Via Shoutcaster iddquote:Op donderdag 30 november 2006 21:25 schreef BrauN het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen? Met Shoutcast ofzo?
Ik wil best 'n uurtje per week een Radio Bendeleider showtje weggeven. Maar een mic heb ik niet, dus het wordt alleen muziek en de welbekende jingles.
Shoutcast inderdaad, en we gebruiken als programma SAM Broadcaster, maar je mag ook Winamp gebruiken als je dat liever wilt.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:25 schreef BrauN het volgende:
Ik wil best 'n uurtje per week een Radio Bendeleider showtje weggeven. Maar een mic heb ik niet, dus het wordt alleen muziek en de welbekende jingles.
Okee, daar ben ik bekend mee.quote:
Tof, wat heb je met al die nummers gedaan dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Okee, daar ben ik bekend mee.
Ik heb die hele Radio Bendeleider muziekcollectie niet meer... was een paar gig, dus best zonde. Maar ik zal de komende weken m'n oogjes openhouden op Usenet en alle puike schlager- en piratenalbums downloaden.
Goed plan, hebbie m'n msn nog?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Okee, daar ben ik bekend mee.
Ik heb die hele Radio Bendeleider muziekcollectie niet meer... was een paar gig, dus best zonde. Maar ik zal de komende weken m'n oogjes openhouden op Usenet en alle puike schlager- en piratenalbums downloaden.
Eigen van Chris.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:31 schreef BrauN het volgende:
Oh ja... welke server ga je trouwens gebruiken? Eigen dingetje, of die van Actionradio enzo?
Gedelete als een gek. Op een gegeven moment was ik het he-le-maal beu.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Tof, wat heb je met al die nummers gedaan dan?
Ik heb je er laatst bij een grote sanering uitgeknikkerd. Dus..., nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed plan, hebbie m'n msn nog?
Hoerrr.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gedelete als een gek. Op een gegeven moment was ik het he-le-maal beu.
[..]
Ik heb je er laatst bij een grote sanering uitgeknikkerd. Dus..., nee.
Als je mij tzt ook even toevoegt geef ik je de benodigde software en info.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gedelete als een gek. Op een gegeven moment was ik het he-le-maal beu.
[..]
Ik heb je er laatst bij een grote sanering uitgeknikkerd. Dus..., nee.
Prima.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je mij tzt ook even toevoegt geef ik je de benodigde software en info.
Dan zal ik gelijk even reageren. Vertelquote:Op donderdag 30 november 2006 21:48 schreef Ulreazj het volgende:
Braun is serieus
OT:
Als er nog keer wat gehost cq gestreamd moet worden. Give a PM
Ik kan altijd een tijdje m'n laptop laten draaien met muziek e.d. Kan eventueel ook configureren dat jullie op afstand bij de collectie kunnen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal ik gelijk even reageren. Vertel
Prima, ik hou contactquote:Op donderdag 30 november 2006 21:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik kan altijd een tijdje m'n laptop laten draaien met muziek e.d. Kan eventueel ook configureren dat jullie op afstand bij de collectie kunnen.
moet je er door heen praten??quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Even aan iedereen die mee wil doen met hun uurtjes. Het is vooral de bedoeling de requestjes van de gebruikers te draaien, hoe je de rest invult mag je zelf weten. Wat variatie wordt echter wel gewaardeerd.
Ja, maar het hoeft niet per se. Het is alleen een beetje saai zonder mic.quote:
maar mijn stem is zo verneukt door een micquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar het hoeft niet per se. Het is alleen een beetje saai zonder mic.
Iedereen vindt dat van zichzelf, dat valt echt reuze mee, gewoon doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
maar mijn stem is zo verneukt door een micvan de rest wil ik het best doen
heb ook wel vaker internet radio gedaan
alleen dat was non stop jump
Das zonder t Chrissiequote:Schroom dan niet om te mailen naar Christiaan@fok.nl, vermeldt (...)
quote:
quote:
Ja, ik ga morgen antwoordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:50 schreef Bendeleider het volgende:
Heb je mijn mail gehad?
Bier en frituur hits?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:25 schreef BrauN het volgende:
Stuur je hem ook even door naar mij?quote:
Alleen nog effe aan m'n collectie werken.quote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef Bendeleider het volgende:
BrauN en ik doen het!
Met zoetsappige jingles en kletterende berghits!quote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Alleen nog effe aan m'n collectie werken.
Ik wil me wel op 'n niche van de luisteraarsmarkt gaan richten hoor, een lekker gespecificeerd soort muziek. Ik zat zelf te denken aan early Alpenhutte mellow kabumsch musik.
quote:
quote:
quote:
Ik heb niks gezien, als je MSN hetzelfde is als je e-mailadres heb ik je toegevoegd.quote:Op maandag 4 december 2006 23:33 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb christiaan op msn geadd...
joepiedepoepiequote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef Bendeleider het volgende:
BrauN en ik doen het!
Als alles goed gaat donderdag alquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als alles goed gaat donderdag al.
Radio Bendeleider.... was dat niet een zendpiraat?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:25 schreef BrauN het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 17:41 schreef gateway het volgende:
[..]
Radio Bendeleider.... was dat niet een zendpiraat?
Mailen!quote:
Ja gisteren men!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:51 schreef mash_ het volgende:
jjou uitzending?
Uitzendschema staat in de op, en tja, welke statistieken wil je weten?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:05 schreef dj_ko het volgende:
tvp, ben ook wel geintereseerd, zelf al vaak met SAM broadcaster gewerkt. Maaruh staan er ergens ook uitzendschema's online en statistieken e.d.?
jaquote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat ik de meeste luisteraars haal, die
Ach ik had gisteren een handjevol, 17 min max. Vorige week 18. Ach het zijn de mensen uit PUB en daar wil ik wel wat voor terug doen. Een uitzonderlijk leuke uitzending maken!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef dj_ko het volgende:
[..]
jahoeveel luisteraars gemiddeld enzo, als je voor een handjevol mensen staat te draaien is het ook zo saai
![]()
donequote:Op zondag 7 januari 2007 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stuur mij even een mail of Christiaan, voeg me toe op msn of die iets anders. Dan kunnen we bespreken wat we gaan doen
Correct.quote:
Ja.quote:
als je me uitlegt hoe ik PM moet sturenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
PM!
Bovenaan in de fok! balk op het envelopje klikkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef gateh het volgende:
[..]
als je me uitlegt hoe ik PM moet sturenverder heb ik 4 jaartjes ervaren met dj-en
microfoon heb ik, maar dat is XLR aansluiting en past dus niet makkelijk in me pc
![]()
verstuurd! thnx!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bovenaan in de fok! balk op het envelopje klikken
En jij mag me ook op MSN toevoegenquote:
Op dit moment niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:24 schreef jors het volgende:
waar kan je het terug luisteren?
Goed idee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
maak een pdcast
Welke geekz0r zorgt daarvoor?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook, nu nog een server.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |