Lienekien, wil je met mij Sinterklaas vieren?quote:
Jaaaaaaa!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:22 schreef JAM het volgende:
[..]
Lienekien, wil je met mij Sinterklaas vieren?
OK. Hoe had je je dat voorgesteld? Geen surprises toch?quote:
Wat heb je je vriendin over Sinterklaas verteld?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:21 schreef JAM het volgende:
Ik vier Sinterklaas ja.
Ga morgen de stad in en koop een lekker stukje marsepein of een luxe chocoladeletter voor jezelf. En maak warme chocolademelk met slagroom.quote:
Tsja, alles. Van de boot en de schimmel en de zwarte Pieten en dat hij uit Spanje komt maar eigenlijk de bisschop van Mira was en de zak en de roe...Ja, een hoop. Ze vind het heel leuk, heel sprookjesachtig allemaal en ze vroeg of Sinterklaas ook naar Japan kon komen. Ik heb haar gezegd: 'Ja, maar op z'n vroegst zeven december, want de vijfde is hij in Nederland en de zesde in België.' Ik ga morgen naar het postkantoor om wat cadeautjes te sturen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat heb je je vriendin over Sinterklaas verteld?
Ja! Ik moest inderdaad ook aan onze conversatie denken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:56 schreef LXIV het volgende:
De geestelijk vader van Paulus de Boskabouter is overleden:
http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00264097![]()
Sterk toch!
Nee, geen surprises.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:23 schreef JAM het volgende:
[..]
OK. Hoe had je je dat voorgesteld? Geen surprises toch?
Over wie zullen we het nu gaan hebben? George Bush?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja! Ik moest inderdaad ook aan onze conversatie denken.
Dat krijg je ervan als de Eucalypta beledigtquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:56 schreef LXIV het volgende:
De geestelijk vader van Paulus de Boskabouter is overleden:
http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00264097![]()
Sterk toch!
Ach, dan legt senior het loodje, wedden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Over wie zullen we het nu gaan hebben? George Bush?![]()
Ach, dat is in ieder geval iets.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dan legt senior het loodje, wedden?
JAM!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:21 schreef JAM het volgende:
GODVERDETERINGKUT is ook één woord en zeer zeker van toepassing op de situatie die zojuist is ontstaan!
Ik houd het beschaafd.quote:
In je PM!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk, altijd. Vandaag was de laatste werkdag van lief, vanaf vandaag is hij vrij man. Een feestbiertje & een bosje bloemen dus.
En met jou en je dierbaren?
Het ging me niet om het schelden. Het klinkt zo zorgwekkend.quote:
Zorgwekkend?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ging me niet om het schelden. Het klinkt zo zorgwekkend.![]()
Nou, knijp in d'r tieten en geef haar een lebber over haar wang. Als ze je leuk vindt zal ze blozen, als ze je niet leuk vindt word je onvruchtbaar.quote:
Juist, dat zie je heel goed, Lienekien.quote:
Voor NIKS? Wat is er nou belangrijker dan FC Den Haag?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:34 schreef Lienekien het volgende:
KUTJAM.
Mij een beetje voor NIKS in de stress laten schieten.![]()
Hier heb ik geen woorden voor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:36 schreef JAM het volgende:
Nou ja, ik kan wel een paar dingen bedenken, maar FC Den Haag staat toch aardig hoog in dat rijtje!
Geen Sinterklaas met JAM, dat weet ik wel. Not in any shape or form. Mijn gedicht gaat de prullenbak in.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen woorden, maar daden, Lien!
Oh ja, ik ben weer terug.
Ja, daar denk ik ook wel eens over.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:03 schreef Lienekien het volgende:
Nijmegen ligt in Gelderland, hè. Verbazingwekkend vind ik dat.
Waarom vind je dat?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:03 schreef Lienekien het volgende:
Nijmegen ligt in Gelderland, hè. Verbazingwekkend vind ik dat.
Ik kom toch ook geregeld in Nijmegen, en moet zeggen dat de stad toch eerder een bourgondische inslag heeft. En hij ligt zuidelijk van de Waal. Daarbij nog het accent, de aard van de mensen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Maar waarom is het verbazingwekkend dat NIJMEGEN in Gelderland ligt? Vind je Nijmegen zo erg onGelderlands?
Auw!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:11 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het eerder Brabants met een Limburgs accent.
Auw! Auw!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:12 schreef Lienekien het volgende:
En paaps, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |