquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke 2 andere winkels als ik vragen mag?
Ik twijfel. Aan de ene kant is een kleine FSR wel handig maar ja dan moeten ze die wel binnen krijgen. Dus dan misschien een MM maar ja dan op centrum of alexander? Op Alexander zit ook nog een Toys R Us dus dat is dubbel kans.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:15 schreef Tomasso het volgende:
Welke 2 andere winkels als ik vragen mag?
Ik zit met het dilemma dat als ik als ik de deur uit ga om ff te shoppen dat dan mijn bestelling van de BS bezorgd wordt de 8e en er dan niemand thuis is. Dat zal je altijd zien!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfel. Aan de ene kant is een kleine FSR wel handig maar ja dan moeten ze die wel binnen krijgen. Dus dan misschien een MM maar ja dan op centrum of alexander? Op Alexander zit ook nog een Toys R Us dus dat is dubbel kans.
Kortom, ik weet t nog niet
Eerst pik ik je belasting in en dan ook nog je Wiiquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef linebear het volgende:
geen tijd voor... zijn ook mensen die moeten werken
OH TEH NOESquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee! Dat mag niet MWAHAHAHA. Jij moet ronddwalen op 8 dec
Heb bewust de 8e vrij gehouden de hele dag. Gewoon netjes om 8 uur mijn mandje uit en maar wachten op die postbode. En dan zal je altijd zien dat ie pas rond 16 uur langskomt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef linebear het volgende:
geen tijd voor... zijn ook mensen die moeten werken
MM Centrum is ook al vergeven, hebben ze mij verteld iig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfel. Aan de ene kant is een kleine FSR wel handig maar ja dan moeten ze die wel binnen krijgen. Dus dan misschien een MM maar ja dan op centrum of alexander? Op Alexander zit ook nog een Toys R Us dus dat is dubbel kans.
Kortom, ik weet t nog niet
Ik vertrek de volgende dag naar t buitenland waar ik geen internet heb in de avonduren en in t weekend. Dan wil ik gewoon tennisenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef DarkManta het volgende:
Wat een idioten hier, en dat voor een kut spelcomputer
Mongool.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef DarkManta het volgende:
Het hebbuh hebbuh hebzucht gehalte is hier enorm hoog, lol.
Ik hoop dat de WII voor 8 december gekaapt wordt door de mafia.
En als je dan een Wii wilt hebben moet je iemand die een Wii wilt hebben afknallenDat zou rust brengen..
V&D Enschede verkoopt helemaal geen games meer :Squote:Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb 100% gegarandeerd een wiiiiiiii whehehehe bedrijfleidert van v&d ken ik en hij heeft me beloofd om er 1 voor me vast te houden. moest net wel de rekeing in de kroeg betalen maar dat is het wel waard.(ze krijgen er +/- 30 btw).
WHAHAHA LOLLERCOPTER DE MAFFIA HAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef DarkManta het volgende:
Het hebbuh hebbuh hebzucht gehalte is hier enorm hoog, lol.
Ik hoop dat de WII voor 8 december gekaapt wordt door de mafia.
En als je dan een Wii wilt hebben moet je iemand die een Wii wilt hebben afknallenDat zou rust brengen..
je hebt hem ontmoet in de kroeg, of je kent hem al langer?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb 100% gegarandeerd een wiiiiiiii whehehehe bedrijfleidert van v&d ken ik en hij heeft me beloofd om er 1 voor me vast te houden. moest net wel de rekeing in de kroeg betalen maar dat is het wel waard.(ze krijgen er +/- 30 btw).
Zei de idiote mongool zelfquote:
goed maat van me broer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt hem ontmoet in de kroeg, of je kent hem al langer?
30! Da's wel veel... Toch ook maar de V&D gaan proberen dan..quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef _GdR_ het volgende:
Dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:34 schreef speknek het volgende:
30! Da's wel veel... Toch ook maar de V&D gaan proberen dan..
OMG dan ben je 1 van de eerste in het heeel universum met een Wii. OMG OMG OMG OMG mogen de rest van de debielen hier je dan aanraken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
goed maat van me broer.
maar het is vrijdag en hij was klaar. dus dan ga je bier drinken.
woensdag verwacht ie de levering en houd ie m achter. dus
nee, die mogen me pijpen. veel spuug geen tandenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:35 schreef DarkManta het volgende:
[..]
OMG dan ben je 1 van de eerste in het heeel universum met een Wii. OMG OMG OMG OMG mogen de rest van de debielen hier je dan aanraken?
OMG dan ben je 1 van de eerste in het heeel universum met een kind. OMG OMG OMG OMG mogen de rest van de debielen hier je dan aanraken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:35 schreef DarkManta het volgende:
[..]
OMG dan ben je 1 van de eerste in het heeel universum met een Wii. OMG OMG OMG OMG mogen de rest van de debielen hier je dan aanraken?
Je vergeet het toch weer snel, gezien je nicknamequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
OMG dan ben je 1 van de eerste in het heeel universum met een kind. OMG OMG OMG OMG mogen de rest van de debielen hier je dan aanraken?
Zie signature
Pre orderenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef _GdR_ het volgende:
Nee dark manta straalt orginaliteit uit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:38 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je vergeet het toch weer snel, gezien je nickname
heeft arwen ook een preorder?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:38 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je vergeet het toch weer snel, gezien je nickname
dit is geen preorder. dit is vrienden politiek ';)quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Pre orderenHij weet zeker dat hij niet hoeft te pre orderen en doet het toch
![]()
Dat is nog eens bij je geloof blijven
Een happertjequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dark manta straalt orginaliteit uit.
Klinkt heel eng inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dark manta straalt orginaliteit uit.
Waarom hang jij hier dan? Heb jij geen leven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Een happertjeduidelijk te veel games gespeeld. Begin eens een leven man..
Pre orderen is pre orderen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dit is geen preorder. dit is vrienden politiek ';)
Fantastisch altijd die gekte daar rondom consolesquote:
Daar ben ik wel benieuwd naar jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal overigens de Makro leveringen hier posten zodra ik ze weet.
Om een beetje variatie in het topic te brengenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom hang jij hier dan? Heb jij geen leven?En niks happen, je bent gewoon vervelend op 't moment. Maar goed, blijkbaar hoort dat zo bij LotR-fans.
![]()
![]()
![]()
Er zijn dan ook veel minder mensen die een xbox willenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:49 schreef DarkManta het volgende:
De Xbox-360 was dezelfde gekte aan de hand, iedereen had er gewoon 1.
nou niet in Rdam, stond toen een rij van >100 personen voor de 360, en ze hadden er toen iets van 60 ofzo. Ligt er waarschijnlijk aan welke MMquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:49 schreef DarkManta het volgende:
Maar volgens mij kunnen de Wii-fans beter naar de Mediamarkt gaan (niet om Mediamarkt te promoten)
De Xbox-360 was dezelfde gekte aan de hand, iedereen had er gewoon 1. Er moesten toen ook bijnesteld worden, maar dat is meestal wel bij een launch.
previewquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb nog nooit gewerkt aan zo'n mooie, uitgebreide OP als nu. Echt waar.
Leg me eens uit, waarom dan. De Wii, bagger graphics, bagger controller wat wil je nog meer. Oh ja hij is wel wat goedkoper, straalt er ook van af.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel minder mensen die een xbox willen
Je weet waar de uitlogknop zit he
Hoera.. meer textquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb nog nooit gewerkt aan zo'n mooie, uitgebreide OP als nu. Echt waar.
nou mensen, nu niet meer reageren.. hij doet het erom...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leg me eens uit, waarom dan. De Wii, bagger graphics, bagger controller wat wil je nog meer. Oh ja hij is wel wat goedkoper, straalt er ook van af.
quote:
Nintendo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leg me eens uit, waarom dan. De Wii, bagger graphics, bagger controller wat wil je nog meer. Oh ja hij is wel wat goedkoper, straalt er ook van af.
Doe je het nu tochquote:
Nog meer baggerquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef DarkManta het volgende:
Leg me eens uit, waarom dan. De Wii, bagger graphics, bagger controller wat wil je nog meer.
Die stamboom klopt niet, waar is zijn de game&watch? De virtualboy staat er niet tussen. En als de ds en ds lite op 1 rij staan moet de gameboy en de gameboypocket ook in 1 rij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Op deze stamboom mag je trots zijn trouwens
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Pre orderen is pre orderen.
Daar gaan de echte mannen.
Je doet het zelfquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nou mensen, nu niet meer reageren.. hij doet het erom...![]()
edit:
wij hij zegt dus:
[..]
Schrijf ze aan!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Die stamboom klopt niet, waar is zijn de game&watch? De virtualboy staat er niet tussen. En als de ds en ds lite op 1 rij staan moet de gameboy en de gameboypocket ook in 1 rij.
Maar dan was je nog een man. Nu ben je een pre order mietquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als ik die gast niet gekend had had ik er ook wel langsgegaan.
Maar je weet wat je kunt verwachten in dit soort topics.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je doet het zelf
Btw, mensen kunnen niet tegen de waarheid. En als mijn mening nou hetzelfde zou zijn, dat de Wii een superconsole zou zijn, dan was het geen trollen.
lul!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar dan was je nog een man. Nu ben je een pre order miet
Welkom bij de pre order mensen.
Virtual Boy is niet wereldwijd uitgebrachtquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Die stamboom klopt niet, waar is zijn de game&watch? De virtualboy staat er niet tussen. En als de ds en ds lite op 1 rij staan moet de gameboy en de gameboypocket ook in 1 rij.
Verdomme.... die pracht en spanning van dat uitpakken volgende weekquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
PAL ZELDA![]()
meer: http://www.jeux-france.com/news18302_la-wii-pal-est-arrivee-.html
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ik was ze ook maar een beetje op stang aan het jagenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar je weet wat je kunt verwachten in dit soort topics.Heb nog nooit een Nintendo console gehad maar de controller van de Wii lijkt me wel vet, vandaar dat ik deze wel wil hebben.
En hypen hoort nu eenmaal een beetje bij elk nieuw product. Of ben jij nooit een klein beetje zenuwachtig voor speciale dagen? Dat is hypen namelijk, of je dat nu in je eentje doet of met meer mensen. Met meer mensen loopt het waarschijnlijk wat meer uit de klauwen maar toch...![]()
die 'bier & tietuh'versie vond ik wel oke.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben jullie suggesties voor de OP trouwens.
Algemene infoquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben jullie suggesties voor de OP trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |