vind je wel een beetje negatief hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:51 schreef HeatWave het volgende:
De eerste die nu NOG loopt te zeiken over mijn negatieve insteek kan echt een f'noord shirt in zijn reet proppen.
Ajax is naar de klote, geen andere woorden voor. Wat een kansloze kut partij weer.
En Rosales is en blijft de waardelooste speler die ik ooit in een Ajax shirt heb gezien.
Ik ben er ZO ZO ZO FUCKING ZIEK van!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
vind je wel een beetje negatief hoor![]()
Nee, ik word doodziek om Ajax jaar in en jaar uit structureel naar de klote te zien gaan..quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:04 schreef the_hunter het volgende:
Kampioen worden wordt lastig. UC komen we gewoon een ronde verder en dan is weer alles mogelijk. En de beker kan ook nog alle kanten op. Zie vorig seizoen...
HW word je nou nooit moe van jezelf met dat negatieve gezeik van je?
Wie zegt dat ik het best vind??quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik word doodziek om Ajax jaar in en jaar uit structureel naar de klote te zien gaan..
Die gasten uit eindhoven zijn al jaren met afstand de beste club in Nederland, maar blijkbaar vinden mensen als jij dat wel best zo.
Nou ik niet......
Zou je denken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, we kunnen ook te positief blijven, het is toch ook gewwon kut momenteel?
Als makke schapen alles maar ok vinden ook niet hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het best vind??
Maar de hele dag negatief zeiken op een internetforumpje heeft nog nooit tot een ommekeer geleid.
Oh, dus omdat ik het seizoen nog niet verloren vind, mag ik me geen Ajacied meer noemen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou je denken?
Dit team kan gewoon niet meer normaal voetballen lijkt wel. Weer een wedstrijd zonder kans te creeren....
Hoeveel punten zijn we in 3 weken nou kwijt geraakt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zich Ajacied durft te noemen nu nog steeds positief is.... We zijn het lachertje van Nederland en Europa, en als trotse Amsterdammer doet mij dat heel veel pijn..
Mwah, in eindhoven vonden ze het vast weer hilarisch, en idd wat montana zegt, gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:12 schreef Robar het volgende:
Heb ik nou gisteren naar een voetbalwedstrijd zitten kijken of was dit een zwaar mislukte poging tot humor?
Jij kijkt net als velen WEER alleen naar dit seizoen, de laaste 10 jaar is eigenlijk Ajax onwaardig geweest.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:13 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik het seizoen nog niet verloren vind, mag ik me geen Ajacied meer noemen?![]()
Weet je wat, zondag vanaf het begin van de wedstrijd keren we ons tegen de ploeg. Dat zal ze vast goed doen en dan gaat het vast beter..
Verder is feyenoord het lachertje van Nederland en Europa.
Naar mijn mening zijn alleen AZ en PSV op dit moment geen lachertjes.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:13 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik het seizoen nog niet verloren vind, mag ik me geen Ajacied meer noemen?![]()
Weet je wat, zondag vanaf het begin van de wedstrijd keren we ons tegen de ploeg. Dat zal ze vast goed doen en dan gaat het vast beter..
Verder is feyenoord het lachertje van Nederland en Europa.
Ik ben absoluut geen mak schaap. Daarvoor heb ik al te vaak actie gevoerd tegen bepaalde dingen mbt Ajax. Oude logo, vorig jaar tegen Jaakke bij Ajax-twente. Na nec-Ajax nog met het gesprek in het supportershome, om maar wat voorbeelden te noemen van de afgelopen twee jaar.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kijkt net als velen WEER alleen naar dit seizoen, de laaste 10 jaar is eigenlijk Ajax onwaardig geweest.....
Je mag je best Ajacied noemen, maar je hebt totaal geen realisme als je dit seizoen nog ok vindt... Ja, op papier kan alles nog ja. Maar zoals ze nu spelen is degradatie echt een gevaar.
Je neemt het te persoonlijk op nuquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen mak schaap. Daarvoor heb ik al te vaak actie gevoerd tegen bepaalde dingen mbt Ajax. Oude logo, vorig jaar tegen Jaakke bij Ajax-twente. Na nec-Ajax nog met het gesprek in het supportershome, om maar wat voorbeelden te noemen van de afgelopen twee jaar.
Ik ben blij dat ik me van jou Ajacied mag noemen![]()
Inderdaad, zo lang het maar niet op de "Feyenoord-manier" gedaan wordt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax is een club, een club waarvoor supporters (heel) veel geld uitgeven en iets terug verwachten. Als die club dan niet geeft wat een supporter mag verwachten, mag je toch kritiek hebben? Dan mag je toch negatief zijn? Dan mag je toch laten horen dat je ontevreden bent?
Dat heeft ook niet met de slechte prestaties te maken, SV'tjes die daar rondliepen kunnen nog geen eens tien spelers bij naam noemen, het voetbal is slechts een bijzaak.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, zo lang het maar niet op de "Feyenoord-manier" gedaan wordt.
Tuurlijk, moet je allemaal zelf weten. Maar wat schiet de club er mee op? Zondag sta ik er weer. En sta ik gewoon weer achter mijn cluppie. Dat lijkt me vooralsnog de beste oplossing. Behalve als er acties aangekondigt worden door de bekende personen. En die personen zijn geen HW of Montana..quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax is een club, een club waarvoor supporters (heel) veel geld uitgeven en iets terug verwachten. Als die club dan niet geeft wat een supporter mag verwachten, mag je toch kritiek hebben? Dan mag je toch negatief zijn? Dan mag je toch laten horen dat je ontevreden bent?
DAT bedoel ik dus. Dit seizoen is idd al slecht, maar het zit al jaren niet helemaal lekker bij Ajax.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:26 schreef StarGazer het volgende:
Twee echt goede seizoenen in 10 jaar. Schandalig.
Ik kan helaas ook niet ontkennen dat het kut is. Maar zondag winnen en die week erop az verslaan en de meningen van de meeste supporters (ik zeg niet dat jij daar bij hoort) zijn weer compleet veranderd en is het weer hosanna. Dáár kan ik niet tegen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je neemt het te persoonlijk op nu.
Ik kan er gewoon niet meer tegen om Ajax zo zwak te zien spelen. Dat de resultaten even minder zijn kan gebeuren, maar het spel is niet om aan te zien zo slap... al 5 wedstrijden geen kans gecreeerd.
Heb je ook al commentaar gegeven op onze stofzuiger? Of vond je hem weer goed voetballen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |