Ja, dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:00 schreef broer het volgende:
Overdag ook, trouwens.
Iets met clanvorming ofzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:20 schreef broer het volgende:
Waarom is die afgeschaft? Wat belachelijk.
Sowieso: al die slowchats die worden afgeschaft. Ik snap er niks van.
Ik was een beetje inspiratieloos de laatste weken en dacht ach laat ik mij eens verdiepen in het TT&K volkje.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Maar hoe kom je hier terecht dan? Want voor de bagger hoef je hier niet te zijn.
Hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik was een beetje inspiratieloos de laatste weken en dacht ach laat ik mij eens verdiepen in het TT&K volkje.![]()
O, er gebeurd genoeg hoor, ben nu ook aan het communiceren aldaar. Waar....quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:53 schreef broer het volgende:
Niet dat ik je hier weg wil hebben, maar kun je niet gewoon - om het wat minder rustig te hebben - weer een slowchat in ONZ openen?
Waarom zou je je laten tegenhouden?
Ik heb het twintig posts volgehouden, maar dan slaat de verveling toch echt toe.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
O, er gebeurd genoeg hoor ben nu ook aan het communiceren aldaar. Waar....
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Maar ik ben hier dus niet ter vervanging van daar.![]()
Ja, ik combineer het natuurlijk wel met bijvoorbeeld hier reagreren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het twintig posts volgehouden, maar dan slaat de verveling toch echt toe.
Niettemin veel plezier.
Ja, trusten vast...quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Zo. Nu weet ik geen sociaal verantwoorde antwoorden meer.
Ik ga binnen nu en een half uur maar eens slapen. Doei.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Twee dingen:
1:Tvp.
2: Ik ben zat.
En geheel terzijde, maar daarom niet onbelangrij'k; ik houd ook van jou, Lien.!
Nee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef PAA-053 het volgende:
Dit is toch de SC? (Lijkt het wel op ....)
Ik zoek een boek! Daar wou ik geen topic voor openen. Het gaat om het boek van een Amerikaanse vrouw () die 2 baantjes heeft, en nog het hoofd niet boven water kan houden. De schrijfster is zelf niet arm maar leeft een maand lang het leven van iemand die echt in die situatie zit. Een van de baantjes was serveerster in een restaurant/eetcafe. Het is als het ware een documentaire.
Kent iemand dat boek?
Zie je mogelijkheden voor initiatieven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:59 schreef Augustina het volgende:
Nee, de omgang met andere mensen verloopt uitstekend. Het werk is ook leuk en goed te doen, maar het is meer dat ik niet altijd genoeg te doen heb.
Hoi.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:00 schreef JAM het volgende:
Goedemiddag!
Tuurlijk wel en die ontplooi ik zoveel mogelijk. Maar het houdt een keer op.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie je mogelijkheden voor initiatieven?
Google eens op the working poorquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef PAA-053 het volgende:
Dit is toch de SC? (Lijkt het wel op ....)
Ik zoek een boek! Daar wou ik geen topic voor openen. Het gaat om het boek van een Amerikaanse vrouw () die 2 baantjes heeft, en nog het hoofd niet boven water kan houden. De schrijfster is zelf niet arm maar leeft een maand lang het leven van iemand die echt in die situatie zit. Een van de baantjes was serveerster in een restaurant/eetcafe. Het is als het ware een documentaire.
Kent iemand dat boek?
Ik had niet meer te zeggen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Da's wel heel minimaal.
Ja, ik heb vandaag al een banaan gegeten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:14 schreef k_man het volgende:
Afijn.
Hoe?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag al een banaan gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |