Staat ook bij het 'blauwe hart' en bij de zuidpoortquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!
Volgende Delft meetquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:50 schreef Originele_Naam het volgende:
wat is er volgende week
Haha, je zei fokquote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Autoreply het volgende:
Owja; morgen om fokking half acht er uit![]()
Ohja... goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Autoreply het volgende:
Owja; morgen om fokking half acht er uit![]()
Ja, maar ik ben dronkenzit er doorheen enzowquote:
Oh, superhandig, dat ga ik dan maar eens doen. Dankjequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!
Misschien kan ik die ook uit laten tuffen.. Nu zou ik écht niet weten waar het isquote:Op woensdag 6 december 2006 00:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Staat ook bij het 'blauwe hart' en bij de zuidpoort
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, superhandig, dat ga ik dan maar eens doen. Dankje
[..]
Misschien kan ik die ook uit laten tuffen.. Nu zou ik écht niet weten waar het is![]()
![]()
En er zijn toch ook meerdere supermarkten op zondag open? Dit weekend blijf ik in Delft, lekker leren enzo.![]()
quote:
Bij ons op de Facu. Begin is half zes oid, friettent is geregeld. Doe maar ff een berichtje als je wil komenquote:
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leukquote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?
tot 8 uur?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?
Bijna, maar dan aan de andere kant van het centrum...quote:Op woensdag 6 december 2006 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leuk![]()
In de buitenhof ookquote:Op woensdag 6 december 2006 12:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tot 8 uur?
Sinds wanneer dan? volgens mij was hij op zondag altijd tot 6 uur open!
-edit-
die in tanthof is tegenwoordig ook op zondag open, trouwens!
Oh god, dit wordt wat met mijquote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijna, maar dan aan de andere kant van het centrum...
Vlakbij de v&d.
Yepz, die kapper is gaafquote:Op woensdag 6 december 2006 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |