neuh.. da's niet te goedkoopquote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Kan-ie bij het weggaan toch niet ff tactisch "struikelen" over die gitaar, of is dat te goedkoop?
Begrijpelijk, de muts heeft haar eigen doodvonnis getekend.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef noekje het volgende:
Ilona voelt zich wel ongemakkelijk.
Misschien juist de kans vergroten dat hij eruit gestemd zou worden. Het is wel het hele idee van het programma, en het was nog niet voorgekomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:56 schreef Flyduck het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet ilona als laatste gevraagd hadden met die stemronde
Een bot?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef NAF_NAF het volgende:
Als je haar een bot geeft staat ze gewoon aan jou kant.
yep... 2 bewoners weg voor één vliegcursus is niet duurquote:Op donderdag 30 november 2006 21:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Begrijpelijk, de muts heeft haar eigen doodvonnis getekend.![]()
ik ookquote:Op donderdag 30 november 2006 21:59 schreef Ace1 het volgende:
Jammer, ik mocht stephan wel..
Behoorlijk OK, maar het lijkt mij leuker als hij per ongeluk beide gitaren in het zwembad flikkert.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Kan-ie bij het weggaan toch niet ff tactisch "struikelen" over die gitaar, of is dat te goedkoop?
Over volgorde van stemming is goed nagedacht. Daarmee kon Talpa min of meer de gewenste uitkomst beinvloeden.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:56 schreef Flyduck het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet ilona als laatste gevraagd hadden met die stemronde
Hoezo beinvloeden? Eén stem tegen en de boel ging niet door.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:12 schreef sirrom het volgende:
[..]
Over volgorde van stemming is goed nagedacht. Daarmee kon Talpa min of meer de gewenste uitkomst beinvloeden.
Huh? Ik zat bij de Stephan-stream ('geniet ervan zolang het kan') en heb het niet meegekregen. Waarom gaan de vlieglessen niet door?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:12 schreef bunnyma het volgende:
Wat een lammelingen zijn het toch!
Geen vlieglessen voor Ilona!
Ik begrijp nu dat ze haar dat hebben toegezegd in ruil voor haar "exit" stem voor Stephan. Een beetje chantage dus. Ilona wilde er iets voor terug hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:13 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Huh? Ik zat bij de Stephan-stream ('geniet ervan zolang het kan') en heb het niet meegekregen. Waarom gaan de vlieglessen niet door?
Een beetje chantage? Ze had een heel eisenpakket!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu dat ze haar dat hebben toegezegd in ruil voor haar "exit" stem voor Stephan. Een beetje chantage dus. Ilona wilde er iets voor terug hebben.
Ik had al verwacht dat ze iets terug zouden draaienquote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef Day het volgende:
[..]
Een beetje chantage? Ze had een heel eisenpakket!
Maar dan nog, ze zijn ermee akkoord gegaan. Een deal is een deal!
Toevallig zei Eveline het gisterenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef Day het volgende:
[..]
Een beetje chantage? Ze had een heel eisenpakket!
Maar dan nog, ze zijn ermee akkoord gegaan. Een deal is een deal!
dat zullen we gaan zien... gaat iig goede streams opleveren, en daar zit ik hier voorquote:Op donderdag 30 november 2006 22:15 schreef Day het volgende:
Dit kunnen ze niet maken!
wat voor soort reacties?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:25 schreef Da hopman het volgende:
Op de talpasite heeft de redactie nu opeens allemaal reacties weggehaald. Iedereen over de flos daar. Zoveel escalatie integraal. Mooi man.
Afwachten hoe de redactie daarop reageert.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:28 schreef Ace1 het volgende:
Waarom willen ze een herstemming over dat vliegen.. er is toch gewoon gestemt, waarom opnieuw.. dat moet toch eigelijk niet kunnen..
Dan moet Ilona eigenlijk ook terug komen op haar stemming over Stephanquote:Op donderdag 30 november 2006 22:28 schreef Ace1 het volgende:
Waarom willen ze een herstemming over dat vliegen.. er is toch gewoon gestemt, waarom opnieuw.. dat moet toch eigelijk niet kunnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |