quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds er een trainer/coach was, die het in zijn bolle kop haalde om 4-3-3 te spelen met de punt naar achteren, dus zónder tien, geef ik al aan dat dat de reden is van het moeizame spel. Er wordt niets gecreëerd, aangezien de negen geen bruikbare ballen krijgt, de opleving van Klaas Jan Huntelaar in de tweede helft van vorig seizoen had dan ook alleen te maken met de opportunistische spelopvatting die Danny Blind toen hanteerde, onder het motto: we hebben toch niets meer te verliezen. Om een lang verhaal kort te maken, óf Henk ten Cate moet 4-3-3 met tien gaan spelen of een heel ander systeem, want zo doorgaan kan simpelweg niet.
Ik hoop een keiharde straftraining.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:49 schreef Black-Death het volgende:
Nou ik ga misschien vanmiddag even bij het stadion rondneuzen, kijken of ik nog iets zie ofzo
Trouwens denk jij dat een straftraining helpt,of dat deze spelers gewoon niet goed genoeg zijn.Ik vind trouwens het 2e het geval.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop een keiharde straftraining.
Ze zullen vast wel genoeg kracht over hebben, want zoveel hebben ze niet uitgevoerd gisterenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Trouwens denk jij dat een straftraining helpt,of dat deze spelers gewoon niet goed genoeg zijn.Ik vind trouwens het 2e het geval.
Ze waren wel goed genoeg om in utrecht en heerenveen te winnen. Het is vooral een mentale kwestie ben ik bang.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Trouwens denk jij dat een straftraining helpt,of dat deze spelers gewoon niet goed genoeg zijn.Ik vind trouwens het 2e het geval.
Zeker weten, daar win je niet zomaar van, zeker niet in de huidige vorm.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:17 schreef devv05 het volgende:
Zulte uit zal nog heeeeel lastig gaan worden.
Dat horen ze al te weten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Systeem omgooien, kei- en keihard trainen, de juiste mensen op de juiste plek zetten en vechten voor je geld!!!!
Naar wat 442? Dat hebben we gisteren en tegen Sparta Praag gezienquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Systeem omgooien, kei- en keihard trainen, de juiste mensen op de juiste plek zetten en vechten voor je geld!!!!
4-3-3 met tien.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Naar wat 442? Dat hebben we gisteren en tegen Sparta Praag gezien
Helemaal mee eens, ik heb ooit ergens laat in de nacht een topic geopend voor de onmogelijke compromis die op de NLse voetbalvelden wordt gehanteerd. Als je aanvallend met vleugels wilt spelen doe je dat met een nummer 10, wil je behoudender spelen, haal dan een 4-4-2 uit de kast.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:38 schreef M0NTANA het volgende:
Sinds er een trainer/coach was, die het in zijn bolle kop haalde om 4-3-3 te spelen met de punt naar achteren, dus zónder tien, geef ik al aan dat dat de reden is van het moeizame spel. Er wordt niets gecreëerd, aangezien de negen geen bruikbare ballen krijgt, de opleving van Klaas Jan Huntelaar in de tweede helft van vorig seizoen had dan ook alleen te maken met de opportunistische spelopvatting die Danny Blind toen hanteerde, onder het motto: we hebben toch niets meer te verliezen. Om een lang verhaal kort te maken, óf Henk ten Cate moet 4-3-3 met tien gaan spelen of een heel ander systeem, want zo doorgaan kan simpelweg niet.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Maar er moeten wel andere buitenspelers komen lijkt me.Want al werken die 110%, dat komt toch niet goed.Daarom moet Leonardo komen.
Als je speelt met de punt naar achteren wordt je al overlopen.Een 10 zal ruimte in zn rug hebben, dus die wordt nog makkelijker overlopen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
De tien is de belangrijkste man in het 4-3-3-systeem, het kloppende hart. Hij kan iedereen beter laten spelen: de buitenspelers kunnen in de diepte worden weggestuurd, hij ondersteunt de aanval en is de eerste die meeverdedigt. Dennis Bergkamp en Jari Litmanen waren gigantisch goed in die rol en ook nu heb je met Kenneth Perez en Wesley Sneijder twee spelers die op tien kunnen spelen. Het huidige systeem is zwaar kut, dat zie je bij Ajax en dat zie je bij Oranje, er wordt weinig tot niets gecreëerd, terwijl de oplossing zo simpel is. Een tien opstellen met een rechts- en een linkshalf in zijn rug heeft in het verleden al tot successen geleid en laten we eerlijk zijn, erger dan nu kan toch niet?
En met een Gabri die veel balverlies lijdt (gisteren weer een aantal keer waaronder de 0-1) wordt het dan helemaal feest.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als je speelt met de punt naar achteren wordt je al overlopen.Een 10 zal ruimte in zn rug hebben, dus die wordt nog makkelijker overlopen.
Als je op die manier 4-4-2 gaat spelen, dan werkt het ook niet!quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Naar wat 442? Dat hebben we gisteren en tegen Sparta Praag gezien
Je moet zelf het spel maken, Ajax werd in de periode 1994-96 toch ook niet overlopen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als je speelt met de punt naar achteren wordt je al overlopen.Een 10 zal ruimte in zn rug hebben, dus die wordt nog makkelijker overlopen.
Goeie jonge speler! Als die straks weg is dan maakt ie t zeker bij zn nieuwe club. Let maar opquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Rosenberg?Een mening hebben is ok, maar Rosenberg?
Toen stond er een man voor de verdediging om dat op te vangenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet zelf het spel maken, Ajax werd in de periode 1994-96 toch ook niet overlopen?
Gabri speelde gisteren echt kinderlijk gewoon. Hij liep in de duels vaak in al zijn enthousiasme de tegenstander gewoon voorbij, dat zag er echt heel knullig uit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En met een Gabri die veel balverlies lijdt (gisteren weer een aantal keer waaronder de 0-1) wordt het dan helemaal feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |