Dan kun je rijden tot je aan China bentquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:13 schreef Oksel het volgende:
Ah, fuck it. Ik krijg er heus wel 1.
Ik ga 6/7 december een lijst maken van winkels, met telefoonnummers. Als ik mijn Wii dan niet krijg via die K*TFUTUREZONE (STERF ALLEMAAL AAN DIARREE) ga ik bellen vanuit mijn auto, en rondrijden op zoek naar een Wii + Zelda.
Zal ik je eens wat vertellen.. Intertoys = Bart Smith .. het valt onder het zelfde concernquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waat een naaistreek zeg.Gelukkig heb ik bij de Intertoys een pre-order staan. Moet ook nog maar zien of ik er een krijg 8 december, zal krap worden als je 5e bent.
Dan maar een weekje langer wachten.
![]()
Ach, dat ene weekje dan langer kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:59 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen.. Intertoys = Bart Smith .. het valt onder het zelfde concern![]()
Dus helaas zouden de Intertoys gasten ook moeten wachten vrees ik![]()
Kerst 2007quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:03 schreef Italo het volgende:
Een luie reactie maar is al bekend wanneer mariokart uitkomt op de WII??
Zo'n statisch gifje kan iedereen bouwen, maak er wel een morrende (bewegende) Cartman van..quote:
yoepieeeee yee yee! thats the spririt!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef floppie86 het volgende:
[..]
wij '86 mensen begrijpen elkaar![]()
en als jij straks op 8 dec geen Wii hebt mag je gerust hier komen gamen hoor![]()
Wat een kut streek van Bartsmit als dat waar is. (is altijd nog maar afwachten.)quote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb net navraag gedaan bij de Bart Smit waar mijn zusje werkt, het verhaal is al volgt..
op 6 december komt de eerste lading Wii's binnen bij het distributie centrum van Bart Smit. Deze zullen worden verdeelt onder de E-plaza's en mensen die hem online hebben besteld bij BartSmit.com.
Een week later (13 dec) komt er nog een zending bij het distributie centrum en deze zullen worden verdeelt onder de Bart Smit winkels... Mensen met een pre-order bij BS zijn dus gewoon genaait...![]()
..ik ga zo denk ik even een klachten brief schrijven naar BS, niet dat het zin heeft, maar ik kan me wel ff afreageren...
voor nu, laat ik de ruimte hieronder vrij, om mij uit te lachen... aangezien ik altijd een grote bek had, dat ik er zeker 1 zou krijgen...![]()
Het is waar. Ik kreeg gisteren een telefoontje dat ik het pas op de 11e, 12e of 13e op kan halen. Had ik toch maar moeten bestellen gisterenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wat een kut streek van Bartsmit als dat waar is. (is altijd nog maar afwachten.)
Cod zeker ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:47 schreef CrazyRay het volgende:
ik heb de eerste games al binnen gekregen
Onzin.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:59 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen.. Intertoys = Bart Smith .. het valt onder het zelfde concern![]()
Dus helaas zouden de Intertoys gasten ook moeten wachten vrees ik![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:39 schreef Mortale het volgende:
Ik geloof ook niet dat bart smit geen consoles op 8 december krijgt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is waar. Ik kreeg gisteren een telefoontje dat ik het pas op de 11e, 12e of 13e op kan halen.
Roy, bullshit. Echt, Bullshit. Ik heb 16 oktober betaald. Dus je moet niet zo bijdehand doen. Er is mij 2 keer letterlijk gezegd dat ik de EERSTE was, totdat ze in 1 keer besloten dat het op volgorde van aanbetaling ging, ipv op volgorde van pre-order.. en nu kunen ze het niet eens meer zien wie er als eerste komt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stiekem had je gewoon optijd moeten betalen...
Inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 14:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een PS3 bash.![]()
http://thewiire.com/news/(...)te_Parental_Controlsquote:"Restrict the use of Wii Points on the Wii Shop Channel?" Yes/No
"Restrict the exchange of mail or other content over WiiConnect 24?" Yes/No
"Restrict use of the Internet Channel?" Yes/No
"Restrict use of the News Channel?" Yes/No
Is wel bekend.. Alleen veel winkelpersoneel weet het niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:02 schreef DragonFire het volgende:
Dit vind ik trouwens wel slecht van Nintendo. Geen winkel weet hoeveel Wii's ze binnen krijgen. Dat moet toch al lang duidelijk kunnen zijn. Nu durf ik geen Wii te bestellen via internet omdat ik niet weet of ik hem dan krijg of eventueel de winkel waar ik een preorder heb staan genoeg krijgt.
http://www.youtube.com/watch?v=-eFQoZlXClQquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef Mortale het volgende:
Nieuwe firmware update, bevat parental control.
[..]
http://thewiire.com/news/(...)te_Parental_Controls
scijnt dat het gewoon een hele goede controller is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Inderdaad
10 jaar dezelfde controller
damn zit die gast op 56K ofzo...quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:36 schreef nintendogamer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=-eFQoZlXClQ
Filmpje van de update let ook op de typefout: channnel![]()
Stilstand is achteruitgang.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
scijnt dat het gewoon een hele goede controller is.
Ohwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Roy, bullshit. Echt, Bullshit. Ik heb 16 oktober betaald. Dus je moet niet zo bijdehand doen. Er is mij 2 keer letterlijk gezegd dat ik de EERSTE was, totdat ze in 1 keer besloten dat het op volgorde van aanbetaling ging, ipv op volgorde van pre-order.. en nu kunen ze het niet eens meer zien wie er als eerste komt.
Op het moment dat ik mijn pre-order deed kón je nog niet eens aanbetalen, en ik heb 2 dagen nadat ik gebeld werd dat het kon meteen aanbetaald..
Waarom denk je dat ik zo pissig ben?
Aan de andere kant; Ik denk niet dat ze in heel Nederland binnen een dag uitverkocht zijn.
het zijn geen geruchten... het is bevestigt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:58 schreef Mortale het volgende:
Ik niet echt, waarom zou bart smit nu ineens geen consoles meer krijgen? (als die geruchten al waar zijn want het is wel erg vreemd.)
ben je nu al gewoon even rustig langs geweest? Of heb je nog een keertje proberen te bellen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Roy, bullshit. Echt, Bullshit. Ik heb 16 oktober betaald. Dus je moet niet zo bijdehand doen. Er is mij 2 keer letterlijk gezegd dat ik de EERSTE was, totdat ze in 1 keer besloten dat het op volgorde van aanbetaling ging, ipv op volgorde van pre-order.. en nu kunen ze het niet eens meer zien wie er als eerste komt.
Op het moment dat ik mijn pre-order deed kón je nog niet eens aanbetalen, en ik heb 2 dagen nadat ik gebeld werd dat het kon meteen aanbetaald..
Waarom denk je dat ik zo pissig ben?
Aan de andere kant; Ik denk niet dat ze in heel Nederland binnen een dag uitverkocht zijn.
Door de vriend van een broer van een zus die dan weer het vriendinnetje is van een vriend van jou vriendquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
het zijn geen geruchten... het is bevestigt...![]()
En door mijn plaatselijke bart smit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:06 schreef Mortale het volgende:
[..]
Door de vriend van een broer van een zus die dan weer het vriendinnetje is van een vriend van jou vriend.
ok luister!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:06 schreef Mortale het volgende:
[..]
Door de vriend van een broer van een zus die dan weer het vriendinnetje is van een vriend van jou vriend.
Maak er maar een Wiki van.. Ik verwacht namelijk dat die lijst zal gaan groeienquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:09 schreef Lexie het volgende:
Tijd voor een lijstje.
Gepwnde pre-orderaars
Oksel
BMH
Bart Smit filiaalpre-orderaars
Nedgame-pre-orderaars
Zit nogal een verschil tussen maart of kerstquote:Super Mario Galaxy zal ergens tussen maart en kerst van volgend jaar in Amerika verschijnen
duidelijkheid door Nintendo is er, dit heeft allemaal met het beleid van Bart Smit te maken...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:
Wat een gezeik allemaal. Nintendo moet meer duidelijkheid scheppen vind ik.
Ik hoop van harte dat van Leest minstens een exemplaar binnenkrijgt. En dat er dan niet een schurfterige werknemer tussenkomtquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Maak er maar een Wiki van.. Ik verwacht namelijk dat die lijst zal gaan groeien
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:09 schreef Lexie het volgende:
Tijd voor een lijstje.
Gepwnde pre-orderaars
Oksel
BMH
BroesWillems en andere Bart Smit filiaalpre-orderaars
Nedgame-pre-orderaars
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
wel ff melden dat ik hem heb natuurlijk...![]()
ff mensen zonder pre-order pesten...![]()
whehehehe.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of de mensen mét preorder pesten omdat het desbetreffende filiaal door zn voorraad heen is. en andere winkels wél wii's heeft. maar dat de preorder kinderen moeten wachten omdat ze aanbetaald hebben.![]()
ik had me al ingedektquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef BroesWillems het volgende:
voor nu, laat ik de ruimte hieronder vrij, om mij uit te lachen... aangezien ik altijd een grote bek had, dat ik er zeker 1 zou krijgen...![]()
en dat heeft nut, misschien toveren ze er dan 1 voor je tevoorschijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:24 schreef Mortale het volgende:
hmmm, ik ga mooi stennis schoppen in de bart smit als ik 'm niet krijg. Volgens mij heeft hengelo ook geen e-plaza.
Net mijn status gechecked bij bartsmit.com. Alles staat klaar voor verzending....quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ok luister!
mijn zusje, (dus niet de broer van de moeder van een kameraad z'n kennis)
werkt bij de Bart Smit.
(volg je het nog?)
Daar heb ik aan de Bedrijfleidster gevraagt hoe het nou precies zat.
ze hadden van het hoofdkantoor bericht gehad dat op 6 december de eerste lading Wii's bij het distributiecentrum zou komen.
Van daar uit werd de eerste lading verdeelt onder de E-plaza's en de Internetorders.
de 2e lading zou een week later komen (waarschijnlijk 13 december) en die zou worden verdeelt onder de Bart Smit filialen...
Dus bevestiging van het hoofd kantoor van Bart Smit zelf!
als je me niet geloofd, klaar, is goed... maar ga dan geen valse hoop voor anderen verspreiden..![]()
Maar dan heb je hem niet om 9 uur 's morgensquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net mijn status gechecked bij bartsmit.com. Alles staat klaar voor verzending....
Nee dat is waar.... maar het gaat me meer om het 'in ieder geval' hebben. Ben verzekerd van een Wii. Mij lijkt juist de stress van op pad gaan op zoek naar een Wii verschrikkelijk. Tenzij je afhaalt ergens uiteraard. Maar heb de tijd. Ben vrij dus wacht met alle rust op de postbode.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar dan heb je hem niet om 9 uur 's morgens! Dat wachten op de postbode, ik weet niet of ik dat zou trekken
.
3218387quote:
quote:Ordernummer: *******
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: Rembours
Niet overal hoor, Replay gaat de Wii al een dag eerder verkopen. Nintendo levert ook zsm:quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Kill_em_all het volgende:
Ben net ook even de stad in geweest, maar niet langs BS gegaan om te vragen want het was fucking druk. Paar meter vederop naar de FRS gelopen en die doen niet aan pre-orders, toen naar de dixons die hadden er al aardig wat en daarna naar dynabyte. Daar sta ik 14e maar volgens die gozer krijgt ie er minimaal 13 binnen en hij rekent op 20.
Ow en voor de geene die smorgens vroeg alle winkels af willen, de Wii's worden schijnbaar pas op 8 december geleverd dus het word minimaal 10 uur voordat ze er zijn. Dynabyte krijgt hem pas om 4 uur.
quote:Beste Roy,
Dank je voor je reactie.
Nintendo Nederland probeert vóór 8 december ieder verkooppunt te bevoorraden met de Wii console,de accessoires en Wii software.
Dit is logisch omdat alle verkooppunten dan op 8 december kunnen starten met de verkoop.
Natuurlijk zal er mogelijk een adres zijn die de verkoop al eerder wil starten. Wij vragen dat nadrukkelijk NIET te doen, maar kunnen niemand verplichten.
Meestal houden de verkooppunten zich aan de afspraak.
Nintendo Nederland kan echter niet verhinderen dat ergens toch eerder verkocht wordt.
Veel plezier met de Wii !
Het Nintendo Team.
AAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGHHHHquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach die paar daagjes extra.
Ligt eraan wat je tot 4 uur hebt gedaanquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik sliep vannacht pas om 4 uur... zou het er iets mee te maken hebben![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je tot 4 uur hebt gedaan![]()
Dat regelen ze daarquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:53 schreef BMH het volgende:
Ordernummer: 21192**
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is (nog) niet afgerond
:S En ik krijg geen manier om de bestelling af te ronden :S
Wario Warequote:Op vrijdag 1 december 2006 00:48 schreef alex4allofyou het volgende:
OMG dit is een must have geworden voor mij nu:
http://www.youtube.com/watch?v=vE1Uk__eyss&eurl=
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:14 schreef CecilBDemented het volgende:
nog mensen die bij gameshop.nl hebben gepreorderd.
deze toko is de beste!! 10 wii over 3 filalen op de lancering fuck you nintendo
wij verkopen jullie pouper pruduct niet.
en oja nintendo gamers zijn geen die hard gamers argee!!!!
hehe ik open op 8 december wel een topic lach hier nintendo huilies uit die geen wii hebben kunnen scoren.
oksel mag niet uitgelachen worden die is genaaid door zijn shop!!
Geen idee nog.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook een Makro pas..![]()
Roy, daar heb jij toch ook toegang tot? Of werk je, ofzo? Hoe gaat het daar?
i said WOWquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:14 schreef CecilBDemented het volgende:
hehe ik open op 8 december wel een topic lach hier nintendo huilies uit die geen wii hebben kunnen scoren.
hier spreekt een autoriteitquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:14 schreef CecilBDemented het volgende:
Werk jij bij die pauperwinkel ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:14 schreef CecilBDemented het volgende:
Replay en een dag eerder? replay zuigt apenballen. Waarschijnlijk komen ze niet veder dan een paar pre-orders.quote:Niet overal hoor, Replay gaat de Wii al een dag eerder verkopen. Nintendo levert ook zsm:
Daar koopt het personeel alles weg, en bij de derde lichting worden de klanten bediendquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook een Makro pas..![]()
Roy, daar heb jij toch ook toegang tot? Of werk je, ofzo? Hoe gaat het daar?
Als ik m daar kan kopen neem ik m daar mee ja. In dat geval mag Oksel mn FRS pre-order hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Daar koopt het personeel alles weg, en bij de derde lichting worden de klanten bediend.
Lees nou ns een paar posts terug:quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:28 schreef -Dries- het volgende:
Worden de wii's nou op 8 december geleverd of niet? Kwou 8 december 's morgens vroeg de winkels afstruimen namelijk..
Je zóu natuurlijk van tevoren even kunnen bellen of het al zin heeft om langs te komen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:31 schreef -Dries- het volgende:
Ja daarom, jij zegt dat ze eerder leveren, maar Kill_em_all zegt weer van niet
Kans is dan dat je een of andere medewerker aan de lijn krijgt die er niks vanaf weet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je zóu natuurlijk van tevoren even kunnen bellen of het al zin heeft om langs te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Kansloze pauperquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik werk in de plaatselijke Dixons en heb voor mezelf 4 Wii's gereserveerd. Plek 1 t/m 4 sta ik op, dus. Voor de Fok!-chaps doe ik de drie die ik over heb tegen een zacht prijsje weg: ¤400 voor 't pakket en dan gooi ik er nog een extra controllerset bij.
ok, stuur maar op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik werk in de plaatselijke Dixons en heb voor mezelf 4 Wii's gereserveerd. Plek 1 t/m 4 sta ik op, dus. Voor de Fok!-chaps doe ik de drie die ik over heb tegen een zacht prijsje weg: ¤400 voor 't pakket en dan gooi ik er nog een extra controllerset bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |