Rij je ff naar Orlando ofzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:58 schreef Robertje het volgende:
Ga ik as zaterdag naar Miami...speelt de Heat een paar roadgames![]()
Een mooie Kobe essay...quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:27 schreef J-Will het volgende:
Is het geen idee om de vaste posters een stukje te laten schrijven over zijn favoriete team en speler in de league en dit in een grote openings-post te verwerken?
Kobe is overigens de enige speler ooit met twee 30-point quarters. Zelfs Chamberlain deed dat nooit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef Zwansen het volgende:
Bryant scoort gewoon 30 punten in het 3e kwart, 9 uit 9 fieldgoals en 10 uit 10 FT's.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:33 schreef TheClown1 het volgende:
Title: Kobe Dunk at the Half + Music Video at the beginning of 3rd Qtr.
Size: 102MB
Length: 55 secs
Link: http://download.yousendit.com/BB7CE2E612A896F4
Title: 1st Quarter Highlights
Size: 292MB
Length: 2 min 30 secs
Link: http://download.yousendit.com/EF6D2B5077E43282
Kobe's halftime dunk
http://www.sendspace.com/file/m37k3e
HQ Version (VOB) http://www.sendspace.com/file/yspjos
Kobe facial dunk b4 half and the replay. Found at M2.
http://download.yousendit.com/D584F00A3E04832C
Drie punten af van het record van the Iceman in 1 quarter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kobe is overigens de enige speler ooit met twee 30-point quarters. Zelfs Chamberlain deed dat nooit.
Of uberhaupt kort wat over waarom je 't volgt? Ik kijk niet echt om 1 bepaalde speler of team over het algemeen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:27 schreef J-Will het volgende:
Is het geen idee om de vaste posters een stukje te laten schrijven over zijn favoriete team en speler in de league en dit in een grote openings-post te verwerken?
Ook roadgamesquote:
NFL: Jacksonville at Miami.quote:
quote:
Miami Dolphins vs. Jacksonville Jaguarsquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:12 schreef popolon het volgende:
Oops, van de site: 2006 Miami Dolphins Season Tickets Have been soldout.
Naar de VS gaan en dan geen Amerikaanse sport bijwonen kan echt niet hoor.
Stats van vorig jaar lieten wat anders zien...quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Zwansen het volgende:
Kobe is met afstand ook de beste clutchshooter van de laatste jaren.
82games.com had vorig jaar dacht ik stats van clutch shots. Carmelo Anthony was de ultieme clutch shooter...quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Welke stats precies?
Ik weet nog die wedstrijd tegen de Suns in de playoffs.
Iemand naar nog beelden van?
Maar Carmelo doet het dan in een regular season wedstrijd, terwijl Bryant het ook doet als het echt moet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
82games.com had vorig jaar dacht ik stats van clutch shots. Carmelo Anthony was de ultieme clutch shooter...
http://www.youtube.com/watch?v=9xmg9mxJiTY voor dat schot in game 4sweeeeeet en uiterst belangrijk toen.
Uiteraard zijn clutch shots in de playoffs een stuk belangrijker en daar heeft Kobe heel wat clutch shots en clutch quarters gehad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar Carmelo doet het dan in een regular season wedstrijd, terwijl Bryant het ook doet als het echt moet.
Trouwens, Horry is ook wel een redelijke clutchshooter, ofniet Popo?
Whehehe... die rechter elleboog: WHAM!!!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:29 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f0nIHCR--Bg&NR
http://www.youtube.com/watch?v=GhwqhMSQ6Cg
Wie?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:25 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Horry is ook wel een redelijke clutchshooter, ofniet Popo?
Die lange neger is echt slecht he?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:17 schreef popolon het volgende:
Typisch begin van de Pistons.
He'll get there.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die lange neger is echt slecht he?
Billups is ook een beetje vroeg aan het losgaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:29 schreef popolon het volgende:
[..]
He'll get there.
Oh oops, en ze staan al voor, da's wel erg vroeg.
Had het ook gelezen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef popolon het volgende:
Geruchten gaan dat de blessure van Shaq erger is dan verwacht. Microsurgery is misschien nodig, dezelfde operatie kostte Stoudemire een jaar om terug te komen.
Als het waar is is het einde carriere.
Volgens ESPN:
Interesting rumblings out of Miami suggest that Shaquille O'Neal's knee injury -- a flap tear of the articular cartilage in his left knee -- was sufficiently severe to raise the possibility of the dreaded M word ... microfracture surgery.
The problem, of course, is that O'Neal turns 35 in March. A surgical procedure that will end up taking Amare Stoudemire, at 24, more than a year to rebound from would naturally be a lot longer and tougher for someone Shaq's age.
So it appears that the Heat chose a short-term fix, with a procedure aimed at getting Shaq back on the floor in four-to-six weeks. Although you naturally have to wonder what sort of Shaq we'll see when he does get back, and whether this injury will accelerate his decline, it's a tough sell to say Miami and O'Neal would be better off going the microfracture route ... with no guarantee he'd be any better off after a longer time away.
Jup, die 3 punter van Anderson zorgt ervoor denk ikquote:Op maandag 4 december 2006 01:43 schreef popolon het volgende:
Ik voel een einde komen aan de 8 game win streak van Detroit.
Je ziet het aan 't spel, zal me verbazen als ze dit winnen.
Geweldige wedstrijd van Chris Paul. Lakers erg slap qua rebounding. Hornets hadden 20 offensive rebounds...quote:Op donderdag 7 december 2006 05:39 schreef J-Will het volgende:
Ik kon niet slapen: ik denk, ik pak LA - NOK wel even mee. Is er geen stream van
Suns @ Nets....wat een geweldige wedstrijdquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:14 schreef popolon het volgende:
143-143, 2nd OT. Wat een megascore.
-edit-
Suns win, 161-157.
186-184 voor Detroit tegen Denver is de hoogste score ooit in de NBA.
Ik ook, wat een superwedstrijd, Nash kan ALLES.quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:21 schreef popolon het volgende:
Man, ik zit nog na te genieten van Suns - Nets.
Je hoeft mij niet te feliciteren hoor, ik heb niks gedaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ook, wat een superwedstrijd, Nash kan ALLES.
Gefeliciteerd trouwens, raar team hebben jullie, winnen van Dallas en verliezen van Portland.
Zijn er maar weinig die momenteel aan hem kunnen tippen, als ik één speler in 'mijn' team zou mogen kiezen dan is het Nash.quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:33 schreef J-Will het volgende:
ik download die game welNash zal toch niet voor de three-peat gaan hè
Een echte MVP speelt offense én defense... Dat Nash best offense kan spelen twijfelt niemand aan, but there's no D in Steve Nash.quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig die momenteel aan hem kunnen tippen, als ik één speler in 'mijn' team zou mogen kiezen dan is het Nash.
Ik snap die verhalen niet zo, waar komt dat toch vandaan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Een echte MVP speelt offense én defense... Dat Nash best offense kan spelen twijfelt niemand aan, but there's no D in Steve Nash.
Geen MVP dus.
De formule van outscoring is er niet voor nietsquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik snap die verhalen niet zo, waar komt dat toch vandaan?
Nash is een redelijke verdediger hoor, er zijn er veel slechtere op zijn positie. En de Suns hebben een formule die gaat om outscoring, niet om het stoppen van de tegenstander zoals bijv. de Spurs en Pistons kunnen.
Als Nash, als Canadees notabene, twee keer wordt uitgeroepen tot MVP in de VS is het meer dan terecht natuurlijk.
Die wedstrijd van gisteren: Ultieme crunch time momenten en daar staat ie dan. Super.
Uiteraard is het crunch time, zoals je zegt. En op aanvallend gebied is Nash wel goed en kan zeker het laatste schot nemen. Maar zoals al gezegd is: de eindstand van deze wedstrijd laat zien dat het geen verdedigingsclinic wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:30 schreef popolon het volgende:
Nou goed ultiem misschien niet (die bewaren voor de finals) , maar als het 140-143 staat en je knalt er eentje waaaay downtown, totaal uit balans in de laatste seconde in kan je toch wel spreken van 'crunch time'.
Nope. Het maakte de wedstrijd des te mooier.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard is het crunch time, zoals je zegt. En op aanvallend gebied is Nash wel goed en kan zeker het laatste schot nemen. Maar zoals al gezegd is: de eindstand van deze wedstrijd laat zien dat het geen verdedigingsclinic was
Het was meer een argument richting de defense van Nash/ Phoenix. Uiteraard is het mooi om te zien, maar of het effectief is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nope. Het maakte de wedstrijd des te mooier.
quote:Apparently, the Suns' 119-112 loss to Dallas on Thursday is exactly the kind of game that the NBA is overtly and covertly promoting: Lots of quick-triggered long-range shots and fast-break dunks, all enabled by minimal defense. The fans are thrilled and delighted, there are numerous highlights to spice up the evening news, and the up-and-down action is so hectic that players barely have a chance to complain to the refs.
It's circus basketball. And the ring-master is Suns coach Mike D'Antoni.
Even though the season is still in its infancy, this initial Phoenix-Dallas confrontation demonstrated exactly why the Suns, as presently administered and constituted, will not and cannot mount a serious challenge for the championship.
OFFENSE
Steve Nash remains the Suns' main attraction. His sheer creativity with the ball is what makes the team go-go-go. Nobody in the league can match his court awareness and his ability to deliver the ball to the right teammate in the right place at the right time. Do the Suns need a score? Look for Nash to pull up, drive into the paint and make something of nothing, or find a body to bounce off of while launching a fadeaway jumper. Sure, he accounted for more turnovers (10) than assists (9) on Thursday, but, hey, sometimes the greatest magicians make mistakes and the rabbit eats the hat. And beyond the numbers — 8-18, 20 points — the Suns are strictly a two-bit sideshow when Nash is on the bench.
Shawn Marion (9-of-16, 21 points) is a veteran high-flyer. He's at his best on the run or in early offense. Whenever the pace slows down, Marion shoots too many treys; he was 2-of-6 against the Mavs.
Leandro Barbosa plays like he's been shot out of a cannon. All he needs is the slightest brush-screen to gain a quarter-step advantage that he can easily transform into a layup. But the youngster gets to the hoop only when he starts from a dead-stop with the ball in his hands. Only once was Barbosa presented with a weak-side screen that enabled him to cut into the middle, receive a pass (from Nash) and score an unobstructed layup. More weak-to-strong side cuts would keep the bigs off his body.
Still, when Barbosa is dropping 3-balls (5-of-8, and a total of 30 points) he can only be contained by his own out-of-control drives and passes.
Except for one catch-on-the-move and dunk in the fourth quarter, Amare Stoudemire looked slightly better than ordinary (6-of-9, 8 rebounds, 5 fouls, zero blocked shots, 16 points). He moved swiftly on several sequences. His jumper was herky-jerky. His hands and his handle came straight from the House of Horrors.
Jalen Rose picked the perfect team: They guy can score (4-of-6, 9 points) and can't play a lick of defense.
Jumaine Jones, Marcus Banks, and Kurt Thomas comprised the resident corps of clowns. They combined for 1-4 shooting, four fouls, one turnover, and three points (all scored by Thomas).
Check it out — the Suns shot 54.7 percent from the field and 52.4 percent from beyond the arc. They also totaled 21 assists and 18 turnovers. Their offense was certainly effective — as long as the game was played at full-speed — but the Mavs' imaginary defense was a significant factor.
DEFENSE
What defense?
Except for Marion (and Barbosa, but only once), the Suns went under every screen and trailed every curler. Except for Marion's determined efforts to deny his man (usually Dirk Nowitzki) the ball, the Suns didn't start their individual defensive two-steps until their opposite numbers already had possession. Including Marion, every Sun bit on every fake. Including Marion, the Suns' bigs rarely showed on the far side of screen/rolls.
No surprise, then, that the Suns were mauled by the Mavs' screen/roll game.
D'Antoni's defensive game plan (such as it was) called for his players to switch on virtually every proffered screen — and they were mortally wounded on virtually every switch. Since most of the Mavs' screens were set up high and in the middle of the court, double-teams were inadvisable. In fact, when the Suns did two-time Nowitzki at center-court, he simply passed to Jason Terry on the right-wing, who buried an open 3-pointer.
Phoenix's bigs simply must establish a strong presence when confronted with S/Rs. Switching is the easiest, and most ineffective way of reacting to the most common offensive tactic in the league.
J. Jones played energetic individual defense, as did Marion. Without his long, stringy hair emphasizing unfair body contact, Nash's routine floppings went unwhistled. Banks was the only backcourtsmen who pressured the ball. Thomas played defense with his hands, not his feet. Stoudemire exhibited little lateral movement, and was therefore incapable of defending any opponent who could turn and face. Barbosa gambled for steals and overreacted in his assigned rotations. Boris Diaw is out of shape. And Raja Bell, their only other dependable defender (besides Marion) was on the bench and cleverly disguised as a civilian.
The basket was always unprotected (Dallas shot 54.8 percent), as was the defensive glass (Dallas had 14 offensive rebounds). Overall, Phoenix collected only 25 rebounds (Dallas had 37).
With D'Antoni wielding the whip, the Phoenix Suns are more of a freak show than anything else. Freaky enough to win a bunch of regular season games, but not sound, or balanced enough to seriously contend for the gold ring
Als je kijkt naar de Bulls en de Celics bijvoorbeeld dan zie je dat die teams speelden vanuit de verdediging. De showtime Lakers waren wat meer high flying (En Magic was nou ook niet bepaald een defensive guru), maar defensief toch redelijk stabiel (en lead 'em towards Jabbar was natuurlijk een leuke strategie)quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:30 schreef popolon het volgende:
Oh ik kan echt genieten van een goed uitgevoerde defense, dus 'hoe meer scores hoe leuker' gaat voor mij niet (altijd) op.
Een goede D is ook een kunst op zich.
he Bas ben je ook een Pacers fan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nope. Het maakte de wedstrijd des te mooier.
Klopt die postquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:14 schreef popolon het volgende:
186-184 voor Detroit tegen Denver is de hoogste score ooit in de NBA.
Ja in de zomer waren er geruchten dat iverson een Celtic zou worden. Het probleem van de Sixers is dat de fans een beetje zijn uigekeken op het team en Philadelphia is zoiezo meer een Football city. Iverson zal nooit een titel halen met de Sixers, dus als hij een titel wil dan moet hij daar als een speer weg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:30 schreef Jasza het volgende:
Klopt het dat Iverson weg wil bij de 76ers?
Zeker, al sinds ik de NBA nu een jaar of 10 volg. Het komt natuurlijk mede door Rik Smits die daar al die tijd speelde.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
he Bas ben je ook een Pacers fan?
Pacers zijn mijn ploeg sinds 1994, ik heb een sterke band met Chicago, maar op basketball gebied heb ik toch een zwak voor Indie. Ik was nooit zo'n fan van Jordan's Bulls en toen is mijn enthausiasme voor Reggie's Pacers alleen maar gaan groeien.
Ja ik zou ook heel graag Conseco Fieldhouse willen ervaren. Lijkt mij echt een superstadion. Wel jammer dat het slecht gaat met de Pacers, maar ach als Feyenoord fan ben ik genoeg gewend. Ik wacht al bijna 10 jaar op een titel in r'dam zuidquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeker, al sinds ik de NBA nu een jaar of 10 volg. Het komt natuurlijk mede door Rik Smits die daar al die tijd speelde.
Sinds Smits weg is ben ik altijd voor de Pacers gebleven, soms gaat het sportief wat minder maar dat hoort erbij. Neemt niet weg dat ik gister echt van het spel van Phoenix heb zitten genieten.
Ooit wil ik misschien nog een goedkoop vliegticket zien te regelen en dan een wedstrijd te bezoeken, natuurlijk van de Pacers. Al is Indianapolis niet heel makkelijk te bereiken geloof ik en ik moet ook maar net kaartjes zien te regelen.
Ik snap niets van Detroit, verliezen van 2 kneuzenteams en winnen van de bestequote:Op zaterdag 9 december 2006 03:40 schreef popolon het volgende:
Rip met 10 rebounds.
't Moet niet gekker worden.
Jij gokt, NBA en gokken is maar voor weinigen echt een winstgevend zaakje.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik snap niets van Detroit, verliezen van 2 kneuzenteams en winnen van de beste![]()
Ik win er genoeg mee, alleen niet met Detroitquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij gokt, NBA en gokken is maar voor weinigen echt een winstgevend zaakje.
Zeker vroeg in het seizoen.
miami mag van mij tinsely gratis op komen halenquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:17 schreef J-Will het volgende:
Heat heeft echt een guard nodig. Jason Williams speelt niet of beperkt in back-to-back's en Payton zit met zijn achilleshiel. Er wordt echt teveel gevraagd van Wade op deze manier.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:06 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
miami mag van mij tinsely gratis op komen halen
Alweer niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:33 schreef J-Will het volgende:
Ben benieuwd of AI speelt. Die trade lijkt nu toch ECHT te komen, hij ziet het niet meer zitten in Philly.
Maar waar naartoe dan? Minnesota voor Ricky williams, Mike James en Randy Foye? Of division-rival Celtics voor Wally, Telfair en een first round pick ofzo? Dat laatste lijkt me heel sterk..En ik hoop echt dat als AI niet naar een van die teams gaat, dat Pierce en/of KG dan een trade afdwingen naar resp. de Bulls(voor PJ Brown, Tyrus Thomas en een willekeurig speler behalve Hinrich, Gordon of Wallace) of de Lakers (voor Kwame en Lamar ofzo..).. Die twee verdienen het om bij een contender te spelen, vooral KG!quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:33 schreef J-Will het volgende:
Ben benieuwd of AI speelt. Die trade lijkt nu toch ECHT te komen, hij ziet het niet meer zitten in Philly.
Iverson bij de Lakers? Nee, bedankt. Ze hebben al genoeg aan Kobequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:42 schreef Freeling het volgende:
[..]
Maar waar naartoe dan? Minnesota voor Ricky williams, Mike James en Randy Foye? Of division-rival Celtics voor Wally, Telfair en een first round pick ofzo? Dat laatste lijkt me heel sterk..En ik hoop echt dat als AI niet naar een van die teams gaat, dat Pierce en/of KG dan een trade afdwingen naar resp. de Bulls(voor PJ Brown, Tyrus Thomas en een willekeurig speler behalve Hinrich, Gordon of Wallace) of de Lakers (voor Kwame en Lamar ofzo..).. Die twee verdienen het om bij een contender te spelen, vooral KG!
KG en AI zou inderdaad best kunnen werken. KG is niet graag degene die qua scoring het team wil trekken. Maar hoeveel geven de Wolves dan op? Hun team is al slecht en hun depth zal alleen maar minder worden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:51 schreef popolon het volgende:
Ik zou hem ook niet bij de Pistons willen zien denk ik.
KG en AI zou best eens kunnen werken trouwens.
Ze zullen er niet op achteruit gaan, 't wordt tijd dat KG weer eens in de playoffs te zien is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
KG en AI zou inderdaad best kunnen werken. KG is niet graag degene die qua scoring het team wil trekken. Maar hoeveel geven de Wolves dan op? Hun team is al slecht en hun depth zal alleen maar minder worden.
in mijn ogen zitten de Sixers in een onmogelijke situatie, AI wil weg, maar beter worden ze denk ik er sowieso niet op. Maar het grote probleem is Webber's contract dat niemand wil hebben en ongelijk geef ik ze ook niet! Voor de sixers is het hopen dat de komende 18 maanden als ik het goed heb zo snel mogelijk voorbij gaan en ze eindelijk van Webber afzijn. Dan zouden ze pas kunnen beginnen met een team rond AI bouwen, maar dat is alweer al veel te laat dan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze zullen er niet op achteruit gaan, 't wordt tijd dat KG weer eens in de playoffs te zien is.
De model prof bij uitstek, KG.
En de Sixers zijn gewoon 'screwed', ook gezien het feit dat Webber weg moet/weg wil en nog zo'n megasalaris om z'n nek heeft hangen. Die wil niemand hebben natuurlijk.
Ik bedoel KG en Kobe..Dat KG een trade afdwingt naar de Lakers als de timberwolves niet in staat zijn om AI binnen te halen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Iverson bij de Lakers? Nee, bedankt. Ze hebben al genoeg aan KobeTenzij de Lakers een offense a la de Suns gaan spelen hebben ze niet geneg possessions om dat normaal te laten lopen.
Bovendien is AI geen Kwame én Lamar waard.
AI is meer dan 3, heeft heel wat blessures gehad en... ummm... zijn schotselectie is twijfelachtig.
Ik ben best onder de indruk van de Lakers tot nu toe. Uiteraard een erg leker schedule gespeeld tot nu toe met erg veel thuiswedstrijden (en de "uitwedstrijd" tegen de Clippers).quote:Op maandag 11 december 2006 05:41 schreef popolon het volgende:
Lakers spelen leuk tegen SA.
En Kwame gewoon goed bezig samen met Bynum.Oh, ik ben fan van Bynum nu, je ziet de invloed van Jabbar steeds meer.
Jammer van die 5 TO's maar dat komt nog wel, 't is nog een erg jong 'ventje'.
New York (Isiah Thomas) heeft al gezegd dat hij dat sowieso niet wil, ook vanwege financien. New York moet nu denken aan de capspace en gezond worden en bouwen aan een team, zoiets heeft Isiah gezegd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:31 schreef J-Will het volgende:
AI lijkt inderdaad vertrokken te zijn. Wie denken jullie dat het wordt? Denk dat hij één van de moeilijkst te traden figuren is, C-Webb en enkele Knicks niet meegerekend. Ik denk dat het sowieso geen contender wordt. Teams die nu goed zitten durven zo'n ego waarschijnlijk niet aan. Ik denk dat een club in nood het als laatste redmiddel of gok kan zien. Misschien New York dus?
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Guard het volgende:
Die nieuwe bal heeft het ook niet lang uitgehouden...![]()
Eddie Griffin heeft een grote kans denk ik. Hij is in de zomer in opspraak gekomen om met een dronken kop tegen een boom aan te rijden met zijn broek op de enkels, zijn dvd-speler draaide een HP-tjequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:26 schreef J-Will het volgende:
Klinkt heel logisch maar zijn verleden is niet met hem
AI schijnt tegen een ESPN-dude gezegd te hebben dat hij persoonlijk hoopt dat de trade met Minnesota gemaakt kan worden. Wie zouden ze dan geven? Ricky Davis? Nog iemand?
Waren er toch een keer erg dicht bij.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef Robertje het volgende:
Zal me niets verbazen...met AI win je toch geen titel.
Shooting percentages gingen wel omhoog met de nieuwe bal... ach ja, verwende miljonairs die gaan klagen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Guard het volgende:
Die nieuwe bal heeft het ook niet lang uitgehouden...![]()
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:02 schreef Chrishop het volgende:
Nog liefhebbers voor PHX@MIA
Geniet er nog maar even van want ik kan me niet voorstellen dat 'ie volgend seizoen Heat's eerste PG is.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:50 schreef J-Will het volgende:
damn Suns geven even een schiet-cursus. Heat kan echt geen drietjes verdedigen, het is pijnlijk om naar te kijkenJason is de enige reden dat ik nog wakker ben. Één no-look van hem zou deze nacht nuttig maken
Nah, dit houden de Pacers nooit vol.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:47 schreef popolon het volgende:
Heat krijgt dik aan de broek lijkt me.
Pistons kijk in Q4 wel.
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nah, dit houden de Pacers nooit vol.
leukquote:Op donderdag 14 december 2006 02:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
It's just a game, Pacers - Pistons leeft hier al lang niet meer zo.
Ik zit lekker Suns Miami te kijken.
Tja, de een is op ESPN HD, de ander niet.quote:
Varkensblaas, beetje lucht erin en spelen maarquote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef popolon het volgende:
Synthetische troep of echt leer, heel makkelijk. Juist spelers met een prima balbeheersing klaagden erover. Vond hem zelf ook maar raar aanvoelen.
Zouden ze in de NFL ook niet moeten doen.
Oude bal.
Hoe cool zou dat zijn, ESPN, The Deuce, ESPNU etc hier op HDquote:Op donderdag 14 december 2006 02:18 schreef J-Will het volgende:
HD, ik kan niet wachten tot we dat in NL hebben. Sowieso, totdat we ESPN etc. in Nederland hebben.
Uiteindelijk toch verloren. Defensief niet zo goed, Mavs schoten een erg hoog prcentage, en offensief was aleen Kobe goed behalve dan die driepunters). Zonder Odom wordt het lastig...quote:Op donderdag 14 december 2006 05:28 schreef popolon het volgende:
74-74 Lakers @ Mavs in de derde.
Nice, en dat zonder Odom.
Ik volg NBA maar een beetje maar wat ik lees in het stukje is dat de Sixers zoveel mogelijk dure spelers (veterans) willen op een expiring contract, ik neem aan dat dat met de salary cap te maken heeft?quote:According to league sources, the Nuggets are leading the race for Iverson by working aggressively to meet the demands of Philadelphia, which seeks the salary-cap flexibility provided by expiring contracts of veteran players and the draft picks required to rebuild its roster.
With two first-round picks in the 2007 draft, the Nuggets have positioned themselves in "the driver's seat" and are "leading the pack" against league rivals also looking to acquire Iverson, according to a source familiar with negotiations.
It's a complicated trade, however, that would involve at least five players, three teams and two draft choices, plus the approval of Nuggets owner Stan Kroenke and Sixers chairman Ed Snider.
From all indications, Philadelphia is more concerned with financial freedom than the raw ability of the players it receives in return for Iverson and his $17.1 million salary.
Key to completing the deal is Denver's ability to persuade a third team to get involved in the trade, with the Nuggets working on at least two fronts Thursday, holding discussions with Dallas and Portland.
Yeps, mede omdat Webber en AI nog zo'n megacontract hebben.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:46 schreef PirE het volgende:
Gaat over een mogelijke trade van Iverson naar de Nuggets.
http://www.denverpost.com/nuggets/ci_4843602
[..]
Ik volg NBA maar een beetje maar wat ik lees in het stukje is dat de Sixers zoveel mogelijk dure spelers (veterans) willen op een expiring contract, ik neem aan dat dat met de salary cap te maken heeft?
Ik vraag me af of die ineens wel van de bank zou komen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:59 schreef popolon het volgende:
De Lakers hebben Nicholson op de bank, dat kan niet mis gaan.
What happened?quote:Op zondag 17 december 2006 06:04 schreef popolon het volgende:
Wat een zooitje, zag het net op ESPN. Dat gaat Melo er zeker tien kosten.
Iemand opdracht geven om een hard foul te maken vind ik geen rede voor een schorsing. Dan is het einde zoek.quote:Op zondag 17 december 2006 19:25 schreef Jeroen_M het volgende:
Gerucht gaat nu dat Isiah z'n spelers geboden heeft om een hard foul te maken om een dunk te voorkomen. Hij was nogal pissed off dat Karl z'n starters liet staan terwijl we zo dik voorstonden, en vond dat ze expres (en onnodig) zo vernederd werden.
Als dat zo blijkt te zijn mag Thomas van mij ook wel een 10+ suspension krijgen.
Komaan zeg. Je kunt als coach toch niet spelers opdracht geven een hard foul te maken. Moet je eens zien hoe vaak het uit de hand zal lopen.quote:Op zondag 17 december 2006 19:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Iemand opdracht geven om een hard foul te maken vind ik geen rede voor een schorsing. Dan is het einde zoek.
Ik denk dat dat vrij vaak voorkomt, vaker dan je denkt.quote:Op zondag 17 december 2006 21:53 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Komaan zeg. Je kunt als coach toch niet spelers opdracht geven een hard foul te maken. Moet je eens zien hoe vaak het uit de hand zal lopen.
Je kunt prima een schorsing krijgen voor een flagrant. En tja, ik heb ze ook wel eens heftiger gezien, maar het zit hem mij meer in de opdracht die de spelers (al dan niet) van Thomas hadden gekregen.quote:Op zondag 17 december 2006 22:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij vaak voorkomt, vaker dan je denkt.
Een flagrant is geen rede voor schorsing, daar staat de bekende straf op. 't Wordt wat anders als het een aanslag is. Ik vond die foul trouwens best meevallen, ik heb ze veel erger gezien.
Kom je een beetje laat achter Popoquote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef popolon het volgende:
Dale met z'n 37 jaar staat te basketballen alsof ie weer 20 is.
quote:
Daar kwam bij dat hij met opzet de tribune op ging, doe je dit dan kun je rekenen op een hele zware straf.quote:Op maandag 18 december 2006 20:24 schreef Zwansen het volgende:
Waarom werd Artest voor iets van 70 wedstrijden geschorst en iemand als Anthony voor slechts 15? Had dat met Ron's voorgeschiedenis te maken?
Veel erger was het toch ook niet?
Uit het niks...quote:Op maandag 18 december 2006 22:47 schreef Chrishop het volgende:
Wat is Carmello een laffe hond zeg. Uit het niks slaan en dan rennen voor je leven.
Ja op het moment dattie sloeg was er geen aanleiding ofzo.quote:
quote:The Denver Nuggets have reached an agreement in principle with the Philadelphia 76ers to acquire Allen Iverson, according to NBA front-office sources.
The trade, pending league approval, some two weeks after Iverson demanded a trade in Philly, would send Andre Miller, Joe Smith and two 2007 first-round picks to the Sixers for Iverson and perhaps another minimum-salaried player or two. It was expected to be completed later Tuesday barring any snags.
Wel handig met al die schorsingenquote:
De kans dat hij dat begrijptquote:Op woensdag 20 december 2006 14:42 schreef popolon het volgende:
AI moet begrijpen dat het 'Melo's team' is, alleen dan zal het werken.
Toch jammer, had 'm graag in Minnesota gezien.
Alle series hebben nu toch een break?quote:Op donderdag 21 december 2006 04:56 schreef popolon het volgende:
The desperate housewives alweer met een OT.![]()
Ze krijgen er bijna patent op.
Ik vraag me af hoe je zo kunt scoren... is toch net genoeg tijd voor een schot? Ik weet nog van Derek Fisher tegen de Spurs in de playoffs met 0.4 sec... (wat eigenlijk 0.8 sec was) wat ik als Lakersfan al dubieus vond...quote:Op donderdag 21 december 2006 05:55 schreef popolon het volgende:
Wat een buzzerbeater, zo zeldzaam, bij de Knicks.
Met 0.1 sec. de bal innemen en scoren.
Denver 'afgelast' vanwege zware sneeuwstormen.
Okay... ik dacht al aan Matrix taferelen en zo...quote:Op donderdag 21 december 2006 10:51 schreef Zwansen het volgende:
The Knicks inbounded from the sideline with 0.1 seconds left, not enough time to catch and shoot under NBA rules. The only way to score in that situation is a tip - and that's exactly what they got.
Dat dus.
't Is TNT NBA avond, dan zijn er altijd maar twee wedstrijden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:08 schreef F1Bas het volgende:
Vanavond live, Dallas - Clippers, leuke wedstrijd.
Volgende week Indiana @ Detroit![]()
Je hebt gelijk, morgen Dallas. Maar Detroit - Cavs kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is TNT NBA avond, dan zijn er altijd maar twee wedstrijden.
Pistons @ Cavs en Wizards @ Kings.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, morgen Dallas. Maar Detroit - Cavs kan ook leuk zijn.
Speelde Artest nog maar voor onsquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Zag pas Smits op tv, die zie je bijna nooit meer. Leeft lekker teruggetrokken.
Alleen om Rik heb ik nog steeds een beetje sympathie voor de Pacers.
En Miller.
Niet spectaculair nee, wedstrijd nog wel alle kanten op. Toch denk ik dat Detroit wel wint.quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:59 schreef popolon het volgende:
Maxiell is zeker eentje met potentie, echt een explosief spel heeft 'ie.
Vrij saaie wedstrijd wedstrijd tot nu toe, op dunks van Max na dan.
Ik zeg het en hoppa, 10+ verschilquote:Op vrijdag 22 december 2006 04:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet spectaculair nee, wedstrijd nog wel alle kanten op. Toch denk ik dat Detroit wel wint.
Is wel over nu, Cavs vallen erg tegen, ook al doet Detroit het goed.quote:Op vrijdag 22 december 2006 04:15 schreef popolon het volgende:
De bekende Pistons run.
Ze houden LBJ ook netjes uit de wedstrijd.
Tot nu toe.
Gefelciteerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 04:28 schreef popolon het volgende:
Cavs hebben geen echte PG, da's het grootste probleem.
Cavs waren 11-2 thuis, toch een goede overwinning dus.
Mja, dus echt met je vingers aanraken.. ook goeie job van die gast die de bal innam...quote:Op donderdag 21 december 2006 11:02 schreef Zwansen het volgende:
En dan nog duurt het contact met de bal toch wel langer dan 0,1 seconden lijkt me?
Rodman, Sheed, Sprewell, Artest...quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:45 schreef popolon het volgende:
LAS VEGAS -- Basketball's goodwill ambassadors, the Harlem Globetrotters, will take on the Bad Boy All-Stars led by Dennis Rodman for the first time during the 2007 NBA All-Star Weekend in February, organizers said.
Rodman ranks seventh on the NBA's list of longest suspensions with 11 days and a fine of $25,000 for kicking a television photographer in January 1997.
The Globetrotters organization said Rodman has not yet finalized a roster.
The game is expected to be the second of a doubleheader against the Globetrotters, who earlier on Feb. 17 will face their traditional rivals, the New York Nationals. Separate tickets are required for each game.
Jammer dat de selectie nog niet bekend is, Sheed mag natuurlijk niet ontbreken.
Dat wordt een mooi team hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Rodman, Sheed, Sprewell, Artest...![]()
We hebben alleen nog een center nodig...quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wordt een mooi team hoor.
Iverson kan er ook zo bij gezien z'n verleden.
Bill Laimbeer ... hahaha ... of die gast van Seattle van de jaren 90. Een blanke.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
We hebben alleen nog een center nodig...
Heb je weer gegokt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on Boston Celtics
Maar nu alweer 14-9 achterquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:21 schreef Zwansen het volgende:
Jawel, 76'ers zijn helemaal niets meer. Boston draaide wel redelijk.
Hehe. Bij basketbal zegt dat niets. Kijk over een kwartiertje maar ff weer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar nu alweer 14-9 achter
Ja, die tussenstanden zijn ook vaag, blijft die weer een aantal minuten hangen op 18-18quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe. Bij basketbal zegt dat niets. Kijk over een kwartiertje maar ff weer.
Je moet toch wat? Van Malone werd altijd gezegd dat hij vuil speelde. En wat Rodman over Stockton schreef ...quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:38 schreef popolon het volgende:Stockton en Malone, geen bad boys, meer slinks.![]()
Sir Charles zou er aardig tussen passen, trashtalker en uitdeler van ellebogen pur sang.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:06 schreef popolon het volgende:
Suns en Wizards maken er weer een mooie show van, OT met beide in de 130.
Blijft leuk om het publiek 'defense' te horen roepen in Phoenix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |