abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 13:15:10 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44021356
Zonder Ireth-internet dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44022194
Dit klinkt wel sneu, bankje zonder internet. Als we deze nou snel volkletsen, zou Ireth dan ook snel weer internet hebben... ?
Fake it till you make it...
pi_44022222
overal mist in het land??
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 30 november 2006 @ 14:04:05 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44022745
Hier een beetje mist, wel heel koud....

Twan viel tussen de middag bijna om van de slaap.. dat krijg je als je heel vroeg wakker bent en hij gaat vanavond maar eens niet naar spraakles. Lekker op tijd naar bed..
Make love, not war ☮
pi_44023029
Hier is t niet meer mistig pinquit, vanmorgen wel. Het is wel grijs en grauw buiten...

Eens ff mn schoonzussie bellen of ze al komt theeleuten anders ga ik nog even snel het dorp in om pepernoten ofzo (voor bij de thee) te halen .
pi_44023239
geen internet, je zou me op kunnen vegen
Saartje
  donderdag 30 november 2006 @ 14:31:33 #7
114177 Diaan73
pi_44023278
Hmm Fok doet erg vreemd.... ik kan bij de andere topics de berichten niet zien, krijg alleen invoerscherm.
Make love, not war ☮
  donderdag 30 november 2006 @ 14:34:26 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44023370
Hier ook Diaan, alleen het bankje doet het bij mij.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 30 november 2006 @ 14:35:33 #9
114177 Diaan73
pi_44023407
Bij mij ook, maar nu doet alles het wel weer.
Make love, not war ☮
pi_44023419
Even je instellingen op text only zetten, dan kun je alle reacties weer zien
Eeuwig vijfentwintig
pi_44023554
Ging ik vanmorgen koter 2 van de psz halen, was er een drukte van jewelste. Lees ik nu het volgende op internet:
quote:

Explosief en pistool gevonden
Aan de Windmolen in Wateringen is donderdag een tas met een granaat en een pistool gevonden.

De tas is gevonden tijdens werkzaamheden in de sloot nabij het zwembad.

De EOD is onderweg om het explosief mee te nemen of tot ontploffing te brengen. De straat is aan beide kanten afgesloten.

Het gaat vermoedelijk om spullen van tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Gezellig
Saartje
  donderdag 30 november 2006 @ 14:43:46 #12
114177 Diaan73
pi_44023675
Ow inderdaad zeg en dat is dus bij de psz in de buurt
Make love, not war ☮
  donderdag 30 november 2006 @ 14:54:31 #13
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44023972
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ging ik vanmorgen koter 2 van de psz halen, was er een drukte van jewelste. Lees ik nu het volgende op internet:
[..]

Gezellig
Die twee heren van mij zouden vanmiddag die kant op gaan. Geen nieuws, goed nieuws
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_44024399
Hier een zaaaaalig zonnetje Wel beetje frisjes, maar dat mag ook eindelijk wel es

Ook lekker zo'n tas bij een psz in de buurt....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 november 2006 @ 15:13:20 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44024535
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef Syrena het volgende:
Hier een zaaaaalig zonnetje Wel beetje frisjes, maar dat mag ook eindelijk wel es

Ook lekker zo'n tas bij een psz in de buurt....
limburg is soms best tof
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 30 november 2006 @ 15:24:11 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44024870
I got busted!!

We hebben onze hond nu bijna 1 jaar en hier in de gemeente heffen ze honden belasting. Wij vonden dat een beetje onzin en waren te lui om het op te geven Laatst stond in de krant dat ze gingen controleren, deur aan deur. Normaal is Pluk altijd mee met vriendje naar de zaak, behalve vandaag....
Stond er ineens een mevrouw aan de bel en Pluk buiten te blaffen. Heeft u een hond mevrouw? uhm, ja! Hoelang al? o, nog niet zo lang en net n baby, dussuh, vergeten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44026072
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef PM-girl het volgende:
I got busted!!

We hebben onze hond nu bijna 1 jaar en hier in de gemeente heffen ze honden belasting. Wij vonden dat een beetje onzin en waren te lui om het op te geven Laatst stond in de krant dat ze gingen controleren, deur aan deur. Normaal is Pluk altijd mee met vriendje naar de zaak, behalve vandaag....
Stond er ineens een mevrouw aan de bel en Pluk buiten te blaffen. Heeft u een hond mevrouw? uhm, ja! Hoelang al? o, nog niet zo lang en net n baby, dussuh, vergeten!
Hmm, ik heb zo mijn vermoeden dat jij in dezelfde gemeente woont als ik, want bij ons gaan ze ook controleren... Wij hebben maar een van onze twee hondjes opgegeven aan de gemeente, dus als ze hier aan de deur komen mogen wij ook betalen! Onzinregeling...
pi_44026132
Hier zijn ze een paar weken geleden geweest, maar k heb geen hond . En bij de buren wilde die controleur niet aanbellen, want zij hadden een geboortebord in de tuin staan en hij wilde moeder en kind niet storen (niet dat ze een hond hebben, maar hij ging het niet eens controleren daar).
  donderdag 30 november 2006 @ 16:05:51 #19
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_44026206
Yppy, wat zijn RATM hallucinaties? Ik kom er echt niet uit
En nee, ik ben niet zwanger . Ik lurk regelmatig eventjes, net genoeg om van wat oldbies op de hoogte te blijven, en nu was het toevallig wat meer doordat ik de melding op de frontpage zag en bedacht dat jullie de link met Bix misschien wel gelegd hadden.

En Renzell, hoe kom je daar nou bij Ik moet eens dat reistopic teruglezen, want daar moet je het dan uitgehaald hebben. Overigens blijf ik erbij: reizen met een tweejarige is niet ideaal; vroeger is makkelijker. We zijn dit jaar met uk, nog geen week na z'n tweede verjaardag, verhuisd, en hij heeft het echt heel moeilijk gehad.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:07:11 #20
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_44026247
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:03 schreef Nijna het volgende:
En bij de buren wilde die controleur niet aanbellen, want zij hadden een geboortebord in de tuin staan en hij wilde moeder en kind niet storen (niet dat ze een hond hebben, maar hij ging het niet eens controleren daar).
Dat is wel heel aardig!
pi_44027161
Wij kregen laatst ook een brief dat ze gaan controleren.... Ach, heb geen hond... alleen een parkietje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:36:10 #22
94046 PM-girl
pi_44027231
Wij hebben ook nog een geboortebord in de tuin

Het was op zich zo grappig, nooit is Pluk hier thuis, toevallig neem ik hem 1 keer mee. De bel ging en ik dacht nog, vast een Jehova's getuige ofzo, want ze had een map in haar handen. Dus Pluk springt al blaffend mee de hal in en om die mevrouw heen! Vraagt ze ook nog of we een hond hebben!
Ik vind het zo'n onzin, die belasting, dat ze maar eens kattenbelasting gaan heffen. Die molesteren hier de tuin, deurmat en poepen alles onder. Onze hond gaat gewoon netjes op de veldjes waar het mag. Daarbij betalen we al afvalstoffenheffing ed.
Daarbij is onze teckel meer dan de helft kleiner dan een herder of sint bernard en produceert minder poep, maar betalen naar grootte ho maar.
*
pi_44028294
Van de chat Gaoxing, in die goede oude tijd. Fok! you I won't do what you told me! Ik kon nooit meedoen omdat ik op school zat. Trauma's heb ik ervan.

Onze katten zijn altijd netjes binnen. Gelukkig maar dat we daar geen belasting voor betalen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 30 november 2006 @ 17:09:00 #24
94046 PM-girl
pi_44028348
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:07 schreef YPPY het volgende:
Van de chat Gaoxing, in die goede oude tijd. Fok! you I won't do what you told me! Ik kon nooit meedoen omdat ik op school zat. Trauma's heb ik ervan.

Onze katten zijn altijd netjes binnen. Gelukkig maar dat we daar geen belasting voor betalen.
De katten hier in deze buurt niet allemaal helaas, wordt 's nachts zelfs regelmatig wakker gegild door zo'n krols beest in onze tuin...

Overigens, hier wordt er ook een wakker, filmpje
*
pi_44028385
Die is leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')