nope, d'r staat wel een senseo hier, maar eigenlijk alleen om stof te verzamelen.quote:
die hype is ook wel een beetje over denk ik....quote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nope, d'r staat wel een senseo hier, maar eigenlijk alleen om stof te verzamelen.
we hebben afgelopen weekend net in Alphen a/d Rijn gespeeld.quote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef Troel het volgende:
Cynic, wanneer spelen jullie in de buurt van Utreg?
Nouja, Alphen ook niet echt hoorquote:Op maandag 4 december 2006 18:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
we hebben afgelopen weekend net in Alphen a/d Rijn gespeeld.
Verder staat er nog maar 1 optreden. Volgende week in Roden. En da's niet bepaald in de buurt van Utrecht....
Misschien dat PP wel zo'n breed beeldscherm heeft, je weet het nietquote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef Querk het volgende:
cool.....past niet
Ja, wie weet,,,whehe mooi man..ooh ja...ik moet wel gaanquote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Misschien dat PP wel zo'n breed beeldscherm heeft, je weet het niet
je bent een man?quote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Jullie kijken ook niet goed naar mn profiel![]()
Dat ookquote:
Dat ookquote:
Vandaag de sleutel opgehaald ik ga samen met BF in assendorp wonenquote:Op maandag 4 december 2006 20:23 schreef Cynic het volgende:
ah, verhuisd!
Maar niemand kijkt ook naar profielen toch?
Tof! Waar woon je?
Ooitquote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd BB!
Het wordt nog wel eens wat met je
Ja wel irritant als je licht stuk is dan werkt de smoes "maar de fietswinkel is zo ver weg" niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |