Gezelligquote:
Explosief en pistool gevonden
Aan de Windmolen in Wateringen is donderdag een tas met een granaat en een pistool gevonden.
De tas is gevonden tijdens werkzaamheden in de sloot nabij het zwembad.
De EOD is onderweg om het explosief mee te nemen of tot ontploffing te brengen. De straat is aan beide kanten afgesloten.
Het gaat vermoedelijk om spullen van tijdens de Tweede Wereldoorlog.
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ging ik vanmorgen koter 2 van de psz halen, was er een drukte van jewelste. Lees ik nu het volgende op internet:
[..]
Gezellig
limburg is soms best tofquote:Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef Syrena het volgende:
Hier een zaaaaalig zonnetjeWel beetje frisjes, maar dat mag ook eindelijk wel es
Ook lekker zo'n tas bij een psz in de buurt....
Hmm, ik heb zo mijn vermoeden dat jij in dezelfde gemeente woont als ik, want bij ons gaan ze ook controleren... Wij hebben maar een van onze twee hondjes opgegeven aan de gemeente, dus als ze hier aan de deur komen mogen wij ook betalen! Onzinregeling...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef PM-girl het volgende:
I got busted!!
We hebben onze hond nu bijna 1 jaar en hier in de gemeente heffen ze honden belasting. Wij vonden dat een beetje onzin en waren te lui om het op te geven Laatst stond in de krant dat ze gingen controleren, deur aan deur. Normaal is Pluk altijd mee met vriendje naar de zaak, behalve vandaag....![]()
![]()
Stond er ineens een mevrouw aan de bel en Pluk buiten te blaffen. Heeft u een hond mevrouw?uhm, ja! Hoelang al? o, nog niet zo lang en net n baby, dussuh, vergeten!
![]()
Dat is wel heel aardig!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:03 schreef Nijna het volgende:
En bij de buren wilde die controleur niet aanbellen, want zij hadden een geboortebord in de tuin staan en hij wilde moeder en kind niet storen (niet dat ze een hond hebben, maar hij ging het niet eens controleren daar).
De katten hier in deze buurt niet allemaal helaas, wordt 's nachts zelfs regelmatig wakker gegild door zo'n krols beest in onze tuin...quote:Op donderdag 30 november 2006 17:07 schreef YPPY het volgende:
Van de chat Gaoxing, in die goede oude tijd.Fok! you I won't do what you told me!
Ik kon nooit meedoen omdat ik op school zat. Trauma's heb ik ervan.
![]()
Onze katten zijn altijd netjes binnen. Gelukkig maar dat we daar geen belasting voor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |