Nou tips niet. Ben gewoon jezelf maar ik denk dat dat ook geldt voor het echte leven. Heb me nooit anders of beter voorgedaan dan ik ben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Heb je nog meer tips en trucs voor ons want 5 relaties via internet krijgen, poeh, dan doe je toch echt iets goed om tot zulke fenomenale resultaten te komen.
Die recensie klopt wel.. als ik uitga let ik eigenlijk ook alleen op minpunten van mannen, niet op de pluspunten. Maar ja, ik ben sowieso erg kritisch ingesteld.quote:
mja misschien ben je er niet aan toe, of houdt je iets tegen, of je valt op vrouwen?quote:Op zondag 3 december 2006 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Die recensie klopt wel.. als ik uitga let ik eigenlijk ook alleen op minpunten van mannen, niet op de pluspunten. Maar ja, ik ben sowieso erg kritisch ingesteld.
Iemand zei, dat Relatieplanet helpt bij introverte mensen. Ik ben extravert, maar spreek in clubs ook niemand aan. Ik word zelf ook zelden aangesproken, maar als het gebeurd is zo'n persoon vaak niet mijn type. Het lijkt ook alsof "lelijke" mensen meer lef hebben om mensen aan te spreken.![]()
Ik denk sowieso, dat het Internet, chatprogramma's en datingsites een soort barriere hebben doorbroken.
Je durft eerder interesse te tonen, dan in de bar. Na een mislukte date zal het ook minder erg voelen, denk ik..
Maar toch, als ik ergens sta en iemand kijkt vriendelijk naar me, open ik zo een gesprek. Alleen is het dan vaak meer voor de gezelligheid en lol, dan echt met een doel daarachter. Ik leef misschien een beetje langs alles heen ofzo.. Relatieplanet zal mij daar in ieder geval niet bij helpen. Misschien sta ik toch niet helemaal voor mannen open?
Haha! Ahhh..quote:Op zondag 3 december 2006 18:36 schreef Mickje het volgende:
mja misschien ben je er niet aan toe, of houdt je iets tegen, of je valt op vrouwen?
of je remt jezelf te veel, bang jezelf te verliezen...quote:Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha! Ahhh..![]()
Ik heb dat altijd al gehad. Niemand maakt echt gevoel los..
ik ook niet?quote:Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha! Ahhh..![]()
Ik heb dat altijd al gehad. Niemand maakt echt gevoel los..
welk gevoel?quote:
Dus moet het maar gratis zijn? voor niks gaat de zon op zeggen ze wel eens, en ik denk dat dat wel treffend is...quote:en dan komt bij mij meteen de vraag omhoog of je ervoor betaald hebt, want betalen voor een datingsite vind ik persoonlijk best ver gaan, en komt nog hopeloser over...?
Klacht 1 is dat mensen die geld betalen voor datingsites niet rare vergelijkingen moeten maken met geld dat je besteed in de horeca. Het geeft alleen maar aan dat ze daar blijkbaar weinig geld aan uitgeven en dat dus overhebben om aan datingsites uit te geven. Gebrek aan vrienden me dunkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:59 schreef Jumparound het volgende:
Echt ik begrijp de ballen van je post...
Wat is je klacht nou? Dat je alleen Mr. / Miss. Perfect in de kroeg kan tegen komen, want dan ben je niet rationeel?
Of daar kan je ze niet uitzoeken op wel / niet roken, lengte, gewicht, uitstraling?
Heb jij even geluk, dat elke avond dat je gaat stappen een feest is... ikheb er nog wel eens mindere avonden tussenzitten
Vooroordelquote:Op donderdag 21 december 2006 12:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Klacht 1 is dat mensen die geld betalen voor datingsites niet rare vergelijkingen moeten maken met geld dat je besteed in de horeca. Het geeft alleen maar aan dat ze daar blijkbaar weinig geld aan uitgeven en dat dus overhebben om aan datingsites uit te geven. Gebrek aan vrienden me dunkt.
makeup en kleren zijn er ook om je beter te laten voorkomen dan dat je bent, non-argument dus.quote:Klacht 2 gaat over de rationaliteit achter die dates. Subtiel genomen foto's die dingen nét wat mooier maken, en goed overdachte profielen die de man of vrouw stimuleren tot het nemen van contact. Mensen proberen zichzelf wijs te maken: 'daar zou ik wel verliefd op kunnen worden', maar dat is - in mijn ogen - verkeerd om geredeneerd. In het echte leven word je vaker verliefd op iemand die in eerste instantie niet perfect bij je past. Liefde is dus vaak niet rationeel.
Zou je die nuance dan ook kunnen aanbrengen voor mensen die wat zoeken via internet?quote:Verder is niet elke euro besteed in de kroeg het geld waard, maar als mensen enkel voor het zoeken naar vrouwen naar de kroeg gaan, vind ik ze vrij kansloos. Ik zit er te genieten met mn vrienden.
Met een kern van waarheid erin.quote:
Dit is pas een non-argument. Alsof op relatiesites mensen enkel zonder kleren en make-up staan afgebeeld. Overigens leer je mensen niet enkel in de kroeg kennen, maar ook op andere plekken waar ze zichzelf zijn. Niet op internet, waar je minuten kan nadenken voor je wat zegt. Bovendien kan je je profiel, wat lijkt op een c.v. voor als je solliciteert, zoveel opleuken als jezelf wilt. In het echte leven is dat wat moeilijker.quote:makeup en kleren zijn er ook om je beter te laten voorkomen dan dat je bent, non-argument dus.
Die niet perfect bij je past, zei ik. Wat perfect is rationeel gezien is niet perfect op het gebied van liefde. Dat je daar in je antwoord totaal niet op ingaat, terwijl ik dit al meerdere malen zei, is jammer. Dat het voor jou goed werkt, kan je ook zien als een uitzondering in plaats van de stelregel.quote:En hoevaak ben jij in het echte leven al verliefd geworden op iemand die niet bij je past?
Ikzelf 1 keer, en die relatie was nou niet echt om over naar huis te schrijven (bij nader inzien)
Mn huidige relatie gaat een stuk beter, ondanks dat het een via internet geinitieerde ontmoeting was, heb ik nu meer dan ooit het idee dat dit mijn deksel is!
Niet iedereen, velen wel?quote:Zou je die nuance dan ook kunnen aanbrengen voor mensen die wat zoeken via internet?
niet iedereen is een kansloze stakker hoor
Dus ook niet zo raar als ze een paar euro betalen voor een dienst die geleverd wordtquote:Op donderdag 21 december 2006 13:41 schreef WeirdMicky het volgende:
In het echt lees je niet iemands profiel als diegene je aanspreekt. Je práát met die persoon en kijkt of het klikt. Dat iets heel anders dan mensen eerst al selecteren op basis van (gemanipuleerde) foto's en ze daarna anoniem verder te beoordelen aan de hand van een profiel.
En ik stap op vrouwen af die me aanspreken. Zelf ben ik niet zo oppervlakkig qua uiterlijk, dus uitstraling blijft belangrijker. En ja, dat ontbreekt op datingsites. Maar goed, de mensen die normaliter niet met vrouwen durven te praten, missen zelf een soort zelfvertrouwen en dus ook uitstraling. Het is dus maar net wat je zoekt.
Conclusie: voor mensen met minder sociale capaciteiten is een datingsite ideaal.
Een paar euro? Hoeveel kost zo'n datingsite?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dus ook niet zo raar als ze een paar euro betalen voor een dienst die geleverd wordt
quote:Periode: Prijs: Omgerekend
per maand:
1 maand ¤ 24,95 ¤ 24,95
3 maanden ¤ 39,95 ¤ 13,32
6 maanden ¤ 59,95 ¤ 9,95
12 maanden ¤ 79,95 ¤ 6,67
Een paar euro is dan een lichtelijke vertekening van de kosten vind je niet? Voor dat geld kan je ook leuk op iets als dansles, bij een vereniging, sporten, etc.quote:
Een vertekening? Een voetbalseizoen kost je 130 euro. Net zoveel als zo'n datingsite voor een dergelijke periode ongeveer. Dansles kost overigens veel minder dan 25 euro per keer. En dan houd je daadwerkelijk vrouwen in je armen. Bij stijldansen in elk geval.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:47 schreef Jumparound het volgende:
lol, en dat vind je geen vertekening? een seizoen voetballen kost me 130 euro per seizoen, 1 dansles is misschien 25 euro, een avond stappen kost je ook wel 25 euro... 25 euro voor een maand relatieplanet valt dan ook wel mee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |