dusquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hier gaat het weer bergopwaarts!
Mede dankzij jullie steun en ook dankzij mijn lief. Oh ja, en VOORAL dankzij mijn eigen doorzettingsvermogen.
Thies is vannacht maar twee keer geweest en dronk telkens vol overgave 2 borsten.
Hieperdepi.... of moet ik maar niet te vroeg juichen
Hehe, vooral dat onderste. Continu blijven herhalen "dit gaat over dit gaat over" en dat je het beste kan meegaan is het beste voor je gemoedsrust, anders ga je heel gefrustreerd dingen proberen te sturen misschien die zon gnoom nog helemaal niet aankan ("zelf leren inslapen" bijvoorbeeld, ook al zo'n succesnummer hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
6 weken is eerste sprongetje volgens Oei Ik Groei dacht ik.
Maar mss haal ik eea door elkaar. Whatever... chaca, volg gewoon lekker je kind, doe ik ook...!
Zit toch niets anders op...![]()
Je ziet die oogjes gewoon glimmen van "Ha! Zog!"quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:49 schreef Neuk het volgende:
[afbeelding]
Dit zie ik als ik aan het voeden ben
Ik heb verder gewoon niets te melden of klagen. Het gaat gewoon lekker met de BV... Sorry!
Wil je 'm op mozaiek formaat en in verschillende kleurtjes?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef owlet het volgende:
Dat tegeltje ga ik uitprinten en ophangen, elke keer dat ik vol goede moed wil gaan slapen maar mevrouw daar helemaal geen zin in heeft.
Heerlijk, die vier maanden dip. *NOT*
Maar ja, dan ligt ze nu wer achter me in haar wipstoeltje hele verhalen te vertellen en dan is het wel weer goed![]()
Hmmmmmquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef owlet het volgende:
Maar ja, dan ligt ze nu wer achter me in haar wipstoeltje hele verhalen te vertellen en dan is het wel weer goed![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:57 schreef Macka66 het volgende:
Dat geklets is heel leuk, ja! (Maar niet als ze een mond vol hebben. Daar gaat je witte goud dan...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |