Rosenberg stond toen links, rechts vind ik De Mul beter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Rosenberg deed het vorig jaar op het einde van het seizoen toch perfect als rechter buitenspeler of niet?
de Mul is gewoon veel en veel te licht nog voor zover ik hem gezien heb.
Sneijder of Perez zou inderdaad het beste op 10 kunnen spelen.
Heb jij je mening over Gabri nu eindelijk bijgesteld??
Die halve kopbal van hem gisteren na een goede voorzet was weer typerend voor hem.......
Opzich Gabri aardig storend werk alleen jammer dat ie verder zn verdedigende werk laat schietenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Rosenberg deed het vorig jaar op het einde van het seizoen toch perfect als rechter buitenspeler of niet?
de Mul is gewoon veel en veel te licht nog voor zover ik hem gezien heb.
Sneijder of Perez zou inderdaad het beste op 10 kunnen spelen.
Heb jij je mening over Gabri nu eindelijk bijgesteld??
Die halve kopbal van hem gisteren na een goede voorzet was weer typerend voor hem.......
Z'n aanvallende werk is ook 3x niks dus waar hebben we het dan in godsnaam over?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef Zakboekje het volgende:
[..]
Opzich Gabri aardig storend werk alleen jammer dat ie verder zn verdedigende werk laat schieten
Ik dacht dat Babel van links speelde en Rosenberg vanaf rechts toen het aan het einde van het seizoen weer een beetje goed ging met ajax.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rosenberg stond toen links, rechts vind ik De Mul beter.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Z'n aanvallende werk is ook 3x niks dus waar hebben we het dan in godsnaam over?
Hij kan inderdaad aardig storen en opjagen, dan kun je er net zo goed een dolle stier neerkletsen![]()
Ryan Babel speelde vorig jaar niet zoveel, daarom vond men het zo onterecht dat hij wél werd geselecteerd voor het WK. Mauro Rosales stond op rechts, Markus Rosenberg op links en KJH centraal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik dacht dat Babel van links speelden en Rosenberg vanaf rechts toen het aan het einde van het seizoen weer een beetje goed ging met ajax.
Vorig jaar?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef Zakboekje het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk aan. Maar in een goed lopend ajax had dat veel minder opgevallen natuurlijk..
Vorig jaar met Babel Huntelaar en Rosenberg ging t![]()
Jij gelukkig, ik dacht het alleen weer eens beter te wetenquote:
Maakt niet uit, jij discussieert hier tenminste normaal mee als buitenstaander.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij gelukkig, ik dacht het alleen weer eens beter te weten
Dat laatste stukje betrof Gabri niet, ging alleen over genoemd trio!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vorig jaar?Volgens mij zat hij toen nog op de bank in barcelona.
En hij zal best wel goed functioneren in een goed lopend elftal, maar dat zegt ook iets over zijn kwaliteiten.
Ik was er 1 van, maar na het gisteren met eigen ogen te hebben gezien. Wat een scheitwedstrijd zeg. Alles in 1 tempo, geen enkele inspiratie en durf. Iedereen die gewoon kut speelde. De enige die nog redelijk speelde was misschien Ogararu, en Verthongen viel wel goed in. Maar jezus, wat is er mis met ons team? Ze lopen er met hun ziel onder hun arm, lopen alsof alles al verloren is. Geen enkele intentie voor een goede actie. Geen enkele loopactie, het was werkelijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:51 schreef HeatWave het volgende:
De eerste die nu NOG loopt te zeiken over mijn negatieve insteek kan echt een f'noord shirt in zijn reet proppen.
Ajax is naar de klote, geen andere woorden voor. Wat een kansloze kut partij weer.
En Rosales is en blijft de waardelooste speler die ik ooit in een Ajax shirt heb gezien.
Ik ben er ZO ZO ZO FUCKING ZIEK van!!!!!!!
Ajax werd zonder nummer 10 door Sparta Praag, Sparta Rotterdam en Espanyol overlopen.........Dat ze veel minuten met 10 man speelden lijkt me geen excuus, want tegen Sparta Rotterdam ging Ajax achterin 1 op 1 spelen om het middenveld in tact te houden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als je speelt met de punt naar achteren wordt je al overlopen.Een 10 zal ruimte in zn rug hebben, dus die wordt nog makkelijker overlopen.
En je punt is?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ajax werd zonder nummer 10 door Sparta Praag, Sparta Rotterdam en Espanyol overlopen.........Dat ze veel minuten met 10 man speelden lijkt me geen excuus, want tegen Sparta Rotterdam ging Ajax achterin 1 op 1 spelen om het middenveld in tact te houden.
Ik ook en dan Sneijder naar rechts en Urby naar links.Kun je wel proberen.We hebben de echte Manu nog niet gezein, hij kan zo veel met een bal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:24 schreef the_hunter het volgende:
Manucharyan wil ik wel eens op de 10 zien spelen.
Maar dan wel met iemand voor de verdedigingquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat ajax weer met een 10 moet gaan spelen?
Bedoelde meer voor aankomende zondag. Willem2 mag geen probleem zijn, dus dan kan je best eens proberen met Manucharyan op de 10. Gabri rechts en Urby links half dan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik ook en dan Sneijder naar rechts en Urby naar links.Kun je wel proberen.We hebben de echte Manu nog niet gezein, hij kan zo veel met een bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |