OK, maar dat is iets anders.Het gaat mij erom dat ie het bij Ajax maakt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef Zakboekje het volgende:
[..]
Goeie jonge speler! Als die straks weg is dan maakt ie t zeker bij zn nieuwe club. Let maar op
Krijgt ie niet echt de kans voor he..quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
OK, maar dat is iets anders.Het gaat mij erom dat ie het bij Ajax maakt.
Uit bij Praag pakte hij die kans anders met beide handen aanquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:51 schreef Zakboekje het volgende:
[..]
Krijgt ie niet echt dat kans voor he..
Ja, en? Dat kan nu toch ook? 3-4-3 is 4-3-3 met inschuivende verdediger, prima. Alles beter dan nu!quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Toen stond er een man voor de verdediging om dat op te vangen![]()
Leo---Hunter---De Mulquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan toch 343 spelen.
Heitinga doet het meer dan behoorlijk dan op verdedigende middenvelder dan welke andere positie ook.
Dan heb je Stam erachter, met Grygera en Vermaelen als mandekkers. Linkshalf Emanuelson, in het midden Sneijder en Maduro of Verthongen. Op rechtshalf Gabri.
Voorin met Babel, Huntelaar en Perez. Of De Mul.
Ja maar als je daar centraal iemand op zet en je dus 1-1 achterin komt te spelen is dat op tevangen. Je hebt wel snelle backs nodig. Verder is een 10 dan aanvallend meer van waarde als ie vooruit speelt ipv de hele tijd mee moet verdedigen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als je speelt met de punt naar achteren wordt je al overlopen.Een 10 zal ruimte in zn rug hebben, dus die wordt nog makkelijker overlopen.
Nou doen we datquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, en? Dat kan nu toch ook? 3-4-3 is 4-3-3 met inschuivende verdediger, prima. Alles beter dan nu!
Leo---Hunter---De Mul C. Ronaldo of V. Persiequote:Op vrijdag 1 december 2006 10:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Leo---Hunter---De Mul
-------Sneijder----------
Urby--------------Gabri
------Vertongen--------
Tomas--Jaap---Krikera
---------Steek-----------
Babel, nooit aan gedacht.Idd Babel op de plaats van de Mul.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Babel hoort in die opstelling ipv De Mul. Of Mitea ooit de oude wordt vraag ik mij af. ManUchary wordt een grote.
Willem 2 legt ons normaalgesproken geen strobreed in de weg dus als het zondag niet lukt om te winnen (of uberhaupt te scoren) dan zie ik het HEEL somber inquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gelukkig is er nog niets aan de hand, we zijn zo goed als zeker door in de UEFA Cup.
En ook nationaal is alles nog mogelijk.
Maar dit zal héél slecht zijn voor het moraalHoop dat we tegen Willem II ons wel eindelijk herpakken...
Totaal geen rust aan de bal.. zag je gisteren ook.. die verdediger kan nooit bij die bal en hij maar bewegen en raar doen tot ie de bal verloor en over de achterlijn legde door zijn schijnbewegingen die niet hadden gehoeven.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Babel hoort in die opstelling ipv De Mul. Of Mitea ooit de oude wordt vraag ik mij af. ManUchary wordt een grote.
Zal lastig worden, ik geloof dat Willem II ook ergens rond de 15de plaats staat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gelukkig is er nog niets aan de hand, we zijn zo goed als zeker door in de UEFA Cup.
En ook nationaal is alles nog mogelijk.
Maar dit zal héél slecht zijn voor het moraalHoop dat we tegen Willem II ons wel eindelijk herpakken...
Als je op basis van 1 wedstrijd gaat kijken bij alle spelers mag je de hele boel wel wisselen. Ik vind t een speler met heel veel potentie, wat er op den duur zeker uit gaat komen. Heeft namelijk al wel wat assistjes op zn naam met slechts weinig speelminutenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Uit bij Praag pakte hij die kans anders met beide handen aan![]()
Ik begin heimwee te krijgen naar het vorig seizoen. Toen kregen we tenminste nog kansenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:15 schreef venomsnake het volgende:
Is iedereen hier nu ineens bang voor Willem II?![]()
Begint een beetje op vorig seizoen te lijken zo.
De Mul voor Rosenberg, daarbij Perez als tien laten spelen en Heitinga laten inschuiven.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:17 schreef PyTh het volgende:
Als al jullie spelers weer fit zijn en niet geschorst zou ik het met deze opstelling een keer proberen:
Stekelenburg
Ogararu-Stam-Heitinga-Grygera
Sneijder-Perez-Emanuelson
Rosenberg-Huntelaar-Babel
1999-2000 kopie. Toen begonnen we de eerste 10 a 11 wedstrijden ook gewoon goed. Totdat we thuis van Roda en Haifa verloren en Ajax als een kaartenhuis in elkaar zakte.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Echt idioot dat het idd nu nog slechter gaat dan vorig jaar.....
Dat lijkt er goed op! Perez beetje op 10 zeg maar en dan Sneijder en Emanuelson beetje knijpen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:17 schreef PyTh het volgende:
Als al jullie spelers weer fit zijn en niet geschorst zou ik het met deze opstelling een keer proberen:
Stekelenburg
Ogararu-Stam-Heitinga-Grygera
Sneijder-Perez-Emanuelson
Rosenberg-Huntelaar-Babel
Rosenberg deed het vorig jaar op het einde van het seizoen toch perfect als rechter buitenspeler of niet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De Mul voor Rosenberg, daarbij Perez als tien laten spelen en Heitinga laten inschuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |