Via Shoutcaster iddquote:Op donderdag 30 november 2006 21:25 schreef BrauN het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen? Met Shoutcast ofzo?
Ik wil best 'n uurtje per week een Radio Bendeleider showtje weggeven. Maar een mic heb ik niet, dus het wordt alleen muziek en de welbekende jingles.
Shoutcast inderdaad, en we gebruiken als programma SAM Broadcaster, maar je mag ook Winamp gebruiken als je dat liever wilt.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:25 schreef BrauN het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen? Met Shoutcast ofzo?
Ik wil best 'n uurtje per week een Radio Bendeleider showtje weggeven. Maar een mic heb ik niet, dus het wordt alleen muziek en de welbekende jingles.
Okee, daar ben ik bekend mee.quote:
Tof, wat heb je met al die nummers gedaan dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Okee, daar ben ik bekend mee.
Ik heb die hele Radio Bendeleider muziekcollectie niet meer... was een paar gig, dus best zonde. Maar ik zal de komende weken m'n oogjes openhouden op Usenet en alle puike schlager- en piratenalbums downloaden.
Goed plan, hebbie m'n msn nog?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Okee, daar ben ik bekend mee.
Ik heb die hele Radio Bendeleider muziekcollectie niet meer... was een paar gig, dus best zonde. Maar ik zal de komende weken m'n oogjes openhouden op Usenet en alle puike schlager- en piratenalbums downloaden.
Eigen van Chris.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:31 schreef BrauN het volgende:
Oh ja... welke server ga je trouwens gebruiken? Eigen dingetje, of die van Actionradio enzo?
Gedelete als een gek. Op een gegeven moment was ik het he-le-maal beu.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Tof, wat heb je met al die nummers gedaan dan?
Ik heb je er laatst bij een grote sanering uitgeknikkerd. Dus..., nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed plan, hebbie m'n msn nog?
Hoerrr.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gedelete als een gek. Op een gegeven moment was ik het he-le-maal beu.
[..]
Ik heb je er laatst bij een grote sanering uitgeknikkerd. Dus..., nee.
Als je mij tzt ook even toevoegt geef ik je de benodigde software en info.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gedelete als een gek. Op een gegeven moment was ik het he-le-maal beu.
[..]
Ik heb je er laatst bij een grote sanering uitgeknikkerd. Dus..., nee.
Prima.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je mij tzt ook even toevoegt geef ik je de benodigde software en info.
Dan zal ik gelijk even reageren. Vertelquote:Op donderdag 30 november 2006 21:48 schreef Ulreazj het volgende:
Braun is serieus
OT:
Als er nog keer wat gehost cq gestreamd moet worden. Give a PM
Ik kan altijd een tijdje m'n laptop laten draaien met muziek e.d. Kan eventueel ook configureren dat jullie op afstand bij de collectie kunnen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal ik gelijk even reageren. Vertel
Prima, ik hou contactquote:Op donderdag 30 november 2006 21:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik kan altijd een tijdje m'n laptop laten draaien met muziek e.d. Kan eventueel ook configureren dat jullie op afstand bij de collectie kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |