abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44046542
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:51 schreef HeatWave het volgende:
De eerste die nu NOG loopt te zeiken over mijn negatieve insteek kan echt een f'noord shirt in zijn reet proppen.

Ajax is naar de klote, geen andere woorden voor. Wat een kansloze kut partij weer.

En Rosales is en blijft de waardelooste speler die ik ooit in een Ajax shirt heb gezien .

Ik ben er ZO ZO ZO FUCKING ZIEK van!!!!!!!
vind je wel een beetje negatief hoor
Ajax!!
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:59:50 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046554
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:58 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

vind je wel een beetje negatief hoor
.

Nee, het gaat zo lekker met Ajax idd, we worden nog makkelijk kampioen, de beker is helemaal een formaliteit, en de UEFA cup heb ik al min of meer een plekje gegeven in de kast .

Tyfus seizoen, weer... .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44046636
Kampioen worden wordt lastig. UC komen we gewoon een ronde verder en dan is weer alles mogelijk. En de beker kan ook nog alle kanten op. Zie vorig seizoen...

HW word je nou nooit moe van jezelf met dat negatieve gezeik van je?
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:06:23 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046656
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:04 schreef the_hunter het volgende:
Kampioen worden wordt lastig. UC komen we gewoon een ronde verder en dan is weer alles mogelijk. En de beker kan ook nog alle kanten op. Zie vorig seizoen...

HW word je nou nooit moe van jezelf met dat negatieve gezeik van je?
Nee, ik word doodziek om Ajax jaar in en jaar uit structureel naar de klote te zien gaan..

Die gasten uit eindhoven zijn al jaren met afstand de beste club in Nederland, maar blijkbaar vinden mensen als jij dat wel best zo.

Nou ik niet......
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:06:37 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44046661
Ach, we kunnen ook te positief blijven, het is toch ook gewwon kut momenteel?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44046699
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, ik word doodziek om Ajax jaar in en jaar uit structureel naar de klote te zien gaan..

Die gasten uit eindhoven zijn al jaren met afstand de beste club in Nederland, maar blijkbaar vinden mensen als jij dat wel best zo.

Nou ik niet......
Wie zegt dat ik het best vind??

Maar de hele dag negatief zeiken op een internetforumpje heeft nog nooit tot een ommekeer geleid.

Montana, tuurlijk gaat het kut, maar om dan meteen weer te zeggen dat we overal al voor uitgeschakeld zijn, vind ik bullshit. Het seizoen is nog lang en er kan nog van alles gebeuren!
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:10:33 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046719
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, we kunnen ook te positief blijven, het is toch ook gewwon kut momenteel?
Zou je denken?

Dit team kan gewoon niet meer normaal voetballen lijkt wel. Weer een wedstrijd zonder kans te creeren....

Hoeveel punten zijn we in 3 weken nou kwijt geraakt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zich Ajacied durft te noemen nu nog steeds positief is.... We zijn het lachertje van Nederland en Europa, en als trotse Amsterdammer doet mij dat heel veel pijn..
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:11:48 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046738
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het best vind??

Maar de hele dag negatief zeiken op een internetforumpje heeft nog nooit tot een ommekeer geleid.
Als makke schapen alles maar ok vinden ook niet hoor .

De maat is vol zou ik zeggen, het is mooi geweest met dit geneuzel in de marge, kan me niet schelen wat ze doen en wat het kost, maar ze maken Ajax maar weer gezond, al moeten er koppen rollen...
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:12:40 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44046749
We zijn inderdaad niet uitgeschakeld voor de landstitel, KNVB-beker en UEFA Cup, alleen voor de CL zijn we uitgeschakeld. Maar we hebben in de maand november wel onze goede vooruizichten verknald, in de competitie staan we weer op achterstand en ook in Europa verwacht ik eigenlijk geen worden meer, de beker is slechts een troostprijs. Eindhoven en omstreken lacht zich rot om Ajax en ze hebben nog gelijk ook, andersom had ik dat ook gedaan. Ajax is haast verplicht om éénmaal in de twee seizoenen kampioen te worden, de prestaties van nu zijn simpelweg Ajax-onwaardig en hoe komt dit?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44046757
Heb ik nou gisteren naar een voetbalwedstrijd zitten kijken of was dit een zwaar mislukte poging tot humor?
pi_44046761
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou je denken?

Dit team kan gewoon niet meer normaal voetballen lijkt wel. Weer een wedstrijd zonder kans te creeren....

Hoeveel punten zijn we in 3 weken nou kwijt geraakt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zich Ajacied durft te noemen nu nog steeds positief is.... We zijn het lachertje van Nederland en Europa, en als trotse Amsterdammer doet mij dat heel veel pijn..
Oh, dus omdat ik het seizoen nog niet verloren vind, mag ik me geen Ajacied meer noemen?

Weet je wat, zondag vanaf het begin van de wedstrijd keren we ons tegen de ploeg. Dat zal ze vast goed doen en dan gaat het vast beter..

Verder is feyenoord het lachertje van Nederland en Europa.
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:14:15 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046777
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:12 schreef Robar het volgende:
Heb ik nou gisteren naar een voetbalwedstrijd zitten kijken of was dit een zwaar mislukte poging tot humor?
Mwah, in eindhoven vonden ze het vast weer hilarisch, en idd wat montana zegt, gelijk hebben ze.

Psv is gewoon elk jaar meer afstand van Ajax aan het nemen, nou lachen hoor Ajax vriendjes, idd HEEL leuk om mee te maken....
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:15:34 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046789
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:13 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Oh, dus omdat ik het seizoen nog niet verloren vind, mag ik me geen Ajacied meer noemen?

Weet je wat, zondag vanaf het begin van de wedstrijd keren we ons tegen de ploeg. Dat zal ze vast goed doen en dan gaat het vast beter..

Jij kijkt net als velen WEER alleen naar dit seizoen, de laaste 10 jaar is eigenlijk Ajax onwaardig geweest.....

Je mag je best Ajacied noemen, maar je hebt totaal geen realisme als je dit seizoen nog ok vindt... Ja, op papier kan alles nog ja. Maar zoals ze nu spelen is degradatie echt een gevaar .
Get woke, go broke!
pi_44046804
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:13 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Naar mijn mening zijn alleen AZ en PSV op dit moment geen lachertjes.
Ik zeg niet dat we ons tegen Ajax moeten keren in de hoop dat het eens wat beter gaat, maar de wedstrijd van gisteren zet je toch wel heel erg te denken over het beleid.

Maar nog steeds heb ik goede hoop dat het dit seizoen nog goed komt.
Het voetbal is dit seizoen met dezelfde spelers stukken beter geweest, waarom zou dat niet weer kunnen?
pi_44046862
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij kijkt net als velen WEER alleen naar dit seizoen, de laaste 10 jaar is eigenlijk Ajax onwaardig geweest.....

Je mag je best Ajacied noemen, maar je hebt totaal geen realisme als je dit seizoen nog ok vindt... Ja, op papier kan alles nog ja. Maar zoals ze nu spelen is degradatie echt een gevaar .
Ik ben absoluut geen mak schaap. Daarvoor heb ik al te vaak actie gevoerd tegen bepaalde dingen mbt Ajax. Oude logo, vorig jaar tegen Jaakke bij Ajax-twente. Na nec-Ajax nog met het gesprek in het supportershome, om maar wat voorbeelden te noemen van de afgelopen twee jaar.

Ik ben blij dat ik me van jou Ajacied mag noemen
pi_44046899
Wat een kwelling....

En het meest schandalige is dat we nog doorgaan ook, alhoewel zelfs daar ben ik niet zeker van.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:24:05 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44046925
Ajax is een club, een club waarvoor supporters (heel) veel geld uitgeven en iets terug verwachten. Als die club dan niet geeft wat een supporter mag verwachten, mag je toch kritiek hebben? Dan mag je toch negatief zijn? Dan mag je toch laten horen dat je ontevreden bent?
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:24:27 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046931
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen mak schaap. Daarvoor heb ik al te vaak actie gevoerd tegen bepaalde dingen mbt Ajax. Oude logo, vorig jaar tegen Jaakke bij Ajax-twente. Na nec-Ajax nog met het gesprek in het supportershome, om maar wat voorbeelden te noemen van de afgelopen twee jaar.

Ik ben blij dat ik me van jou Ajacied mag noemen
Je neemt het te persoonlijk op nu .

Ik kan er gewoon niet meer tegen om Ajax zo zwak te zien spelen. Dat de resultaten even minder zijn kan gebeuren, maar het spel is niet om aan te zien zo slap... al 5 wedstrijden geen kans gecreeerd .
Get woke, go broke!
pi_44046943
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax is een club, een club waarvoor supporters (heel) veel geld uitgeven en iets terug verwachten. Als die club dan niet geeft wat een supporter mag verwachten, mag je toch kritiek hebben? Dan mag je toch negatief zijn? Dan mag je toch laten horen dat je ontevreden bent?
Inderdaad, zo lang het maar niet op de "Feyenoord-manier" gedaan wordt.
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:26:35 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44046969
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef Robar het volgende:

[..]

Inderdaad, zo lang het maar niet op de "Feyenoord-manier" gedaan wordt.
Dat heeft ook niet met de slechte prestaties te maken, SV'tjes die daar rondliepen kunnen nog geen eens tien spelers bij naam noemen, het voetbal is slechts een bijzaak.
pi_44046972
Twee echt goede seizoenen in 10 jaar. Schandalig.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44046976
quote:
Tuurlijk, moet je allemaal zelf weten. Maar wat schiet de club er mee op? Zondag sta ik er weer. En sta ik gewoon weer achter mijn cluppie. Dat lijkt me vooralsnog de beste oplossing. Behalve als er acties aangekondigt worden door de bekende personen. En die personen zijn geen HW of Montana..
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:28:45 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046993
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:26 schreef StarGazer het volgende:
Twee echt goede seizoenen in 10 jaar. Schandalig.
DAT bedoel ik dus. Dit seizoen is idd al slecht, maar het zit al jaren niet helemaal lekker bij Ajax.

Pogingen ten spijt lijkt het niemand te lukken om rust te scheppen en een degelijk beleid te voeren.

Elk seizoen weer beginnen we met frisse moed, nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuw bestuur en elk seizoen wordt psv weer kampioen.
Get woke, go broke!
pi_44046997
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je neemt het te persoonlijk op nu .

Ik kan er gewoon niet meer tegen om Ajax zo zwak te zien spelen. Dat de resultaten even minder zijn kan gebeuren, maar het spel is niet om aan te zien zo slap... al 5 wedstrijden geen kans gecreeerd .
Ik kan helaas ook niet ontkennen dat het kut is. Maar zondag winnen en die week erop az verslaan en de meningen van de meeste supporters (ik zeg niet dat jij daar bij hoort) zijn weer compleet veranderd en is het weer hosanna. Dáár kan ik niet tegen!
pi_44047015
quote:
Heb je ook al commentaar gegeven op onze stofzuiger? Of vond je hem weer goed voetballen.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')