Nee, die wilde mijn tepel niet. En met hoedje ging het toen ook niet lekker. Heb toen 3 maanden gekolfd en deels met KV aangevuld. Vandaar mijn vreugde.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:20 schreef pinquit het volgende:wat supersuperlief dat met fleur
lukte het destijds bij fleur niet? (ben niet helemaal ingelezen volgens mij)
Whahhaaa!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef Moonah het volgende:
Mijn lief steunt me heel goed! Hij is over het algemeen ook wat 'strenger' tav. Thies dan ik. Als Thies jengelt ben ik geneigd vrij snel mijn borst te ontbloten, terwijl hij juist het speentje pakt en (letterlijk...!) doordrukt, ook als Thies eerst even kokhalst (dat vind ik dus heel zielig, maar hij accepteert het speentje wél...).
Ik doe mijn best om er op te letten. Maar jij hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef nebelung het volgende:
Chacama, ik zag dat je hoofdpijn hebt steeds. Naast het drinken wat je genoeg doet, let je ook op je houding als je voedt en dan met name op je schouders? Zorg dat je rechtop zit, haal bewust je schouders naar beneden, desnoods heel overdreven, rustig ademen en je kind naar jou toe brengen in plaats dat jij naar je kind buigt.
Misschien doe je dat allemaal wel hoor en komt het daar niet van, maar ik denk, ik noem het toch maar
Hee PM, dat is geweldig!![]()
Dan kan mama tenminste ook uitslapen. Of wordt je dan wakker van het toeschietreflex. Ik ben zo af en toe nog steeds misselijk als Maud es een keer echt sterk en hard toehapt.quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Hee, heet dat zo? "Clusteren", hier des ochtends en avonds vaak een vast gegeven.
Mijn oudste deed het de hele dag door maandenlang (zoals ik het mij herinner), de jongste zoon bijna nooit, alleen met regeldagen. De jongste van de drie nu heeft een deal gesloten wat betreft uitslapen: dat mag van haar als ze maar constant aan de tap mag hangen. Ik vind het wel best
Nee, ik heb een enorm herftige eerste reflex (echt AU) en daarna is het allemaal wel best (tenzij ze uiteraard het spelletje gaat spelen "hoofdje omdraaien zonder los te laten")quote:Op maandag 11 december 2006 16:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Dan kan mama tenminste ook uitslapen. Of wordt je dan wakker van het toeschietreflex. Ik ben zo af en toe nog steeds misselijk als Maud es een keer echt sterk en hard toehapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |