abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44245361
yppy, 130g, hoera voor jou & anna weer!
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:09:28 #177
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44246392
Yppy en Anna

Ik had trouwens 3 jaar geleden ook de bv curve in het groeiboekje zitten Ik had 'm nog net niet over de standaard curve heen geplakt, maar er wel gewoon los tussen gedaan. Volgens mij staan er nu trouwens geen lijntjes meer in de groeiboekje-curves, meen ik?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44246427
6 weken, 3 mnd, 6 mnd dacht ik ook De standaardmomenten waarop nagedacht gaat worden over bijvoeding dus vaak

Wat fijn Yppy dat 't goed gaat!

Bix, ik zag in 't babytopic iets over Anna & afbouwen & daardoor nu huilende Anna 's nachts. Als je dat erg vervelend vindt kun je ook kiezen voor de langzamere afbouwmethode, dus niet cold-turkey maar bijv niet meer zelf aanbieden maar alleen als 't kind het nodig heeft/erom vraagt. Ik weet niet of jij hiervoor echt standaardmomenten voor de voedingen had? Iig bij Myrthe heb ik nog wel gevoed 's nachts als ze het moeilijk had (nachtmerrie oid) maar verder niet meer, en dat heeft niet lang geduurd, ze had het heel snel al niet meer nodig. De Amerikaanse LLL-sites hebben wel info daarover online staan.

ET, in Myrthe's groeiboekje staan die lijntjes ook niet, maar het cb heeft en gebruikt ze zelf nog wel.
pi_44246472
ja, ik geef soms ook nog even een beetje, (ik had jouw verhaal nog onthouden en dat leek me ideaal), maar het lijkt nu al wel te weinig te zijn.
pi_44246493
Bij ons staan er wel lijntjes in. Anna zit keurig onder het onderste lijntje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44246560
Misschien is het wel psychisch te weinig bixis, dat ze er aan moet wennen dat het minder wordt. En als de tussenpozen groter worden, zal het toch al minder worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_44246654
die week dat ze uit logeren was is 't denk ik al veel teruggelopen. ik heb wel af en toe gekolfd maar er kwam weinig meer uit. sinds ze alleen nog 's ochtends en 's avonds kreeg, kwam ze 's nachts zeer regelmatig nog voor een extra keer drinken, ik denk dat dat echt nodig was om de productie een beetje op peil te houden.

anna vroeg er eigenlijk nooit om voor 't slapen gaan of bij 't wakker worden, dan kreeg ze 't gewoon standaard aangeboden. 's nachts vroeg ze er wel eens om.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:49:08 #183
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44249627

Dit zie ik als ik aan het voeden ben

Ik heb verder gewoon niets te melden of klagen. Het gaat gewoon lekker met de BV... Sorry!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:09:05 #184
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44250281
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hier gaat het weer bergopwaarts!
Mede dankzij jullie steun en ook dankzij mijn lief. Oh ja, en VOORAL dankzij mijn eigen doorzettingsvermogen.
Thies is vannacht maar twee keer geweest en dronk telkens vol overgave 2 borsten.
Hieperdepi.... of moet ik maar niet te vroeg juichen
dus

Neuk, zo heb ik er ook al 10! Gelukkig zonder geur, want wat kan Simon toch aroma's produceren onder de bv!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:14:21 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44250453
Moonah, lees net even bij hier.
Dat is het prettige van als je bijleest; eerst denk je 'o jee, wat naar!'. Even later; 'Nah, gelukkig, het gaat weer beter.'
Fijn voor je dus. En goed dat je toch door hebt gezet.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44250483
prachtig uitzicht neuk!
pi_44250621
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:17 schreef Moonah het volgende:

[..]

6 weken is eerste sprongetje volgens Oei Ik Groei dacht ik.
Maar mss haal ik eea door elkaar. Whatever... chaca, volg gewoon lekker je kind, doe ik ook...!
Zit toch niets anders op...
Hehe, vooral dat onderste. Continu blijven herhalen "dit gaat over dit gaat over" en dat je het beste kan meegaan is het beste voor je gemoedsrust, anders ga je heel gefrustreerd dingen proberen te sturen misschien die zon gnoom nog helemaal niet aankan ("zelf leren inslapen" bijvoorbeeld, ook al zo'n succesnummer hier )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44250649
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:49 schreef Neuk het volgende:
[afbeelding]

Dit zie ik als ik aan het voeden ben

Ik heb verder gewoon niets te melden of klagen. Het gaat gewoon lekker met de BV... Sorry!
Je ziet die oogjes gewoon glimmen van "Ha! Zog!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 14:29:43 #189
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44250972
Voor aan de muur bij alle dippers, groeisprongers en regelaars

DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_44251504
he wat fijn om te lezen Moonah!
En Anna al weer gegroeid, ook al zo goed!

Mooie foto Neuk

Dat tegeltje ga ik uitprinten en ophangen, elke keer dat ik vol goede moed wil gaan slapen maar mevrouw daar helemaal geen zin in heeft.
Heerlijk, die vier maanden dip. *NOT*
Maar ja, dan ligt ze nu wer achter me in haar wipstoeltje hele verhalen te vertellen en dan is het wel weer goed
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 14:57:58 #191
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44251899
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef owlet het volgende:
Dat tegeltje ga ik uitprinten en ophangen, elke keer dat ik vol goede moed wil gaan slapen maar mevrouw daar helemaal geen zin in heeft.
Heerlijk, die vier maanden dip. *NOT*
Maar ja, dan ligt ze nu wer achter me in haar wipstoeltje hele verhalen te vertellen en dan is het wel weer goed
Wil je 'm op mozaiek formaat en in verschillende kleurtjes?
Dat geklets is heel leuk, ja! (Maar niet als ze een mond vol hebben. Daar gaat je witte goud dan...)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:11:25 #192
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44252350
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef owlet het volgende:
Hmmmmm ...
Heerlijk he....!

Neuk, heb je dat ook al gefilmd?
Is leuk hoor!
Vooral de geluidjes erbij....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44252570
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:57 schreef Macka66 het volgende:

Dat geklets is heel leuk, ja! (Maar niet als ze een mond vol hebben. Daar gaat je witte goud dan...)
Variety is the spice of life
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:53:27 #194
62233 Jelief
ikke lief!
pi_44253834
http://koninginemma.beebiesite.nl/final/home/ voor Yppy, even klikken op grafiek. ( ikmoet diesite nodig eens bijwerken)
Neuk, wat een geweldig uitzicht!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_44253935
Dat kletsen is zo leuk

Dank je Jelief.
*OUD heilige*
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:09:53 #196
62233 Jelief
ikke lief!
pi_44254467
Emma kletst wel eens met volle mond
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:55:43 #197
94046 PM-girl
pi_44257586
Mag ik even heel ongegeneerd komen stuiteren hier?!! Simon heeft zojuist 5 minuten bij mijzelf gedronken, zonder tepelhoedje!! Ging niet zo makkelijk als met, maar hij dronk en dronk en dronk, en is tevreden!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door PM-girl op 08-12-2006 18:03:53 ]
*
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:01:25 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44257632
Joehei joehei!!!
Ik zei toch (in dit of het babietjestopic), het is vandaag taartjesdag!
Dus ook een taartje voor Simon!
Superfijn hoor PM!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44257763
PM!!!!!!!
Whoehoe!!!!
Oh wat fijn joh!
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:26:51 #200
94046 PM-girl
pi_44257938
Ik was al zo blij dat het met lukte, na die eerste start, maar heel soms stak het me, dat hij helemaal niet bij mij zelf kon drinken. Want het voelt toch anders, zo'n stukje siliconen ertussen. Dus soms probeerde ik het wel, maar zonder resultaat.
Net eigenlijk weer, omdat het hoedje er weer eens afviel. Zonder nadenken probeerde ik het, en hoppa! Wat een heerlijk gevoel!
Wel nog moeilijk, omdat hij nu gewend is heel eenvoudig die speen in zijn mond te stoppen en nu komt het echt op aanhappen aan, wat ik dus nog nooit geleerd heb. Ik ben volgens mij een beetje aan het pannenkoeken geweest, zodat hij breed aanhapt. Het kostte hem wel moeite vast te blijven houden dus telkens opnieuw, maar het ging!
Helaas spuugde hij net wel wat, waarschijnlijk door de onrust die het nu nog even was. Maar oefening baart vast wat kunst, ik ga verder oefenen! Mogelijk door het afknippen van het hoedje ook? Zijn er moeders die deze overstap gemaakt hebben, na langere tijd?
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')