Jah hoe komt dat t-shirt anders stuk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie er al een keer tussen gezeten.
Dan is ie ook vast besnedenquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie er al een keer tussen gezeten.
quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met besneden jongens
![]()
Mijn huis uit, jij invalide individu!
jij hebt er meer ...sletquote:
zonder mij ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:19 schreef NathaN het volgende:
Hmz, laat ik eens gaan slapen...
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang33333l! Ik heb even je WoW hulp nodig..
quote:
Doe ik mee, heal, tank, dps?quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er niet! Maar wat moest je weten?
Anders gaan we gewoon een avondje samen WOW-enMaak ik wel een nieu character aan
Geen idee, ik heb nooit met Nuno geslapen, dus geen vergelijkingsmateriaal. Ik slaap sowieso niet met mensen die ik niet ken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:56 schreef Stroekie het volgende:
en heb je er wel minder goed door geslapen ?![]()
Of je procrastinatiedrang is te groot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:31 schreef DennisMoore het volgende:
De week is te kort.
Of m'n to-do-lijst is te lang, dat kan ook.
Ssssst!quote:
Iets heel stoms: hoe ik iTunes aanzet in WoWquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik was er niet! Maar wat moest je weten?
Anders gaan we gewoon een avondje samen WOW-enMaak ik wel een nieu character aan
Ach, stom... Ik zou het ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iets heel stoms: hoe ik iTunes aanzet in WoW
Windowed spelen, of een add-on gebruiken, volgens mij zijn er wel add ons waarmee je een media speler kunt besturen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*gevonden*quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die hoeren Mac versie heeft het ingebouwd.. grr..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Windowed spelen, of een add-on gebruiken, volgens mij zijn er wel add ons waarmee je een media speler kunt besturen.
Ja, hó. Zo makkelijk kom je er niet van af!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik had voor het eerst sinds ik in Zwolle woon jehova's aan de deurdat moest ik ff kwijt
Wie heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik had voor het eerst sinds ik in Zwolle woon jehova's aan de deurdat moest ik ff kwijt
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, hó. Zo makkelijk kom je er niet van af!
VertelDat moet me een gebeurtenis zijn geweest..
De grootste,quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb twee tv's op proef.... welke zal ik nemen?
[afbeelding]
Kan je niet alvast een leuk sinterklaas gedicht voor m'n broer verzinnen ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:06 schreef NathaN het volgende:
Pfff, weekend is net begonnen en ik verveel me nu al...
Daar kun je toch geen war of the worlds of LOTR o.i.d. op kijken op dat frotjequote:
Nee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:08 schreef Stroekie het volgende:
Kan je niet alvast een leuk sinterklaas gedicht voor m'n broer verzinnen ?![]()
Oh, dat vertel ik 'm welquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godverdomme, ik moet gewoon mijn tuinman uitleggen hoe de grasmaaier werkt.
[afbeelding]
.....kneus
Dan ga je toch ehm... uit ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:06 schreef NathaN het volgende:
Pfff, weekend is net begonnen en ik verveel me nu al...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |