Die staan er mooi opquote:Op donderdag 30 november 2006 23:36 schreef jmac het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het niet zo moeilijk hoor, maar lullig voor je dat je het zo moeilijk vindt ... wat ik niet begrijp dat je bij diverse rellen het een en ander goed probeert te praten, terwijl mensen die in het stadion hebben gezeten en van Feyenoord zijn, er schande van sprekenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeilijk he begrijpend lezen. Tussen niks gebeurd en niks te zien is nogal een verschil.
Zijn ook rellenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat gaat ook over de verkiezingen
Verdonkquote:Op donderdag 30 november 2006 23:59 schreef jmac het volgende:
ga ff weg met die verkiezingen
Die zijn met een uurtje al thuis? Dat is heel knap van ze. Of waar heb je ze gesproken?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo moeilijk hoor, maar lullig voor je dat je het zo moeilijk vindt ... wat ik niet begrijp dat je bij diverse rellen het een en ander goed probeert te praten, terwijl mensen die in het stadion hebben gezeten en van Feyenoord zijn, er schande van spreken
Nog een beetje verdrietig om woensdag?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan zouden ze Zondag voor de wedstrijd tegen SC Heerenveen weer terug kunnen zijn![]()
Hoewel je voetbalclub en je usernaam anders doen vermoeden, moet ik je toch best vaak gelijk geven..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeilijk he begrijpend lezen. Tussen niks gebeurd en niks te zien is nogal een verschil.
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die zijn met een uurtje al thuis? Dat is heel knap van ze. Of waar heb je ze gesproken?
Mwah. Vond "17 april" mooier, hoezo?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Blijkbaar is zoiets nodig helaas. Je vindt het allemaal wel mooi ofzo he?
Je bedoelt dat jij nauwelijks iets kan zienquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou Eilanden had ik toch gelijk. Dat er eigenlijk nauwelijks iets te zien was.
Wat zag jij dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij nauwelijks iets kan zien
quote:net nog even contact gehad, meerdere mensen onwel en afgevoerd, was inprincipe niet zo heel veel aan de hand maar werd uit het niets grote hoeveelheid traangas het vak in gespoten.
Idd, zolang je niet degradeert is het wel goed de komende paar jaarquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:11 schreef ruud_fr het volgende:
we hoeven trouwens ook geen 5e meer te worden
kunnen rustig aan doen
optelsom...quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord wordt echt niet uitgesloten. Wat bij Inter gebeurde was wel een tikkeltje erger.
Andy had het over 3 a 4 jaarquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord wordt echt niet uitgesloten.
Zaken uit het verleden (o.a. Sporting/Blackburn) zullen heus wel meetellen. Op z'n minst zal het wel voor een leeg stadion spelen worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord wordt echt niet uitgesloten. Wat bij Inter gebeurde was wel een tikkeltje erger.
Bagataliseer het maar allemaal weer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
gastquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Bagataliseer het maar allemaal weer.
Wijs maar weer naar anderen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Bagataliseer het maar allemaal weer.
Wijs maar weer naar anderen.
Ik hoop dat je gauw volwassen wordt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:02 schreef Keltie het volgende:
Ik vind een rel op z'n tijd mooi om te zien.
Weet ik, maar net als Keltie kickt hij blijkbaar op rellen van supporters. Maakt hem niet uit waar.quote:
Lekker als je je werkgever zo omschrijft als het even kut gaat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:20 schreef jmac het volgende:
"Ik ben niet iemand die een zinkend schip verlaat", verzuchtte hij.
Dat is natuurlijk onzin, om dat meteen te beweren. Die 2 kennen waarschijnlijk veel mensen van de harde kern, en hebben hier gewoon moeite mee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik, maar net als Keltie kickt hij blijkbaar op rellen van supporters. Maakt hem niet uit waar.
Derksen smult hier anders ook van hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gauw volwassen wordt.
Moeite waarmee?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, om dat meteen te beweren. Die 2 kennen waarschijnlijk veel mensen van de harde kern, en hebben hier gewoon moeite mee.
Ze weten niet precies wat er gebeurd is, net als iedereen, en wachten denk ik met hun oordeel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Moeite waarmee?
Ik heb ze nog nergens zien schrijven dat ze er moeite mee hebben dat die debielen zich zo misdroegen.
Waar zie je dat laatste staan?quote:Ik zie ze alleen maar wijzen naar de ME en de politie of andere clubs en zie ze schrijven dat ze een relletje op z'n tijd wel kicken vinden.
Hier o.a.:quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef Keltie het volgende:
maar als sensatiehoer die ik ben vind ik het ook wel geinig om te zien (de een rijd met de auto achter de brandweer aan, de ander kijkt bij een ongeluk op de snelweg. Ik vind rellen tof.).
Toch heb ik liever dit soort supporters, dan het bioscooppubliek wat tegenwoordig veel in De Kuip zit.
Ok, beetje foute opmerking van hem.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Ok, beetje foute opmerking van hem.
Maar dit is niet anders dan mensen die bij een brandend huis of een ongeluk gaan kijken. Ik weet zeker dat jij ook stiekem wel het instorten van de twin towers indrukwekkend vond.
vond jij dat zo interressant dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ok, beetje foute opmerking van hem.
Maar dit is niet anders dan mensen die bij een brandend huis of een ongeluk gaan kijken. Ik weet zeker dat jij ook stiekem wel het instorten van de twin towers indrukwekkend vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |