iggy_in_the_house +1quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Psssst mag ik ook 1 puntje?
Ja, ik ken het verhaal, maar wie was dat ook al weer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:13 schreef schaap001 het volgende:
deze meneer is in 1990 in Parijs overleden nadat ie door een auto was aangereden.
Hoe rock 'n roll is dat?![]()
van the Only Onesquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef belsen het volgende:
Peter Perrett spring ook in mijn gedachten, maar volgens mij is dat een Engelsman.
Ik heb 'm opgezocht enquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:36 schreef belsen het volgende:
Ik gaat off, ik heb hem opgezocht en natuurlijk.
quote:
Ik niet nee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:56 schreef cafca het volgende:
Jongens, jongens...niemand die Stiv Bators herkend?
Dank.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Gave ondertitel belsen.
Toch zonde dat DaisyDuke al tijden offline is, anders had hij bovenin meegedraaid.
Net te laat thuis zie ik alquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:02 schreef ranja het volgende:
Argh. Hebben Jeff Dahl en DOA daar geen tribute voor opgenomen?
Hoe heet-ie nou
Ik hoef nog maar een maandje m'n best te doen om je uit de top 10 te houdenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:57 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[afbeelding]
Net als GLO.... die was dan ongetwijfeld al onbereikbaar geweest.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Gave ondertitel belsen.
Toch zonde dat DaisyDuke al tijden offline is, anders had hij bovenin meegedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |