Analoog aan vanillevla, aardbeienvla en chocoladevla: wat zit er in hemelsnaam in familievla?quote:
Da's alweer een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:25 schreef LXIV het volgende:
En pas werd er toch ook een jongetje neergeknald wegens sneeuwballen gooien?
Het dorpje ligt hier maar een paar kilometer vandaan, en mijn vriendin is hier geboren en getogen. Dus dat nieuws (of geruchten) gaan heel snel. Zij kent ook mensen die kinderen daar op school hebben en daar werken, dus we zullen het zo wel precies horen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:29 schreef k_man het volgende:
Hoe kom je bij het verhaal van die oudere broer L?
Ben jij mijn mama?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:51 schreef Lienekien het volgende:
Hoi.
Zijn middelv... nee, 't is een andere vinger.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:54 schreef broer het volgende:
Ha.
Wat doet Calimero zo groot in mijn beeld?
Nee, maar ik wil je hand wel even vasthouden?quote:
Dan moet je zeggen: "Scheer je weg, uilskuiken! of ik eet je op"quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je hand wel even vasthouden?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:55 schreef dwerg het volgende:
Zijn middelv... nee, 't is een andere vinger.
Nee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen: "Scheer je weg, uilskuiken! of ik eet je op"
Had jij de LP van Calimero niet vroeger?
Daar hebben we Paulus weer, Paulus de boskabouter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:59 schreef Lienekien het volgende:
Paulus de Boskabouter, daar hadden we wel iets van.
Van kwaad naar erger.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:19 schreef wyccie het volgende:
Koffie, Redbull, cocaïne.
Eucalypta was heel eng. Die stem ook. Brr. In het Stripmuseum kreeg ik weer de rillingen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar hebben we Paulus weer, Paulus de boskabouter.
Ik vond die vieze heks Eucalypta altijd zo akelig. Al weet ik niet precies waarom zij nu zo gevaarlijk was.
Maar wat deed ze nu fout? Behalve dat ze een heks was? Ving ze wel eens kleine dieren om die achter in haar hol een beetje pijn te doen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eucalypta was heel eng. Die stem ook. Brr. In het Stripmuseum kreeg ik weer de rillingen.
Mij ook niet echt. Volgens mij lette je daar als kind niet zo op.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Er is me qua verhaallijnen niets van bijgebleven.
Maar het is toch ook niet normaal, Lienekien!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:28 schreef Lienekien het volgende:
Nou, nou, nou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |