Mja, inderdaad. Ik zat ook met die achternaam. En z'n voornaam dusquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:41 schreef Mark_V het volgende:
Sorry soemp, ik kon maar niet op de achternaam van die derde komen. Is volgens mij ook niet echt een volwaardige presentator, hij hangt er altijd maar een beetje bij.
Kom, beperk jezelf niet zo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:47 schreef Mark_V het volgende:
Je kan kiezen uit:
Reve/Sex/Autos en techniek....
Nee, kattenliefhebber.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Gezien je avatar moet je toch ook wel tekenfilmofiel zijn?
Die had ik ook!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:52 schreef Mark_V het volgende:
Ik had vroeger een allstar douchegelflacon![]()
,
Ik hem 'm gisteren gezien en tegen alle verwachtingen in wellicht de beste Bondfilm ooit (voor mij dan).quote:
Die was al vergeven, alleen stond nergens dikgedruktquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Jayhawk het volgende:
WooZ +2
nog van Mensje van Keulen
Punten in deel 470:
Nembrionic +4
Yurithemaster +2
Gooitzen +2
Jayhawk +2
SaskiaR +4
WooZ + 4
Lienekien +2
Roofingburner + 2
Mark_V +8
Soemp +6
vdvorst +2
SaskiaR +2quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef SaskiaR het volgende:
Martin Campbell
Ik ga liever naar een andere film.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:15 schreef Mark_V het volgende:
Ja, wat is er roofingbrander?
En James Bond is zekers cool, nieuwe film nog niet gezien alleen (geen tijd), zin om samen te gaan Lien?
Zoals daar zijn?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een andere film.
Ouch pwned wie ene n00b....quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:16 schreef RoofingBurner het volgende:
dit is een Mark V, maar da's een Jaguar.
[afbeelding]
Op het moment zou ik het even niet weten. Een van de laatste waar ik heengeweest ben, was Tapas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |