Tip: Pin buiten de Jaarbeurshal. Op het station, op de weg er naar toe, een dag eerder... Het lijkt namelijk wel alsof de helft van de massa er op de dag zelf achter komt dat je niet kunt pinnen op de platenbeurs zelf. Dat betekent een lang stuk teruglopen naar de pinautomaten vanaf de beurs, om vervolgens aan te sluiten in een ellenlange rij bij één van het kleine aantal pinautomaten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je in de hal zelf niet kunt pinnen, alleen buiten bij de ingang. En dat je bij de standjes niet met pin kunt betalen. Dus als dat zo is moet ik me wel aan mijn limiet houden, want dan neem ik gewoon niet meer dan dat aan contanten mee.
Ik vond het wel meevallen met de drukte. Had het erger verwacht. Ik heb deze mee naar huis genomen:quote:Op zondag 23 november 2008 19:05 schreef Peter88Online het volgende:
Was behoorlijk druk. Maar heb weer even een grote slag geslagen vandaag.
lekker logisch, waarom zou je nog naar een beurs gaan als ze er hetzelfde gaan verkopen als in de winkelsquote:Op zondag 23 november 2008 21:01 schreef PDOA het volgende:
Wederom een deceptie. Elk half jaar lijkt het wel alsof de beurs alleen maar rock/pop georienteerder wordt. Ik had gehoopt wat fijne illustere electronica-plaatjes te scoren, maar het lijkt wel alsof al die stands elk jaar dezelfde zooi meenemen zonder enige nieuwe dingen er aan toe te voegen. Jammer. Ik denk dat ik niet meer ga volgende keer.
In welke winkels verkopen ze dan illustere electro?quote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lekker logisch, waarom zou je nog naar een beurs gaan als ze er hetzelfde gaan verkopen als in de winkels
Hmm, ik denk er net zo over. Op de plattegrond lijkt het telkens alsof er heel wat electronica plaatjes te vinden zijn, maar de laatste paar keer kom ik steeds niet verder dan welgeteld 1 redelijk gesorteerde stand. Soms ligt er verdwaald tussen andere meuk nog wel eens iets, maar het is zeer treurig gesteld met het aanbod van electronica/IDM/folktronica etc.quote:Op zondag 23 november 2008 21:01 schreef PDOA het volgende:
Wederom een deceptie. Elk half jaar lijkt het wel alsof de beurs alleen maar rock/pop georienteerder wordt. Ik had gehoopt wat fijne illustere electronica-plaatjes te scoren, maar het lijkt wel alsof al die stands elk jaar dezelfde zooi meenemen zonder enige nieuwe dingen er aan toe te voegen. Jammer. Ik denk dat ik niet meer ga volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |