Was Pauel, maar is nu ook Life fit. www.pauelsport.nlquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Jerkmaine het volgende:
Er zit ook nog een sportschool in de Floresstraat. Zegt je vast niks, dat is dat straatje naast de mega Albert Heijn, waar die wekelijkse markt is. Volgens mij heet die sportschool "Nauwelaerts", maar ik kan het verkeerd hebben.
Ik heb het rondje Haarlem ooit nog eens geschaatst! Toen dat nog konquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Jelief het volgende:
Over fietsen en Haarlem gesproken dit is ook wel een leuk stukkie fietsen. Ik heb hem nog nooit helemaal gefietst maar wil dat van de zomer zeker nog eens gaan doen.
Coolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Jelief het volgende:
Over fietsen en Haarlem gesproken dit is ook wel een leuk stukkie fietsen. Ik heb hem nog nooit helemaal gefietst maar wil dat van de zomer zeker nog eens gaan doen.
Op zondagavond is genoeg plek te vinden @ Raaks, is 40 meter lopen! Wel ff achterin kijken, zat plekquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef JDude het volgende:
Dat is vast wel te doen op zondagavond?
Alvast bedankt!![]()
Precies achter het patronaat zit een hele woonwijk, daar kun je hem vast wel kwijt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Ik ga over 1,5 week naar het welbekende podium Patronaat, uiteraard in Haarlem. Waar kan ik de auto het best parkeren?
Groetjes,
JD
Met parkeer vignet.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:41 schreef menesis het volgende:
[..]
Precies achter het patronaat zit een hele woonwijk, daar kun je hem vast wel kwijt.
Ja, dat dacht ik ook altijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:45 schreef Jelief het volgende:
Ik woon ook nog steeds in Haarlem, knap als iemand mij hier weg krijgt.
gaaf joh ! gefeliciteerdquote:
Dat is het Houtvaart Kwartierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef ErikN het volgende:
Hoi,
weet iemand in welke wijk de van 't hoffstraat zit?
Het zit ergens zuidwest, parralel langs het spoor
Ken je dat poortje bij de Keurslager op het Ruijterplein?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef ErikN het volgende:
Hoi,
weet iemand in welke wijk de van 't hoffstraat zit?
Het zit ergens zuidwest, parralel langs het spoor
ik weet waar de straat is. ik woon er nml. alleen ik weet niet hoe de wijk heetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:24 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ken je dat poortje bij de Keurslager op het Ruijterplein?
Nou als je daar onderdoorgaat ben je in de Van 't Hoffstraat
En ik woon toevallig 16 jaar(ben bijna 19 jaar) in Schalkwijk en je ziet hier echt geen vrouwelijk schoon lopenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef AgeEll het volgende:
loop er stage. leuke stad. in de stad wel atijd vrouwlijk schoon, hier niet
Ergens anders wonenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
En ik woon toevallig 16 jaar(ben bijna 19 jaar) in Schalkwijk en je ziet hier echt geen vrouwelijk schoon lopen
Ik vind het echt een kutwijk hier. Kan zowat met niemand opschieten hier.
Schalkwijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
En ik woon toevallig 16 jaar(ben bijna 19 jaar) in Schalkwijk en je ziet hier echt geen vrouwelijk schoon lopen
delirium breezertentquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
SchalkwijkIk zou zeggen hoepel op daar
![]()
Ik moet nog wat bekennen, ik ben de delerium ingeweestwat een vreselijke tent
voortaan toch maar de stalker ofzo![]()
Meerwijk valt behoorlijk tegen hoor, maar er zit verbetering in door de nieuwbouw die er nu komt en de afbraak van die oude aftandse flats. Dat wordt nog wel wat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:00 schreef Ellatjuh het volgende:
schalkwijk is goed te doen als je in de molenwijk waar ik dus woon woont.
woon er fijn en nooit gedoe
meerwijk is dacht ik ook nog wel redelijk te doen
Nou moet ik eerlijk bekennen dat het een middagje winkelcentrum Schalkwijk behoorlijk tegenvaltquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
In andere delen vand e stad doen ze er nog wat aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Meerwijk valt behoorlijk tegen hoor, maar er zit verbetering in door de nieuwbouw die er nu komt en de afbraak van die oude aftandse flats. Dat wordt nog wel wat.
Molenwijk is juist een heel erg mooi en "groen" gedeelte van Schalkwijk.
Ik kan het echt een ieder aanraden om daar te gaan wonen.
Het gedeelte van Schalkwijk wat voor de slechte naam zorgt is Europawijk en ik kan het me goed voorstellen als je een paar keer er doorheen loopt.
Ik vind het alleen een beetje jammer wanneer mensen zeuren over Schalkwijk, terwijl ze eigenlijk Europawijk/Boerhaavewijk bedoelen. Dat zijn de twee delen van Schalkwijk waar je inderdaad NIET moet zijn.
Maar zulke wijken heb je ook in Haarlem Noord, Oost en West en niet alleen in Haarlem Zuid.
En waarom zou je daar op moeten hoepelen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
SchalkwijkIk zou zeggen hoepel op daar
![]()
Ik moet nog wat bekennen, ik ben de delerium ingeweestwat een vreselijke tent
voortaan toch maar de stalker ofzo![]()
In Schalkwijk zijn ze ook druk bezig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In andere delen vand e stad doen ze er nog wat aan.
Amsterdamse buurt gaat compleet plat wat een hoop moet gaan oplossen volgens de plannen.
Leidsebuurt is in de afgelopen 15 jaar 100% verbeterd
Noord en schalkwijk hebben als enige nog mindere wijken of zie ik er eentje flink over het hoofd?
Overigens is de Leidse buurt ook altijd wel een redelijk mooie buurt geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In andere delen vand e stad doen ze er nog wat aan.
Amsterdamse buurt gaat compleet plat wat een hoop moet gaan oplossen volgens de plannen.
Leidsebuurt is in de afgelopen 15 jaar 100% verbeterd
Noord en schalkwijk hebben als enige nog mindere wijken of zie ik er eentje flink over het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |