Volgens een beproefd recept begreep ik?quote:
Ja, beetje kijken, beetje roeren, beetje wachten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens een beproefd recept begreep ik?
Dat gaat helemaal goedkomen dan!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, beetje kijken, beetje roeren, beetje wachten.
Wel voortgezet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:38 schreef sigme het volgende:
Eucalipta.
Maar daar kwam ik niet voor, natuurlijk. Is de originele spel- en taalfouten reeks beëindigd of slechts nog niet voortgezet?
Ik zou 'm op het balkon zetten. Of in de koelkast, maar ik wil niet zo'n belachelijk grote pan in mijn koelkast dus ik zet 'm op het bakon.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Heb ik ook al gedaan, wat water eruit halen.
Maar eh, dat laten staan, hè? Gewoon de pan op het fornuis laten (vuur uit) tot morgen? Kan dat wel?
Ja, ik heb er ook aardappels in blokjes doorgedaan, maar dat waren vastkokers. Ik heb nog wat gestampt in de pan, om die nog wat fijn te krijgen. Het komt wel in orde, denk ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef sigme het volgende:
Ach pardon, ik heb er finaal overheen gekeken. Dat dit de langzaampraat was, was me niet ontgaan.
Over je soep: even flink opkoken voordat je het een nacht laat staan, liever iets koeler dan een verwarmde keuken voor de nacht, en als je nu nog tijd hebt: schil een aardappel (of twee), rasp deze, en kook de rasp nog even mee. Het bindt (en er hoort aardappel in erwtensoep).
Jawel, maar ik moet zelf de afwas doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef broer het volgende:
Knoeien is juist leuk, toch? Iets met terug naar de kindertijd, of zo?
Zeg wyccie, wat zou een leuke mannelijke klant moeten doen om bij jou in de smaak te vallen? En wat juist niet?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef wyccie het volgende:
Waarom vries je die drie bakjes niet in?
Wat lief dat ze Nederlands leert.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:39 schreef JAM het volgende:
Ik krijg een e-mailtje van mijn meisje en die vroeg: 'Speel jij schuilevinkje met mij?' Dat schijnt dus versoppertje te zijn. Ik vraag me echt af waar die mensen die die taalcursussen Nederlands maken voor Japanners dat soort dingen vandaan halen.
Ja, 't gaat erg goed moet ik zeggen, haar Nederlands.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat lief dat ze Nederlands leert.
Wat heb je uitgevreten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:39 schreef JAM het volgende:
Ik krijg een e-mailtje van mijn meisje en die vroeg: 'Speel jij schuilevinkje met mij?'
Ik heb er nog wat moeite mee, maar ik ben al wel trots op wat ik inmiddels allemaal al kan en weet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:45 schreef JAM het volgende:
Wat lief, dat broer Nederlands leert.
Ik verkoop geen slaapzakken, hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:39 schreef k_man het volgende:
Zeg wyccie, wat zou een leuke mannelijke klant moeten doen om bij jou in de smaak te vallen? En wat juist niet?
Het wordt er niet begrijpelijker op, JAM.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:48 schreef JAM het volgende:
-edit-
-edit-quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:50 schreef broer het volgende:
[..]
Het wordt er niet begrijpelijker op, JAM.
Dat was de vraag niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik verkoop geen slaapzakken, hoor.
Dat herinnert mij eraan dat ik honger heb.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:53 schreef Lienekien het volgende:
Oh, wat is mijn erwtensoep al lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |