deoxyribonucleic acidquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
desoxyribo nuclein acid
Ik heb al geantwoord.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Oh, nu zie ik hem ineens niet meer:( maargoed, enig idee?
Gek genoeg dacht ik dat al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:51 schreef SaskiaR het volgende:
Ow ja, maar da's fout.
Inderdaad, dat doet mijn vrouwquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:54 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zie jou ook niet als een naaitype...
Roofingburner + 2quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Quilt.
Je kunt zeggen wat je wilt, ik ben geen huisvrouw of - moeder.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Lienekien als desperate housewife?
Hou je toevallig ook van de Pet Shop Boys, Abba en het songfestival?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Quilt.
Hè. Nou zijn mijn vooroordelen wat jou betreft even flink bevestigd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Hou je toevallig ook van de Pet Shop Boys, Abba en het songfestival?![]()
Ik zit regelmatig 's avonds lekker te quilten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef macondo het volgende:
[..]Hou je toevallig ook van de Pet Shop Boys, Abba en het songfestival?![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef macondo het volgende:
Een klauwhamer?
Tut tut... ga je weer de militante Lienekenau uithangen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hè. Nou zijn mijn vooroordelen wat jou betreft even flink bevestigd.
Ja. En hoe noemen we wat jij uithangt, of ben je gewoon je charmante macho zelf?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Tut tut... ga je weer de militante Lienekenau uithangen?![]()
Mark_V +2 voor het juiste antwoord.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
wat een naaivragen zeg, als ik de beurt krijg, stel ik 20 autovragen
het anwoord is bankhamer
Lien doe es lief
Ik doe hartstikke lief. Doe jij es lief.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
het anwoord is bankhamer
Lien doe es lief
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
Ik ben de liefheid zelve, mij van niet liefheid beschuldigen is blasfemie...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe hartstikke lief. Doe jij es lief.
quote:
Als je dat lief noemt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben de liefheid zelve, mij van niet liefheid beschuldigen is blasfemie...
Kutvraag. Het is trouwens 'deze brik'.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Vraag beantwooorden jij, klagen kan later weer.....![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:54 schreef Soempie het volgende:
een spyker? of zeg ik nu weer iets doms
Nou, ons Mark is nog niet helemaal wakker.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een held! Een C8 Lafayette om precies te zijn.....
Check out the big brain on Soempie +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |