abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:50:46 #121
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44048538
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef Zakboekje het volgende:

[..]

Goeie jonge speler! Als die straks weg is dan maakt ie t zeker bij zn nieuwe club. Let maar op
OK, maar dat is iets anders.Het gaat mij erom dat ie het bij Ajax maakt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44048562
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

OK, maar dat is iets anders.Het gaat mij erom dat ie het bij Ajax maakt.
Krijgt ie niet echt de kans voor he..

[ Bericht 1% gewijzigd door Zakboekje op 01-12-2006 10:52:34 (typfoutje?) ]
pi_44048580
Je kan toch 343 spelen.

Heitinga doet het meer dan behoorlijk dan op verdedigende middenvelder dan welke andere positie ook.

Dan heb je Stam erachter, met Grygera en Vermaelen als mandekkers. Linkshalf Emanuelson, in het midden Sneijder en Maduro of Verthongen. Op rechtshalf Gabri.

Voorin met Babel, Huntelaar en Perez. Of De Mul.
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:52:51 #124
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44048581
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:51 schreef Zakboekje het volgende:

[..]

Krijgt ie niet echt dat kans voor he..
Uit bij Praag pakte hij die kans anders met beide handen aan
LUHG
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:55:36 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44048648
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Toen stond er een man voor de verdediging om dat op te vangen
Ja, en? Dat kan nu toch ook? 3-4-3 is 4-3-3 met inschuivende verdediger, prima. Alles beter dan nu!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:56:43 #126
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44048672
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan toch 343 spelen.

Heitinga doet het meer dan behoorlijk dan op verdedigende middenvelder dan welke andere positie ook.

Dan heb je Stam erachter, met Grygera en Vermaelen als mandekkers. Linkshalf Emanuelson, in het midden Sneijder en Maduro of Verthongen. Op rechtshalf Gabri.

Voorin met Babel, Huntelaar en Perez. Of De Mul.
Leo---Hunter---De Mul
-------Sneijder----------
Urby--------------Gabri
------Vertongen--------
Tomas--Jaap---Krikera
---------Steek-----------
LUHG
pi_44048682
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Als je speelt met de punt naar achteren wordt je al overlopen.Een 10 zal ruimte in zn rug hebben, dus die wordt nog makkelijker overlopen.
Ja maar als je daar centraal iemand op zet en je dus 1-1 achterin komt te spelen is dat op tevangen. Je hebt wel snelle backs nodig. Verder is een 10 dan aanvallend meer van waarde als ie vooruit speelt ipv de hele tijd mee moet verdedigen.

Wat we ook niet goed hebben is de vleugels.. schaf ze lekker af want nu speel je met 9 man. De tweede goal stond die gast ook te slapen verdedigend.. en die bal mag er in eerste instantie niet eens komen. En hoe die belg die bal wil aannemen.. ik begrijp dat niet hoor. Waarom zou je die bal met een man in je rug überhaupt binnen willen houden en dan nog zo aan willen nemen dat je weet dat je Zidane moet zijn om die bal zo dood te leggen en goed voor je volgende beweging te leggen. Hij heeft al moeite met normaal uitverdedigen
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:57:21 #128
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44048686
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ja, en? Dat kan nu toch ook? 3-4-3 is 4-3-3 met inschuivende verdediger, prima. Alles beter dan nu!
Nou doen we dat
LUHG
pi_44048706
Gelukkig is er nog niets aan de hand, we zijn zo goed als zeker door in de UEFA Cup.

En ook nationaal is alles nog mogelijk.

Maar dit zal héél slecht zijn voor het moraal Hoop dat we tegen Willem II ons wel eindelijk herpakken...
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44048746
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Leo---Hunter---De Mul
Urby--------------Gabri
------Vertongen--------
Tomas--Jaap---Krikera
Leo---Hunter---De Mul C. Ronaldo of V. Persie
Urby--------------Gabri
------Vertongen--------
Tomas--Jaap---Krikera

pi_44048768
Babel hoort in die opstelling ipv De Mul. Of Mitea ooit de oude wordt vraag ik mij af. ManUchary wordt een grote.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:03:30 #132
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44048807
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Babel hoort in die opstelling ipv De Mul. Of Mitea ooit de oude wordt vraag ik mij af. ManUchary wordt een grote.
Babel, nooit aan gedacht.Idd Babel op de plaats van de Mul.
LUHG
pi_44048833
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gelukkig is er nog niets aan de hand, we zijn zo goed als zeker door in de UEFA Cup.

Maar dit zal héél slecht zijn voor het moraal Hoop dat we tegen Willem II ons wel eindelijk herpakken...
Willem 2 legt ons normaalgesproken geen strobreed in de weg dus als het zondag niet lukt om te winnen (of uberhaupt te scoren) dan zie ik het HEEL somber in
Houd van een lijntje.
pi_44048842
Met Leo - Huntelaar - Babel heb je een klasse-aanval. Maar we zijn zwak als er spelers wegvallen. Eventueel opvangen met Babel in de spits en Perez en Mitea.
pi_44048909
Ronaldinho -> aanval
________
________
________
________
Emanuelson, Gio, Grygera, Stam, Puyol, Heitinga, -> verdediging
Van der Sar, Buffon, en twee personen van 400 kilo -> doel

Zo worden alle spelers van de tegenstand naar voren getrokken, zo wordt er meer ruimte gemaakt voor Ronaldinho, en zo..
pi_44048935
Babel mag weer trainen, tis te hopen dat ie er tegen AZ bij zit voor jullie.
Ik als AZ'er weet dat het helemaal link is, maar vergeet niet jullie spelen tegen een team met een joker op doel. Dus ALS je de bal in de 16 krijgt is het een kwestie van schieten.

Zonde van gisteren, echt jammer!
Zulte Waregen moet het gaan worden, vergeet niet dat deze echt stunt! 5-2 (meen ik ) verloren van Espanyol, maar voor de rest spelen ze onwijs goed in de Uefa Cup
16e in de belgische competitie, schril contrast maar zegt duidelijk dat je weer zo'n cupfighter krijgt als tegenstander
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_44048957
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Totaal geen rust aan de bal.. zag je gisteren ook.. die verdediger kan nooit bij die bal en hij maar bewegen en raar doen tot ie de bal verloor en over de achterlijn legde door zijn schijnbewegingen die niet hadden gehoeven.
pi_44049014
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Zal lastig worden, ik geloof dat Willem II ook ergens rond de 15de plaats staat?
pi_44049033
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Uit bij Praag pakte hij die kans anders met beide handen aan
Als je op basis van 1 wedstrijd gaat kijken bij alle spelers mag je de hele boel wel wisselen. Ik vind t een speler met heel veel potentie, wat er op den duur zeker uit gaat komen. Heeft namelijk al wel wat assistjes op zn naam met slechts weinig speelminuten
pi_44049052
Is iedereen hier nu ineens bang voor Willem II?
Begint een beetje op vorig seizoen te lijken zo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44049077
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:15 schreef venomsnake het volgende:
Is iedereen hier nu ineens bang voor Willem II?
Begint een beetje op vorig seizoen te lijken zo.
Ik begin heimwee te krijgen naar het vorig seizoen. Toen kregen we tenminste nog kansen
Houd van een lijntje.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:17:34 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44049094
Echt idioot dat het idd nu nog slechter gaat dan vorig jaar.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:17:53 #143
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44049101
Als al jullie spelers weer fit zijn en niet geschorst zou ik het met deze opstelling een keer proberen:

Stekelenburg
Ogararu-Stam-Heitinga-Grygera
Sneijder-Perez-Emanuelson
Rosenberg-Huntelaar-Babel
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_44049102
Ik mis de snelle combinaties en een passeerbeweging. Leek Ajax vroeger patent te hebben op het vrijspelen van een speler door mooie snelle driehoekjes of een plotselinge versnelling, nu doen alle andere ploegen dat juist tegen Ajax omdat ze voelen dat er iets te halen is.
De Ajax spelers happen op de verkeerde momenten, zetten slidings te laat in. Alles gebeurt risicoloos en dan schiet je niks op. De lange bal zijn we al helemaal niet goed in met al die kleine kereltjes.

Ze spelen allemaal zonder enige durf op het moment. En als het even niet loopt is er ook niemand die wel die verrassing in zich heeft om die durf weer terug te krijgen. Ik zag het een klein beetje bij Vertonghen gisteren, maar voor de rest waren al onze 'creatieve' spelers waardeloos.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:21:26 #145
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44049181
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:17 schreef PyTh het volgende:
Als al jullie spelers weer fit zijn en niet geschorst zou ik het met deze opstelling een keer proberen:

Stekelenburg
De Mul voor Rosenberg, daarbij Perez als tien laten spelen en Heitinga laten inschuiven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44049187
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Echt idioot dat het idd nu nog slechter gaat dan vorig jaar.....
1999-2000 kopie. Toen begonnen we de eerste 10 a 11 wedstrijden ook gewoon goed. Totdat we thuis van Roda en Haifa verloren en Ajax als een kaartenhuis in elkaar zakte.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:25:33 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44049280
Maar goed, zullen dus wel weer wat paniekaankopen gedaan worden in de winterstop denk ik..

Blijkbaar is de selectie toch niet zo breed als HtC aan het begin van het seizoen verkondigde .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44049290
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:17 schreef PyTh het volgende:

Stekelenburg
Dat lijkt er goed op! Perez beetje op 10 zeg maar en dan Sneijder en Emanuelson beetje knijpen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:26:12 #149
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44049302
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De Mul voor Rosenberg, daarbij Perez als tien laten spelen en Heitinga laten inschuiven.
Rosenberg deed het vorig jaar op het einde van het seizoen toch perfect als rechter buitenspeler of niet?
de Mul is gewoon veel en veel te licht nog voor zover ik hem gezien heb.

Sneijder of Perez zou inderdaad het beste op 10 kunnen spelen.

Heb jij je mening over Gabri nu eindelijk bijgesteld??
Die halve kopbal van hem gisteren na een goede voorzet was weer typerend voor hem.......
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_44049377
Volgens mij raakte hij de bal niet eens
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')