Jah hoe komt dat t-shirt anders stuk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie er al een keer tussen gezeten.
Dan is ie ook vast besnedenquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie er al een keer tussen gezeten.
quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met besneden jongens
![]()
Mijn huis uit, jij invalide individu!
jij hebt er meer ...sletquote:
zonder mij ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:19 schreef NathaN het volgende:
Hmz, laat ik eens gaan slapen...
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang33333l! Ik heb even je WoW hulp nodig..
quote:
Doe ik mee, heal, tank, dps?quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er niet! Maar wat moest je weten?
Anders gaan we gewoon een avondje samen WOW-enMaak ik wel een nieu character aan
Geen idee, ik heb nooit met Nuno geslapen, dus geen vergelijkingsmateriaal. Ik slaap sowieso niet met mensen die ik niet ken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:56 schreef Stroekie het volgende:
en heb je er wel minder goed door geslapen ?![]()
Of je procrastinatiedrang is te groot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:31 schreef DennisMoore het volgende:
De week is te kort.
Of m'n to-do-lijst is te lang, dat kan ook.
Ssssst!quote:
Iets heel stoms: hoe ik iTunes aanzet in WoWquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik was er niet! Maar wat moest je weten?
Anders gaan we gewoon een avondje samen WOW-enMaak ik wel een nieu character aan
Ach, stom... Ik zou het ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iets heel stoms: hoe ik iTunes aanzet in WoW
Windowed spelen, of een add-on gebruiken, volgens mij zijn er wel add ons waarmee je een media speler kunt besturen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*gevonden*quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die hoeren Mac versie heeft het ingebouwd.. grr..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Windowed spelen, of een add-on gebruiken, volgens mij zijn er wel add ons waarmee je een media speler kunt besturen.
Ja, hó. Zo makkelijk kom je er niet van af!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik had voor het eerst sinds ik in Zwolle woon jehova's aan de deurdat moest ik ff kwijt
Wie heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik had voor het eerst sinds ik in Zwolle woon jehova's aan de deurdat moest ik ff kwijt
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, hó. Zo makkelijk kom je er niet van af!
VertelDat moet me een gebeurtenis zijn geweest..
De grootste,quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb twee tv's op proef.... welke zal ik nemen?
[afbeelding]
Kan je niet alvast een leuk sinterklaas gedicht voor m'n broer verzinnen ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:06 schreef NathaN het volgende:
Pfff, weekend is net begonnen en ik verveel me nu al...
Daar kun je toch geen war of the worlds of LOTR o.i.d. op kijken op dat frotjequote:
Nee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:08 schreef Stroekie het volgende:
Kan je niet alvast een leuk sinterklaas gedicht voor m'n broer verzinnen ?![]()
Oh, dat vertel ik 'm welquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godverdomme, ik moet gewoon mijn tuinman uitleggen hoe de grasmaaier werkt.
[afbeelding]
.....kneus
Dan ga je toch ehm... uit ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:06 schreef NathaN het volgende:
Mja, maar heb eigenlijk weinig zin om wat nutteloos in een kroeg rond te hangen. Zeker de kroegen in Utrecht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:17 schreef DennisMoore het volgende:
Dan ga je toch ehm... uit ofzo?
Ga naar de bieb en leen een paar leuke boeken. Of koop een paar leuke boekenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:06 schreef NathaN het volgende:
Zet het scheermesje in je armen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:06 schreef NathaN het volgende:
Telt Gilette M3Power als elektrisch scheren?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
NathaN lijkt me zich elektrisch te rasieren.
Ik heb nog genoeg boeken liggen, maar te weinig rust in mezelf om lekker te kunnen zitten lezen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:09 schreef wonderer het volgende:
Ga naar de bieb en leen een paar leuke boeken. Of koop een paar leuke boeken
En dan lezen natuurlijk.
Oh, ja, dat ken ik, da's klote. Succes in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg boeken liggen, maar te weinig rust in mezelf om lekker te kunnen zitten lezen.
Ik probeer het wel even met het herinrichten van de studeerkamer...
Dank je. Heb de eerste boekenkast de kamer al uitgewerkt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:47 schreef wonderer het volgende:
Oh, ja, dat ken ik, da's klote. Succes in ieder geval.
Äaron krijgt bij ons dansles.quote:
Wie!?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Äaron krijgt bij ons dansles.Schattig om te zien.
Paar dansers staan straks met hem op 't podium.
hahaquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:56 schreef wonderer het volgende:
Heb je Before en After foto's gemaakt? Nou ja, after nog niet dus, maar before?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Hooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
en waar moet ik dan wachten op jou ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, maar heb eigenlijk weinig zin om wat nutteloos in een kroeg rond te hangen. Zeker de kroegen in Utrecht.
yepquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:10 schreef LuQas het volgende:
Thanksgiving? Inclusief kalkoen?
Pandora is overschat, vind ik.
hoiiii dikkerdje!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
dag luqas
hey luQyequote:
Die krengen zijn nu vast in de uitverkoop, dus sla je slagquote:
sssssquote:
Ik zou de grote nemen, die heeft wel beeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb twee tv's op proef.... welke zal ik nemen?
[afbeelding]
Geen idee?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:11 schreef Nuno_G het volgende:
en waar moet ik dan wachten op jou ?
thuis ? ik ga zo uit dus dat denk ik nietquote:
En het si tijd om uit te gaan .... sletten en sloeren here we comequote:
Tsss, luiaard.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik wacht wel tot het hele seizoen beschikbaar komt... lekker elke avond in bed kijken
Afgelopen Idols, met dat afro haarquote:
Haha geniaal!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nSgpBB0yMSQ
*schaterlach*!
Dat waren toch de Duitsers?quote:Op zaterdag 2 december 2006 04:02 schreef davidov het volgende:
Haha geniaal!
En dan zeggen ze dat Belgen geen gevoel voor humor hebben
Neequote:Op vrijdag 1 december 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kun je toch geen war of the worlds of LOTR o.i.d. op kijken op dat frotje
Ik citeer even de wetenschapper Davidov, die zei toen hij hem in 't echt zag: "Gozer, het scherm van mijn mobiele telefoon is nog groter man!"quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zou de grote nemen, die heeft wel beeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |