quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:48 schreef worldpimber het volgende:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2918517
Die vervelen zich ook
Grappig dat ze die paal tegenkwamen, en nog wat tape overhadden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:48 schreef worldpimber het volgende:
Die vervelen zich ook
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:56 schreef BazzieK het volgende:
Kookprogramma's op TV als je honger hebt
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:48 schreef worldpimber het volgende:
Die vervelen zich ook
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:12 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig dat ze die paal tegenkwamen, en nog wat tape overhadden.![]()
[afbeelding]
Pietjebuk is een neandertaler die kan praten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Trouwens... wie de fuck is pietjebuken wat heeft ie tegen pimber
dan moet je werken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zit nu 10 uur op me werkleuk, deadlines
iddquote:
owjahquote:En je verdient na Ralf het meeste van de Fok! MC, dus niet klagen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus pizza vandaag?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd![]()
owjahdat laatste wist ik dat je dat ging zeggen
En dan mijn zus nog aandringen dat ik voor haar kids ook cadeautjes moet kopen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef worldpimber het volgende:
Tis wel slecht gesteld met de lonen van FokMC![]()
zit er dik inquote:
ik mag morgen weerquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:48 schreef worldpimber het volgende:
Zit je nog op school ook trouwens snOtPM?
En dat voor een rechts forum.. of juist..quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef worldpimber het volgende:
Tis wel slecht gesteld met de lonen van FokMC![]()
Heel verstandig.. u need to feed the brainpower.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zit er dik inde bodem van de pot van de pepernoten hier is wel in zicht aan het geraken
mijn maag riep --> pepernoten antwoordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
Heel verstandig.. u need to feed the brainpower.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
Dus ik heb beantwoord: Laat maar mierenneuker.
Natte bladeren vallen toch wel mee, slippend achterkant = boissonquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben gisteren trouwens bijna op m'n bek gegaan, voor het eerst
Ik moest tussen twee geparkeerde auto's induiken vanwege een tegenligger, en toen ik vanuit stilstand weg wilde rijden bleek ik op natte bladeren te staan
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
dan moet je werken.En je verdient na Ralf het meeste van de Fok! MC, dus niet klagen.
![]()
![]()
![]()
Hieruit maak ik op dat je je bandit gewoon weg gaat geven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Geweldig, ben trots op jeNetzoals kenkerkneuze die voor ieder wissewasje < 20 euro een MF verkoop topic openen of @ Marktplaats pleuren. Doe niet zo triest en geeft dat ding gewoon weg. Zo slecht gaat het toch ook niet met de economie
Jezus censuur, noem je dit overwerken? Ambtenaar.quote:
Neuh, want die gebruik ik nogquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat je je bandit gewoon weg gaat geven?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Neuh, want die gebruik ik nogAls ik 'm zelf niet oprij tot ie uit elkaar valt dan geef ik 'm wel weg
![]()
OPMPepijn
lurkers
BazzieK
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:16 schreef ikookhier het volgende:
He! een Motor afdeling op FOK!![]()
Goede middag mensen![]()
Dat je dat nog steeds gelooft...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is iemand die reeds in het verleden kenkerhard gedissed (^18) is en verbannen...
Goede middag mensen![]()
Goede middag mensen![]()
quote:
quote:
quote:
Wat een warm onthaalquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:55 schreef ikookhier het volgende:
Ik mag niet langer internetten van mijn mamma ,ik kom snel weer langsdoei.ikookhier
toeval dat ik precies om 18.00 uur postquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:04 schreef Worldbeater het volgende:
Jezus censuur, noem je dit overwerken? Ambtenaar.![]()
Je bent zeker ook altijd precies op één minuut voor vijf al in de gang met je jas in de handen.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ahde aflossing
eindelijk
neem jij t over vanaf hier?
ik ga er van tussen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |