hehe in de wolken cynic ?quote:Op maandag 4 december 2006 12:15 schreef Cynic het volgende:
There's a faerie in my head and I call her Lady Rosenred!
Liedje van Lake of Tears.quote:
Oh klink tofquote:Op maandag 4 december 2006 12:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Liedje van Lake of Tears.
Bands met Paddestoelenhoedjes zijn tof!
Denk dat je die band best kan waarderen trouwens. Ook wel redelijk doomy (vooral vroeger) en psychedelisch (latere werk)
zeker nietquote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef Cynic het volgende:
Met paddestoelenhoedjes kan je niet mis gaan
wel een hippe huisvrouw danquote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef Nouk het volgende:
Boodschappen gedaan alweer, ik voel me echt zo'n huisvrouw af en toe.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:21 schreef Cynic het volgende:
nog niet geprobeerd. Koffie klinkt wel als een goed idee trouwens
Koffie zet je uberhaubt niet met padsquote:Op maandag 4 december 2006 15:29 schreef Nouk het volgende:
Moet je echt eens proberen, wel belachelijk duur, maar wel erg lekker zeg.
da's ook wel weer waar...quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Koffie zet je uberhaubt niet met pads
Is niet lekker en het zijn verrekte kleine kopjes .. je moet 3 keer zo'n ding aanzetten voor een fatsoenlijke kop.quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Nouk het volgende:
Ach hou op zeg. Is lekker en haske snel. Waarom niet?
ja, 1 grote bak waterige koffie, of 1 kleine bak iets minder waterige koffie.quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Cynic het volgende:
Er is een nieuwe waar je mee kan kiezen hoeveel koffie je wil!
of heb jij hem thuis staan?quote:Op maandag 4 december 2006 15:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, 1 grote bak waterige koffie, of 1 kleine bak iets minder waterige koffie..
nope, d'r staat wel een senseo hier, maar eigenlijk alleen om stof te verzamelen.quote:
die hype is ook wel een beetje over denk ik....quote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nope, d'r staat wel een senseo hier, maar eigenlijk alleen om stof te verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |