Klopt, misschien houden ze alleen de titel aan. A View to a Kill heeft ook bijna niks met het oorspronkelijke verhaal te maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Herald het volgende:
en dat verhaal was ook de basis voor For Your Eyes Only?
quote:But one of the main aspects will be to develop Bond’s complex personality
Ik mis Alias in dit rijtje... Ook M:I3 werd de hemel ingeprezen vanwege de originele manier van vertellen en spanningsopbouw, naast de casual-sfeer buiten de actie om, terwijl het feitelijk een duurdere uitvoering van Alias was.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:50 schreef SunChaser het volgende:
Vond t ook een gwaagde stap. De laatste met Brosnan was de meest luctatieve Bond en toch gooiuen ze de hele boel overhoop. Deze Bond lijkt meer op Jason Bourne en Jack Bauer. En het werkt. Achtervolgingsscene was waanzinnig in t begin.
Dit viel mij ook al op, hij moet in de tussentijd dus behoorlijk veel hebben bijgewonnen. Da's niet erg geloofwaardig, maar goed, hij is natuurlijk James Bond.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:19 schreef SunChaser het volgende:
Het pokerspel klopte voor mn gevoel niet. Bond had minder aan chips dan zn tegenstander. Bij all in kun je alleen de groote van de pot winnen wat je zelf inbrengt, dus Bond kon nooit alles winnen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:19 schreef SunChaser het volgende:
Het pokerspel klopte voor mn gevoel niet. Bond had minder aan chips dan zn tegenstander. Bij all in kun je alleen de groote van de pot winnen wat je zelf inbrengt, dus Bond kon nooit alles winnen.
Ook raar dat er nog iemand was aan t eind met 4 milojoen als de big blind 1 miljoen bedraagt. Dan tel je al niet meer mee.
Weinig actie? 2 ontiegelijk lange achtervolgingen. Vervolgens nog een gevecht in het hotel. Daarna nog een gevecht in venetie. En de poker scenes vond ik anders ook enorm spannend, misschien nog spannender dan de actie scenes.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:33 schreef Steeven het volgende:
Ik vond de nieuwe James Bond als Bond zelf goed overkomen, maar de film was erg matig. Teveel gejank, te weinig actie en geen scherpe dialogen als in de wat oudere Bond-films. Ik ben echter wel weer blij dat het overdreven gedoe aan actie zoals met Brosnan eruit is gehaald.
Die ik juist helemaal NIET miste. Vond die scherpe dialogen een goede wissel!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Misschien bedoel je de super droge one-liners...
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik miste de droge one-liners wel een beetje, vond ik altijd prachtig. Misschien is Bond in deze film nog niet cynisch genoeg.
Dude... ik heb hem al 3x in de bios gezien en elke keer ligt de hele bios plat van het lachenquote:Christ, I miss the cold war.....
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Dude... ik heb hem al 3x in de bios gezien en elke keer ligt de hele bios plat van het lachen!
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die heb ik gemist! Wanneer zegt ie dat dan
?
Dat zegt Mquote:Op donderdag 14 december 2006 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die heb ik gemist! Wanneer zegt ie dat dan
?
Dan hadden wij een suffe bios, een matig gegrinnik was alles. Alleen bij het martelen moest iedereen lachen, volgens mij zat ik in een zaal vol met feministenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Dude... ik heb hem al 3x in de bios gezien en elke keer ligt de hele bios plat van het lachen!
Ah. Ik heb hem nog maar 1 keer gezien, dan onthoud ik dingen niet altijd zo goedquote:
Niet vergeten de Martini:quote:Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |