abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 15:17:29 #1
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_44024673

Hier heb je een mooi overzicht waar je per seizoen kan kijken hoe de landen \ clubs ervoor staan:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/index.html

De huidige stand voor het seizoen 2006\2007
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/crank2007.html

De huidige stand, gespecificeerd met de per club behaalde punten, voor het seizoen 2007\2007
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/ccoef2007.html

Dit seizoen moeten we strijden om de 8e plek samen met Rusland. Deze 8e plek is erg belangrijk voor plaatsing voor de CL en Uefa Cup.

Nog even een korte uitleg over de puntentelling:
Een overwinning = 2 punten
Een gelijkspel = 1 punt
De wedstrijden in de voorrondes tellen maar voor de helft.
Bonuspunten:
Deelname aan de CL: 3 punten
Kwartfinale CL UC : 1 punt
Halve finale C: UC: 1 punt
Finale: 1 punt
Winst van het toernooi: 1 punt

Alle punten van de clubs per land worden dan opgeteld en gedeeld door het aantal clubs dat aan het begin van het toernooi meededen. Bij Nederland deden er in het begin 7 mee, dus een overwinning van een club levert voor ons dus 2/7 punt op.

Hopelijk is het een beetje duidelijk

Game on !!

[ Bericht 29% gewijzigd door -Schorpioen- op 30-11-2006 15:26:53 ]
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_44025033
Nederland blijft Rusland dit jaar nog wel voor denk ik
Ik support gevallen topclubs!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 november 2006 @ 15:51:09 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44025766
stijgen hoeven we iig niet want aan 3 cl plekken hebben we toch niks
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44026042
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:51 schreef rubbereend het volgende:
Tuurlijk wel... daarmee krijgen de Nederlandse clubs veel meer inkomsten. Heel goed voor AZ als ze een keer meedoen.
Ik support gevallen topclubs!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 november 2006 @ 16:01:36 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44026074
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef Fetai het volgende:

[..]

Tuurlijk wel... daarmee krijgen de Nederlandse clubs veel meer inkomsten. Heel goed voor AZ als ze een keer meedoen.
moeten ze zich wel zien te plaatsen........ de play offs zijn al moeilijk voor ze, laat staan de kwalificatieronde.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 30 november 2006 @ 16:12:01 #7
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_44026418
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:39 schreef AminBen het volgende:
En Roemenie dan
Die gaan we de komende 2 1/2 jaar niet meer inhalen.
Amsterdam + Boekel = werelds...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 november 2006 @ 16:35:31 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44027217
Portugal gaat punten inleveren komende seizoenen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_44027394
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

moeten ze zich wel zien te plaatsen........ de play offs zijn al moeilijk voor ze, laat staan de kwalificatieronde.
Die kwalificatierondes leveren wel idioot veel punten op (evenveel als CL zelf).
Nederland zou op dit moment wel 3 ploegen in CL kunnen hebben qua potentieel.
Dat zijn PSV Ajax en AZ, daarna komt er echter wel een groot duister gat. :/
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_44027929
nergens op slaande reactie

[ Bericht 84% gewijzigd door Messenga op 30-11-2006 17:07:43 ]
pi_44029437
Voor Nederland is het wel gunstig dat we veel ploegen in de relatief zwakkere UEFA-cup hebben... da's toch makkelijker punten scoren dan in de CL tegen met name het Engelse en Spaanse geweld..

En Roemenie valt nog wel terug de komende jaren als ze meer deelnemers gaan krijgen die kwalitatief niet het niveau van Steau, Rapid en Dinamo halen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44030111
Roemenie gaat zakken als er mindere teams van hun Europees gaan spelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 november 2006 @ 18:13:13 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44030227
tis wel heel jammer dat Twente er dom is uitgevlogen, die hadden nu nog wel wat punten kunnen verzamelen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44031909
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:13 schreef rubbereend het volgende:
tis wel heel jammer dat Twente er dom is uitgevlogen, die hadden nu nog wel wat punten kunnen verzamelen.
Ja Twente is wel een beetje de spelbreker voor dit seizoen... anders had Nederland nu al meer als 6.000 gemiddeld gehad.... en dat terwijl ze nu zo enorm goed draaien
pi_44036318
Twente had een slechte start,

Met deze vorm hadden ze inderdaad wat punten gepakt.
pi_44036430
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Twente had een slechte start,

Met deze vorm hadden ze inderdaad wat punten gepakt.
Wat een onzin, je hebt de thuiswedstrijd zeker niet gezien. Daarin was geen enkele intentie in voortzetting van Europees voetbal. Deze selectie van Twente wilde gewoon niet dit jaar.
pi_44037796
Zoals het er nu naar uitziet een dramatisch slechte avond
pi_44039315
Dramatische week
pi_44043495
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:18 schreef DeVinger het volgende:
Dramatische week
Wat een flauwekul. AZ heeft zich al geplaatst. Ajax en Heerenveen hebben plaatsing in eigen hand en wellicht heeft ook Feyenoord dat. Sterke prestaties gezien de mentale instabiliteit bij de diverse teams.
pi_44043960
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:24 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. AZ heeft zich al geplaatst. Ajax en Heerenveen hebben plaatsing in eigen hand en wellicht heeft ook Feyenoord dat. Sterke prestaties gezien de mentale instabiliteit bij de diverse teams.
Tuurliujk wel. Hij heeft het toch over deze WEEK. Deze week was dramatisch. NIet dat het hele seizoen nu kut is, maar deze week opzich was wel dramatisch. En H'veen ligt er gewoon dik uit hoor.
pi_44044046
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:53 schreef Greetings het volgende:

[..]

Tuurliujk wel. Hij heeft het toch over deze WEEK. Deze week was dramatisch. NIet dat het hele seizoen nu kut is, maar deze week opzich was wel dramatisch.
juist
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:11:40 #22
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44044213
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:51 schreef rubbereend het volgende:
Wat zouden Ajax en Feyenoord daar immers te zoeken hebben ja.

AZ zou ook, met alle respect, niet ver komen denk ik...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44044338
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:53 schreef Greetings het volgende:

[..]

Tuurliujk wel. Hij heeft het toch over deze WEEK. Deze week was dramatisch. NIet dat het hele seizoen nu kut is, maar deze week opzich was wel dramatisch. En H'veen ligt er gewoon dik uit hoor.
Uitleg...

Espanyol is beter DAN Ajax. Dat is niet alleen nu gebleken, dat wist elke niet-chauvinist vooraf al. Als je niet wint van Sparta en Twente, dan heb je je alleen nog aan de statistiek tegen Spaanse tegenstanders vast te houden. Met een voorzitter die zijn eigen beleid binnen drie weken afvalt, een trainer die alles afschuift, niet scorende spitsen plus de nodige blessures ben je vrij kansloos. Dus wat betreft Ajax geen drama, ze kunnen "gewoon" door in Europa.

Feyenoord had Nancy gewaarschuwd om niet vrij te verkopen, wat het wel deed. Dus kwam er trammelant met mensen, die Feyenoord niet kent en ook niet kan beheersen. Het elftal heeft nauwelijks scorend vermogen en NEC doet echt wel onder voor Nancy, dat zelfs zijn topscorer aan de kant mocht laten. Nancy is beter DAN Feyenoord, dus geen drama.

AZ speelde tegen het listige Liberec. Het deed dat zonder een fitte keeper. Met kunst en vliegwerk hadden de jonkies het nog wel in huis om een nederlaag af te wenden. Een overwinning zat er nooit in, Liberec was zelfs beter DAN AZ deze avond. Een pluspunt, geen drama.

Heerenveen speelde deze ronde niet, zag de concurrenten echter de punten redelijk gunstig verdelen. Geen drama, in meer dan de helft van de gevallen had Heerenveen eruit gelegen.

Dramatisch is als je dingen laat liggen, AZ won juist een punt en Heerenveen leeft nog.
pi_44044434
Beste analyse
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:31:05 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44044481
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 01:20 schreef okee6 het volgende:

[..]

AZ speelde tegen het listige Liberec. Het deed dat zonder een fitte keeper. Met kunst en vliegwerk hadden de jonkies het nog wel in huis om een nederlaag af te wenden. Een overwinning zat er nooit in, Liberec was zelfs beter DAN AZ deze avond. Een pluspunt, geen drama.
Dat Slovan verschilt helemaal niet veel met het Slovan wat Roda 2x makkelijk aan de kant zette vorig seizoen in de Intertoto. Het jaar ervoor waren ze beter (toen vlogen wij eruit na een onterechte (eigen schuld) nederlaag en een gelijkspel (eigen schuld)).

Maar als je ongemotiveerd het veld betreed (Louis wat het amateurs noemt), dan krijg je het tegen iedereen moeilijk! Waar het ze in de beker absoluut aan onbreekt vond ik het woensdag wel aan ontbreken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')